Da fuq 
flauw hè?
Godver dat lukt mij nietMaximize wrote:http://www.google.com
Verslavend!
Highscore: 180
Maximize wrote:GODVERDOMME mijn externe harde schijf doet het niet meer![]()
![]()
![]()
Alle webs, albums, compilaties vanaf 2006 weg. Huilen.
Dacht dat ik dat ook had gedaan, maar blijkt van nietAniThing wrote: altijd meer dan 1 back-up maken![]()
ik heb al me muziek op laptop en 2 externe harde schijven staan
iddAniThing wrote:Maximize wrote:GODVERDOMME mijn externe harde schijf doet het niet meer![]()
![]()
![]()
Alle webs, albums, compilaties vanaf 2006 weg. Huilen.
altijd meer dan 1 back-up maken![]()
ik heb al me muziek op laptop en 2 externe harde schijven staan
RapidgatorMaximize wrote:Dacht dat ik dat ook had gedaan, maar blijkt van nietAniThing wrote: altijd meer dan 1 back-up maken![]()
ik heb al me muziek op laptop en 2 externe harde schijven staan![]()
Maar heb een tijd geleden alle webs over gezet naar een maat z'n computer, dus die heb ik gelukkig zo weer. Alleen jammer van alle albums/compilatie cd's.
En een shitload aan serie's kwijt, mja had toch al bijna alles gezien.
Seems legit.Reactie op uw advertentie '1x Pioneer CDJ 1000 MK3 (goede staat)'
Deze geïnteresseerde bevindt zich mogelijk in het buitenland. Als u niet in persoon kunt handelen, adviseren wij u om u te verzekeren van de goede bedoelingen van de geïnteresseerde. Wees extra voorzichtig als u een e-mail ontvangt die geschreven is in gebrekkig Engels, of als er wordt aangeboden om te betalen met MoneyGram, Western Union Bank, HSBC Bank, Cheque of andere onbekende betaalmethoden.
Hello, My name is Alex i want to know if you still have the Phone for sell and let me know the Final sale you want to sell it.
Alex.
Wat een sukkel die Alexchicken wrote:Seems legit.Reactie op uw advertentie '1x Pioneer CDJ 1000 MK3 (goede staat)'
Deze geïnteresseerde bevindt zich mogelijk in het buitenland. Als u niet in persoon kunt handelen, adviseren wij u om u te verzekeren van de goede bedoelingen van de geïnteresseerde. Wees extra voorzichtig als u een e-mail ontvangt die geschreven is in gebrekkig Engels, of als er wordt aangeboden om te betalen met MoneyGram, Western Union Bank, HSBC Bank, Cheque of andere onbekende betaalmethoden.
Hello, My name is Alex i want to know if you still have the Phone for sell and let me know the Final sale you want to sell it.
Alex.
Je kijkt ook enorm eenzaam op je ava.SL8492 wrote:Ik heb me in tijden op zon avond/nacht nog nooit zo eenzaam en alleen gevoeld als nu.
Maarja nu slapen, trusten slapende hardtraxxers.
heb je weer gedronken jongenSL8492 wrote:Ik heb me in tijden op zon avond/nacht nog nooit zo eenzaam en alleen gevoeld als nu.
GastSL8492 wrote:Ik heb me in tijden op zon avond/nacht nog nooit zo eenzaam en alleen gevoeld als nu.
ga maar lekker weg danSL8492 wrote:Ik heb me in tijden op zon avond/nacht nog nooit zo eenzaam en alleen gevoeld als nu.
chicken wrote:Seems legit.Reactie op uw advertentie '1x Pioneer CDJ 1000 MK3 (goede staat)'
Alex.
promoboy 3.0ArnoDekkers1995 wrote:Dafaq, kheb op mn telefoon alleen maar gereleasde tracks en albums staan, hoor ik vanmiddag ineens brutal 3.0 door mn oortjes komen? Huh..? Blijk ik de volledige 3.0 track als een audiobestand, zo'n audioboodschap? Vage shit..