Active topics in Off-Topic

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 19 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 6 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 19 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 6 days ago
Hardtraxx Veteran
3622 posts member since 2013
last seen Jul 2015
Qz. wrote:
Fuzzylogic wrote:*spam*

Headhunterz/Wildstylez/Project One setje streamen in de shout, join :D

*/spam*
Is ie al ergens te downloaden?
Nog niet, maar hij was wel een re-run aant doen, dus kwestie van tijd. :thumbsup:
Hardtraxx Addict
1038 posts member since 2009
last seen 24 days ago
HardstyleForEvah wrote:
Qz. wrote:
Fuzzylogic wrote:*spam*

Headhunterz/Wildstylez/Project One setje streamen in de shout, join :D

*/spam*
Is ie al ergens te downloaden?
Nog niet, maar hij was wel een re-run aant doen, dus kwestie van tijd. :thumbsup:
Aha, had hij het de eerste keer niet opgenomen dan? :oh:
Hardtraxx Veteran
3622 posts member since 2013
last seen Jul 2015
Denk het niet dan hè ;)
Hardtraxx Addict
1450 posts member since 2013
last seen Apr 2017
Parvuz wrote:Man man man, GTA heeft een slechte invloed op Hardtraxx. Niet veel te beleven hier vandaag. :P
Ik merkhet ja xd
Ach ja. To each his own.
G
Parvuz wrote:Man man man, GTA heeft een slechte invloed op Hardtraxx. Niet veel te beleven hier vandaag. :P
er is hier toch geen flikker te doen omdat HT hardstikke dood is
Hardtraxx Veteran
14694 posts member since 2009
last seen 23 hours ago
En jij bent de aangewezen persoon er weer leven in te blazen! 2% van de posts hier komt van jou af dus jij bent de uitverkoren held!
Hardtraxx Veteran
4724 posts member since 2009
last seen 10 days ago
idd, de hardstyle scene leidt onder de release van GTA V :P
Hardtraxx Veteran
14694 posts member since 2009
last seen 23 hours ago
Over een half jaar zal er een periode zijn zonder releases. Er zit nu een gat in de productie capaciteit. :P
G
Parvuz wrote:En jij bent de aangewezen persoon er weer leven in te blazen! 2% van de posts hier komt van jou af dus jij bent de uitverkoren held!
:evil:
Hardtraxx Veteran
4354 posts member since 2011
last seen Jan 2016
oooooooooooooooooookeeeeeeeeeeeeee dan. ik ga weer gtae
Hardtraxx Veteran
6265 posts member since 2010
last seen Dec 2025
Distinctive wrote:idd, de hardstyle scene leidt onder de release van GTA V :P
lijdt. godverdomme. in het qlimax-topic ook al...
leiden is echt niet wat je bedoelt... :x >.<
Hardtraxx Veteran
4724 posts member since 2009
last seen 10 days ago
The Skribbler wrote:
Distinctive wrote:idd, de hardstyle scene leidt onder de release van GTA V :P
lijdt. godverdomme. in het qlimax-topic ook al...
leiden is echt niet wat je bedoelt... :x >.<
haha sorry xd
Hardtraxx Veteran
10319 posts member since 2008
last seen Aug 2026
R
Hardtraxx Veteran
4240 posts member since 2010
last seen May 2025
ImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImage
ImageImageImage
A
Hardtraxx Elite
2912 posts member since 2013
Ajax :')
AZ :') :')
PSV :') :') :')× 100
G
:D
N
Die kont en dit ritme zijn denk ik een goede combinatie :evil:

View on SoundCloud
Hardtraxx Veteran
4354 posts member since 2011
last seen Jan 2016
vet lekker muziekje
Hardtraxx Veteran
10319 posts member since 2008
last seen Aug 2026
that's my ass xd
R
Hardtraxx Veteran
4240 posts member since 2010
last seen May 2025
AniThing wrote:that's my ass xd
I (L) your ass :$
D
Hardtraxx Veteran
4969 posts member since 2012
A
Hardtraxx Elite
Nerazzurro93 wrote:Die kont en dit ritme zijn denk ik een goede combinatie :evil:

View on SoundCloud
Je zal vandaag wel weer blij zijn nadat I Nerazzurri met 7-0 heeft gewonnen.
N
Andromeda wrote:Je zal vandaag wel weer blij zijn nadat I Nerazzurri met 7-0 heeft gewonnen.
Ja ben er heel blij mee. Vooral omdat Inter weer Inter is. Er staat weer een team waarin iedereen weet wat zijn taak is. Top 3 positie moet er wel in zitten denk ik. Ze deden vorige week niets onder voor Juventus dus ik ben benieuwd. Vandaag was de tegenstander zwak maar er werd gewoon goed voetbal gespeeld. Donderdag Fiorentina zal een moeilijkere test worden.
A
Hardtraxx Elite
Nerazzurro93 wrote:
Andromeda wrote:Je zal vandaag wel weer blij zijn nadat I Nerazzurri met 7-0 heeft gewonnen.
Ja ben er heel blij mee. Vooral omdat Inter weer Inter is. Er staat weer een team waarin iedereen weet wat zijn taak is. Top 3 positie moet er wel in zitten denk ik. Ze deden vorige week niets onder voor Juventus dus ik ben benieuwd. Vandaag was de tegenstander zwak maar er werd gewoon goed voetbal gespeeld. Donderdag Fiorentina zal een moeilijkere test worden.
Nouja ik ben een Juventus supporter, probeer ook zo veel mogelijk wedstrijden mee te kijken :P
Ik kan altijd wel van de talenten in de Italiaanse competitie genieten, die zijn er echt abnormaal veel. Helaas zijn die niet zo veel bij inter. Behalve Icardi. Ik moet wel toegeven dat ze goed hebben gespeeld, maar wat wil je tegen Sassuolo.
N
Inter heeft naar mijn mening weer een stroom van talenten die echt een stempel drukken op het 'nieuwe' Inter. Dan bedoel ik jongens als Taïder, Icardi, Alvarez (die eindelijk zijn potentie eruit knalt, weliswaar geen jonkie meer), Juan, Kovacic en nog wat anderen. Ben echt onder de indruk van deze 5 en ik denk dat ze toekomst hebben als topspeler. Daarbij komen nog wat spelers van midden 20 die gewoon uitstekende spelen nu zoals Ranocchia, Nagatomo, Jonathan, Guarin. Er zijn ook nog wat oudere spelers die nog steeds top zijn zoals Cambiasso, Palacio, en DIEGO MILITO die vandaag weer 2x scoorde na 7 maanden afwezig te zijn door een blessure. Campagnaro is echt weer zo'n typisch geniale Inter aankoop. Wat speelt die als een beest.

Mazzarri heeft ervoor gezorgd dat de champagnefles open knalt en de kwaliteit spuit er nu uit.