Nog niet, maar hij was wel een re-run aant doen, dus kwestie van tijd.Qz. wrote:Is ie al ergens te downloaden?Fuzzylogic wrote:*spam*
Headhunterz/Wildstylez/Project One setje streamen in de shout, join
*/spam*
Related topics
- View the latest post: Het grote: "hoe heet deze track?" Topic
- View the latest post: Het grote " leuke, rare, kewle dingen die je doet terwijl je vdk bent " topic
- View the latest post: De grote Hardtraxx Trivia Quiz
- View the latest post: *Trommelgeroffel* De grote Raad De Track Quiz 2014
- View the latest post: De Grote Hardstyle Hollywood Mix
Active topics in Off-Topic
Moderators
Aha, had hij het de eerste keer niet opgenomen dan?HardstyleForEvah wrote:Nog niet, maar hij was wel een re-run aant doen, dus kwestie van tijd.Qz. wrote:Is ie al ergens te downloaden?Fuzzylogic wrote:*spam*
Headhunterz/Wildstylez/Project One setje streamen in de shout, join
*/spam*
Ik merkhet jaParvuz wrote:Man man man, GTA heeft een slechte invloed op Hardtraxx. Niet veel te beleven hier vandaag.
Ach ja. To each his own.
-
G
er is hier toch geen flikker te doen omdat HT hardstikke dood isParvuz wrote:Man man man, GTA heeft een slechte invloed op Hardtraxx. Niet veel te beleven hier vandaag.
En jij bent de aangewezen persoon er weer leven in te blazen! 2% van de posts hier komt van jou af dus jij bent de uitverkoren held!
idd, de hardstyle scene leidt onder de release van GTA V 
Over een half jaar zal er een periode zijn zonder releases. Er zit nu een gat in de productie capaciteit. 
-
G
Parvuz wrote:En jij bent de aangewezen persoon er weer leven in te blazen! 2% van de posts hier komt van jou af dus jij bent de uitverkoren held!
oooooooooooooooooookeeeeeeeeeeeeee dan. ik ga weer gtae
lijdt. godverdomme. in het qlimax-topic ook al...Distinctive wrote:idd, de hardstyle scene leidt onder de release van GTA V
leiden is echt niet wat je bedoelt...
haha sorryThe Skribbler wrote:lijdt. godverdomme. in het qlimax-topic ook al...Distinctive wrote:idd, de hardstyle scene leidt onder de release van GTA V
leiden is echt niet wat je bedoelt...![]()
spem spem AniThing - HousieHouse 5 
-
RHardtraxx Veteran
- 4240 posts member since 2010
- last seen May 2025
-
AHardtraxx Elite
- 2912 posts member since 2013
Ajax :')
AZ :') :')
PSV :') :') :')× 100
AZ :') :')
PSV :') :') :')× 100
-
G
-
N
-
RHardtraxx Veteran
- 4240 posts member since 2010
- last seen May 2025
IAniThing wrote:that's my ass
-
DHardtraxx Veteran
- 4969 posts member since 2012
-
AHardtraxx Elite
Je zal vandaag wel weer blij zijn nadat I Nerazzurri met 7-0 heeft gewonnen.
-
N
Ja ben er heel blij mee. Vooral omdat Inter weer Inter is. Er staat weer een team waarin iedereen weet wat zijn taak is. Top 3 positie moet er wel in zitten denk ik. Ze deden vorige week niets onder voor Juventus dus ik ben benieuwd. Vandaag was de tegenstander zwak maar er werd gewoon goed voetbal gespeeld. Donderdag Fiorentina zal een moeilijkere test worden.Andromeda wrote:Je zal vandaag wel weer blij zijn nadat I Nerazzurri met 7-0 heeft gewonnen.
-
AHardtraxx Elite
Nouja ik ben een Juventus supporter, probeer ook zo veel mogelijk wedstrijden mee te kijkenNerazzurro93 wrote:Ja ben er heel blij mee. Vooral omdat Inter weer Inter is. Er staat weer een team waarin iedereen weet wat zijn taak is. Top 3 positie moet er wel in zitten denk ik. Ze deden vorige week niets onder voor Juventus dus ik ben benieuwd. Vandaag was de tegenstander zwak maar er werd gewoon goed voetbal gespeeld. Donderdag Fiorentina zal een moeilijkere test worden.Andromeda wrote:Je zal vandaag wel weer blij zijn nadat I Nerazzurri met 7-0 heeft gewonnen.
Ik kan altijd wel van de talenten in de Italiaanse competitie genieten, die zijn er echt abnormaal veel. Helaas zijn die niet zo veel bij inter. Behalve Icardi. Ik moet wel toegeven dat ze goed hebben gespeeld, maar wat wil je tegen Sassuolo.
-
N
Inter heeft naar mijn mening weer een stroom van talenten die echt een stempel drukken op het 'nieuwe' Inter. Dan bedoel ik jongens als Taïder, Icardi, Alvarez (die eindelijk zijn potentie eruit knalt, weliswaar geen jonkie meer), Juan, Kovacic en nog wat anderen. Ben echt onder de indruk van deze 5 en ik denk dat ze toekomst hebben als topspeler. Daarbij komen nog wat spelers van midden 20 die gewoon uitstekende spelen nu zoals Ranocchia, Nagatomo, Jonathan, Guarin. Er zijn ook nog wat oudere spelers die nog steeds top zijn zoals Cambiasso, Palacio, en DIEGO MILITO die vandaag weer 2x scoorde na 7 maanden afwezig te zijn door een blessure. Campagnaro is echt weer zo'n typisch geniale Inter aankoop. Wat speelt die als een beest.
Mazzarri heeft ervoor gezorgd dat de champagnefles open knalt en de kwaliteit spuit er nu uit.
Mazzarri heeft ervoor gezorgd dat de champagnefles open knalt en de kwaliteit spuit er nu uit.