Bij mij speelt hij wel gewoon af maar als ik hem pauzeer dan begint hij daarna random na 10 min of 20 min weer met afspelen.SiweZ wrote:Kan iemand mij vertellen wat er de laatste tijd mis is met die #$^%% soundcloud?![]()
word er een beetje gek van, telkens als ik tracks wil luisteren, kan ik op play drukken wat ik wil het speelt gewoonweg niet af, beneden op de computer zelfde verhaal..
Na mijn idee is er me flash enzo niks mis dat he ik allemaal gewoon.
Related topics
- View the latest post: Het grote: "hoe heet deze track?" Topic
- View the latest post: Het grote " leuke, rare, kewle dingen die je doet terwijl je vdk bent " topic
- View the latest post: De grote Hardtraxx Trivia Quiz
- View the latest post: *Trommelgeroffel* De grote Raad De Track Quiz 2014
- View the latest post: De Grote Hardstyle Hollywood Mix
Active topics in Off-Topic
Moderators
-
RHardtraxx Veteran
- 4240 posts member since 2010
- last seen May 2025
Op zeker dat ik een PS3 haal als straks Fifa 14 uit is. En dan gelijk Netflix er bij. En ben nu bezig op digitale televisie te krijgen op mn kamer dus dan heb ik het straks helemaal voor mekaar.
Geen ruzie meer met familieleden of er voetbal gekeken mag worden.
Geen ruzie meer met familieleden of er voetbal gekeken mag worden.
Ik ondervind er ook veel last van. Zonet wou die de streams niet laden. Tijdens afspelen stopt ie er soms zomaar mee.SiweZ wrote:Kan iemand mij vertellen wat er de laatste tijd mis is met die #$^%% soundcloud?![]()
word er een beetje gek van, telkens als ik tracks wil luisteren, kan ik op play drukken wat ik wil het speelt gewoonweg niet af, beneden op de computer zelfde verhaal..
Na mijn idee is er me flash enzo niks mis dat he ik allemaal gewoon.
Iemand ook last van het feit dat de DigiD website niet naar behoren werkt? Inloggen werkt bij mij niet. Geeft elke keer een serverfout aan. Ik moet namelijk iets belangrijks regelen.
-
A
Net geprobeerd werkte welJeftaElachouri wrote:Iemand ook last van het feit dat de DigiD website niet naar behoren werkt? Inloggen werkt bij mij niet. Geeft elke keer een serverfout aan. Ik moet namelijk iets belangrijks regelen.
Bij mij ook weer! GelukkigAnonymous wrote:Net geprobeerd werkte welJeftaElachouri wrote:Iemand ook last van het feit dat de DigiD website niet naar behoren werkt? Inloggen werkt bij mij niet. Geeft elke keer een serverfout aan. Ik moet namelijk iets belangrijks regelen.
-
THardtraxx Veteran
- 5491 posts member since 2010
- last seen Apr 2014
dat je er zo'n plaatje bij zet maakt het echt niet grappig ofzo
Ook niet de bedoeling
wel om aandacht te trekken, wat nu dus weer gelukt is 
Shit ik zou reclamemaker moeten worden
Shit ik zou reclamemaker moeten worden
Morgen om 20:00 op Revulsion FM
WAVOLIZER & Triton @ Breaking Barriers Podcast #009
Ah chill, da ga ik zeker proberen mee te luisteren, lekker t weekend in 
Aaaight, beter een nieuwe van WavoFuzzylogic wrote:Morgen om 20:00 op Revulsion FM
-
JHardtraxx Veteran
- 6527 posts member since 2011
- last seen May 2021
Fuzzylogic wrote:Morgen om 20:00 op Revulsion FM
Vet! Die nieuwe scantraxx shirtjes zijn gruwelijk! Alleen ik wacht op een shirtje zonder doodskop.Maximize wrote:http://www.hardstyle.com/merchandise/ran-d-digital-punk-rebel-to-the-grave/429
![]()
![]()
![]()
Ga ik sowieso kopen
-
JHardtraxx Veteran
- 6527 posts member since 2011
- last seen May 2021
Nee joh, juist vet. Heb die van G4H ook, ga RTTG denk ik ook wel halen. 
-
G
Fijne Internationale Chocolade Dag iedereen!

-
BHardtraxx Addict
- 1401 posts member since 2012
- last seen Jan 2021
DJ Chicken / Exitium on decks

Dadelijk met Zenda en Chicken op naar Blackout!

Dadelijk met Zenda en Chicken op naar Blackout!
-
KHardtraxx Addict
- 1848 posts member since 2011
- last seen Aug 2023
Na 2 jaar dan eindelijk 1000 posts
.
Fuzzylogic wrote:Morgen om 20:00 op Revulsion FM
Wavolizer & Triton @ Breaking Barriers Podcast #009
Man man man, GTA heeft een slechte invloed op Hardtraxx. Niet veel te beleven hier vandaag. 
Haha echt hé. Ernstig...Parvuz wrote:Man man man, GTA heeft een slechte invloed op Hardtraxx. Niet veel te beleven hier vandaag.