Hahaha wat is deze 
Related topics
- View the latest post: Het grote: "hoe heet deze track?" Topic
- View the latest post: Het grote " leuke, rare, kewle dingen die je doet terwijl je vdk bent " topic
- View the latest post: De grote Hardtraxx Trivia Quiz
- View the latest post: *Trommelgeroffel* De grote Raad De Track Quiz 2014
- View the latest post: De Grote Hardstyle Hollywood Mix
Active topics in Off-Topic
Moderators
JEFSKIII en Qlown zijn permanent gebanned voor het delen / aanzetten tot delen van promo's/tracks. Laat dit een waarschuwing zijn voor de rest.
Oeioei
. Vind dat van Jefskiii meer dan terecht 
-
CHardtraxx Veteran
- 4930 posts member since 2012
- last seen Jan 2026
Waarom heeft die vreemde italiaan maar drie maanden gekregen, voor dezelfde overtreding?Jor-D wrote:JEFSKIII en Qlown zijn permanent gebanned voor het delen / aanzetten tot delen van promo's/tracks. Laat dit een waarschuwing zijn voor de rest.
Change in ban policy. Promo delen / tracks delen op Hardtraxx is vanaf vandaag een permanente ban.chicken wrote:Waarom heeft die vreemde italiaan maar drie maanden gekregen, voor dezelfde overtreding?Jor-D wrote:JEFSKIII en Qlown zijn permanent gebanned voor het delen / aanzetten tot delen van promo's/tracks. Laat dit een waarschuwing zijn voor de rest.
-
E
-
D
Doei Jefskiii, ik zal je lachwekkende ''discussies'' over voetbal nooit vergeten (het, nederland stelt niks voor met voetbal (omdat ze toevallig een keer verloren)
Gelukkig dat die regel pas vanaf nu geldt. Ik was er 3 maanden geleden met een waarschuwing vanaf gekomen 
-
DHardtraxx Veteran
- 4969 posts member since 2012
Bereid je voor op de rust op HT 
Let op: Het delen van (losse) tracks / promo's e.d. resulteert direct in een permanente ban van de gehele website.chicken wrote:Waarom heeft die vreemde italiaan maar drie maanden gekregen, voor dezelfde overtreding?Jor-D wrote:JEFSKIII en Qlown zijn permanent gebanned voor het delen / aanzetten tot delen van promo's/tracks. Laat dit een waarschuwing zijn voor de rest.
Vanaf vandaag ingevoerd!
-
CHardtraxx Veteran
- 4930 posts member since 2012
- last seen Jan 2026
Dank kaka, maar the chief himself had het al uitgelegd bovenaan deze pagina. 
Moet eerlijk zeggen dat ik er niet wakker van lig. Sterker nog: met een wat strenger beleid denk ik dat het weer wat gezelliger op HT kan worden 
Als de regels die er toe doen, zoals dat iedereen met respect behandeld moet worden, echt nageleefd worden wel jaThe Skribbler wrote:Moet eerlijk zeggen dat ik er niet wakker van lig. Sterker nog: met een wat strenger beleid denk ik dat het weer wat gezelliger op HT kan worden
Deze regels tasten de 'gezeligheid' niet aan, maar het is natuurlijk wel goed dat ze er zijn.
The Skribbler wrote:Moet eerlijk zeggen dat ik er niet wakker van lig. Sterker nog: met een wat strenger beleid denk ik dat het gezelliger op HT kan worden
-
JHardtraxx Veteran
- 6527 posts member since 2011
- last seen May 2021
Atmozfears worden de ondergang van Hardtraxx!!!!1!!!!111!!!!11!!!1
Deden ze indirect (meuk produceren waardoor wij weer negatief moeten reageren waardoor de sfeer achteruit gaat + als 'toptalenten' gezien worden waardoor meer mensen denk dat ze door dezelfde meuk te maken waardoor wij nog negatiever moeten reageren waardoor de sfeer nog verder achteruit gaat) toch al.JVDM wrote:Atmozfears worden de ondergang van Hardtraxx!!!!1!!!!111!!!!11!!!1
Maar hierin zit je foutSteffnov wrote:Deden ze indirect (meuk produceren waardoor wij weer negatief moeten reageren waardoor de sfeer achteruit gaat + als 'toptalenten' gezien worden waardoor meer mensen denk dat ze door dezelfde meuk te maken waardoor wij nog negatiever moeten reageren waardoor de sfeer nog verder achteruit gaat) toch al.JVDM wrote:Atmozfears worden de ondergang van Hardtraxx!!!!1!!!!111!!!!11!!!1
Een beetje?
en ja, wij moeten, meestal staat er namelijk een reactie in de trand van "let me know what you think of it" bij. Ze *willen* dus een reactie (tenzij het ze niet aanstaat, dan gaan ze huilen)
Ik ben het er mee eens tot op een bepaalde hoogte. Artiesten kunnen écht wel tegen kritiek, maar geen kritiek die werkelijk nergens op slaat. Volgens mij kan niemand dat hebben want daar kan je gewoon geen kut mee, simple as that 
Natuurlijk is dit een overdreven statement, was wel duidelijk hoop ik. Maar zo gauw wij tracks iets kritischer gaan bekijken en onderbouwd tot de conclusie komen dat een track niet zo heel goed is, worden we toch voor azijnzeikers uitgemaakt. Dan is de wil maar onderbouwd te blijven ook wel een keer weg.Maximum wrote:Haha wat een onzin Steffnov.
Last edited by Steffnov on 16 Jun 2013 17:43, edited 1 time in total.
Hoe weet je dit?Steffnov wrote:Maar zo gauw wij tracks iets kritischer gaan bekijken en onderbouwend tot de conclusie komen dat een track niet zo heel goed is, worden we toch voor azijnzeikers uitgemaakt.Maximum wrote:Haha wat een onzin Steffnov.