Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 2217, 2218, 2219, 2220, 2221, 2222, 2223 ... 2577  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2013 13:59 

Hardtraxx Crew

Hahaha wat is deze :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2013 14:24 

Hardtraxx Beheerder

JEFSKIII en Qlown zijn permanent gebanned voor het delen / aanzetten tot delen van promo's/tracks. Laat dit een waarschuwing zijn voor de rest.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2013 14:26 

Hardtraxx Elite

Dat is niet zo best xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2013 14:37 

Kraak... Piep...

:lol:

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2013 14:41 

Hardtraxx Veteran

Oeioei xd. Vind dat van Jefskiii meer dan terecht :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2013 14:47 

Hardtraxx Veteran

Jor-D schreef:
JEFSKIII en Qlown zijn permanent gebanned voor het delen / aanzetten tot delen van promo's/tracks. Laat dit een waarschuwing zijn voor de rest.

Waarom heeft die vreemde italiaan maar drie maanden gekregen, voor dezelfde overtreding?
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2013 14:50 

Hardtraxx Beheerder

chicken schreef:
Jor-D schreef:

Waarom heeft die vreemde italiaan maar drie maanden gekregen, voor dezelfde overtreding?

Change in ban policy. Promo delen / tracks delen op Hardtraxx is vanaf vandaag een permanente ban.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2013 14:51 

:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2013 14:53 

Doei Jefskiii, ik zal je lachwekkende ''discussies'' over voetbal nooit vergeten (het, nederland stelt niks voor met voetbal (omdat ze toevallig een keer verloren)
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2013 14:54 

Hardtraxx Veteran

Gelukkig dat die regel pas vanaf nu geldt. Ik was er 3 maanden geleden met een waarschuwing vanaf gekomen ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2013 14:55 

Hardtraxx Veteran

Bereid je voor op de rust op HT ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2013 15:19 

Hardtraxx Elite

chicken schreef:
Jor-D schreef:

Let op: Het delen van (losse) tracks / promo's e.d. resulteert direct in een permanente ban van de gehele website.

Vanaf vandaag ingevoerd!
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2013 15:26 

Hardtraxx Veteran

Dank kaka, maar the chief himself had het al uitgelegd bovenaan deze pagina. ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2013 15:53 

Hardtraxx Veteran

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2013 16:17 

Hardtraxx Veteran

Moet eerlijk zeggen dat ik er niet wakker van lig. Sterker nog: met een wat strenger beleid denk ik dat het weer wat gezelliger op HT kan worden :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2013 16:18 

Hardtraxx Veteran

The Skribbler schreef:
Moet eerlijk zeggen dat ik er niet wakker van lig. Sterker nog: met een wat strenger beleid denk ik dat het weer wat gezelliger op HT kan worden :thumbup:

Als de regels die er toe doen, zoals dat iedereen met respect behandeld moet worden, echt nageleefd worden wel ja :)

Deze regels tasten de 'gezeligheid' niet aan, maar het is natuurlijk wel goed dat ze er zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2013 16:20 

Hardtraxx Veteran

The Skribbler schreef:
Moet eerlijk zeggen dat ik er niet wakker van lig. Sterker nog: met een wat strenger beleid denk ik dat het gezelliger op HT kan worden :thumbup:

:yes:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2013 16:59 

Hardtraxx Veteran

Atmozfears worden de ondergang van Hardtraxx!!!!1!!!!111!!!!11!!!1
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2013 17:11 

Hardtraxx Veteran

JVDM schreef:

Deden ze indirect (meuk produceren waardoor wij weer negatief moeten reageren waardoor de sfeer achteruit gaat + als 'toptalenten' gezien worden waardoor meer mensen denk dat ze door dezelfde meuk te maken waardoor wij nog negatiever moeten reageren waardoor de sfeer nog verder achteruit gaat) toch al.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2013 17:13 

Hardtraxx Veteran

Steffnov schreef:
JVDM schreef:

Deden ze indirect (meuk produceren waardoor wij weer negatief moeten reageren waardoor de sfeer achteruit gaat + als 'toptalenten' gezien worden waardoor meer mensen denk dat ze door dezelfde meuk te maken waardoor wij nog negatiever moeten reageren waardoor de sfeer nog verder achteruit gaat) toch al.

Maar hierin zit je fout :) Wij MOETEN helemaal niet reageren, daarin zijn we vrij. We kunnen er voor kiezen om alles wat we meuk vinden simpelweg links te laten liggen, omdat de kans niet groot is dat producers zich wat gaan aantrekken van een handjevol jankende HT'ers :P (Ja, er zit enige spot in mijn post ;) )
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2013 17:16 

Hardtraxx Veteran

Een beetje? xd en ja, wij moeten, meestal staat er namelijk een reactie in de trand van "let me know what you think of it" bij. Ze *willen* dus een reactie (tenzij het ze niet aanstaat, dan gaan ze huilen)
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2013 17:23 

Hardtraxx Veteran

Haha wat een onzin Steffnov. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2013 17:27 

Hardtraxx Beheerder

Ik ben het er mee eens tot op een bepaalde hoogte. Artiesten kunnen écht wel tegen kritiek, maar geen kritiek die werkelijk nergens op slaat. Volgens mij kan niemand dat hebben want daar kan je gewoon geen kut mee, simple as that :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2013 17:41 

Hardtraxx Veteran

Maximum schreef:

Natuurlijk is dit een overdreven statement, was wel duidelijk hoop ik. Maar zo gauw wij tracks iets kritischer gaan bekijken en onderbouwd tot de conclusie komen dat een track niet zo heel goed is, worden we toch voor azijnzeikers uitgemaakt. Dan is de wil maar onderbouwd te blijven ook wel een keer weg.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2013 17:42 

Hardtraxx Veteran

Steffnov schreef:
Maximum schreef:

Maar zo gauw wij tracks iets kritischer gaan bekijken en onderbouwend tot de conclusie komen dat een track niet zo heel goed is, worden we toch voor azijnzeikers uitgemaakt.

Hoe weet je dit?
Vorige  1 ... 2217, 2218, 2219, 2220, 2221, 2222, 2223 ... 2577  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic