Wel eens een niet-lyrische reactie op fb gepost?Daveytl wrote:Hoe weet je dit?Steffnov wrote:Maar zo gauw wij tracks iets kritischer gaan bekijken en onderbouwend tot de conclusie komen dat een track niet zo heel goed is, worden we toch voor azijnzeikers uitgemaakt.Maximum wrote:Haha wat een onzin Steffnov.
Related topics
- View the latest post: Het grote: "hoe heet deze track?" Topic
- View the latest post: Het grote " leuke, rare, kewle dingen die je doet terwijl je vdk bent " topic
- View the latest post: De grote Hardtraxx Trivia Quiz
- View the latest post: *Trommelgeroffel* De grote Raad De Track Quiz 2014
- View the latest post: De Grote Hardstyle Hollywood Mix
Active topics in Off-Topic
Moderators
En wat was reactie? Werd het genegeerd, werd er gezegd dat je het zelf dan naar eens beter moest doen of zei me dat je dan maar naar iemand anders moest luisteren?
Dat soort gezeik krijg je idd wel over je heen, maar je krijgt ook wel likes van mensen die het met je eens zijn.
Kan toch nooit helemaal eerlijk blijven op Facebook aangezien vrijwel iedereen die reageert op de Facebook-pagina van een artiest al fan is van die persoon.
Kan toch nooit helemaal eerlijk blijven op Facebook aangezien vrijwel iedereen die reageert op de Facebook-pagina van een artiest al fan is van die persoon.
nasa cias weet ik het praktijken. we worden in de gate gehouden
-
S
Dit zijn toch wel zwarte tijden voor Hardtraxx...
-
E
gister op hardshore zei iemand al dat hardtraxx niet Hardtraxx is maar Haattraxx.
Toen heb ik me even gemeld dat het aan de gebruikers lag en niet aan de rest.
De gebruikers zijn we toch allemaal...?
-
G
en wij zijn hardtraxxThe Skribbler wrote:De gebruikers zijn we toch allemaal...?
-
G
mn zwarte iphone kwijt denken te zijn
ligt ie gewoon naast me op me zwarte tafel

-
JHardtraxx Veteran
- 6527 posts member since 2011
- last seen May 2021
Haattraxx, die had ik nog nooit eerder gehoord zeg.En-er-gy wrote:gister op hardshore zei iemand al dat hardtraxx niet Hardtraxx is maar Haattraxx.
Haha echt origineel indd! Kan jij trouwens niet een andere avatar nemen?JVDM wrote:Haattraxx, die had ik nog nooit eerder gehoord zeg.En-er-gy wrote:gister op hardshore zei iemand al dat hardtraxx niet Hardtraxx is maar Haattraxx.
-
BHardtraxx Addict
- 1401 posts member since 2012
- last seen Jan 2021
Lijkt wel de vrouwelijke versie van Malcolm in the MiddleMaximum wrote:Haha echt origineel indd! Kan jij trouwens niet een andere avatar nemen?JVDM wrote:Haattraxx, die had ik nog nooit eerder gehoord zeg.En-er-gy wrote:gister op hardshore zei iemand al dat hardtraxx niet Hardtraxx is maar Haattraxx.
Toen heb ik me even gemeld dat het aan de gebruikers lag en niet aan de rest.Irriteer me echt aan die lelijke kop!
http://images4.fanpop.com/image/photos/ ... 24-768.jpg
Hahaha daar dacht ik dus ook al aan! 
-
BHardtraxx Addict
- 1401 posts member since 2012
- last seen Jan 2021
Whahaha episch, je bent dus niet de enige die daar heeltijd aan denkt bij het zien van die avatar!
-
RHardtraxx Veteran
- 4240 posts member since 2010
- last seen May 2025
SSst.En-er-gy wrote:gister op hardshore zei iemand al dat hardtraxx niet Hardtraxx is maar Haattraxx.
-
JHardtraxx Veteran
- 6527 posts member since 2011
- last seen May 2021
Nee.Maximum wrote:Haha echt origineel indd! Kan jij trouwens niet een andere avatar nemen?JVDM wrote:Haattraxx, die had ik nog nooit eerder gehoord zeg.En-er-gy wrote:gister op hardshore zei iemand al dat hardtraxx niet Hardtraxx is maar Haattraxx.
Toen heb ik me even gemeld dat het aan de gebruikers lag en niet aan de rest.Irriteer me echt aan die lelijke kop!
KSwoosh wrote:mn zwarte iphone kwijt denken te zijn

Maximum wrote: Kan jij trouwens niet een andere avatar nemen?Irriteer me echt aan die lelijke kop!
Basss27 wrote:Whahaha episch, je bent dus niet de enige die daar heeltijd aan denkt bij het zien van die avatar!
Niet janken en Game of Thrones downloaden.Socializerz wrote:lol me2, raar is dat XD
Een acoustieke versie van Year of Summer op de radio...wat 
Op Sky. Die hoor je al 2 maanden ofzo.Steffnov wrote:Een acoustieke versie van Year of Summer op de radio...wat
-
S
Ja tof
Nooit eerder gehoord. Zal ermee te maken hebben dat ik nooit Sky luisterChukkels wrote:Op Sky. Die hoor je al 2 maanden ofzo.Steffnov wrote:Een acoustieke versie van Year of Summer op de radio...wat
-
CHardtraxx Veteran
- 4930 posts member since 2012
- last seen Jan 2026
Radio is kut. Luister alleen af en toe radio 1.