Er zit in ieder geval een harde kick in dan in het Intents Anthem van dit jaarmrazura wrote:zou me er nu beter op vermaken dan de meeste setjes op een hardstyle mainstage
Related topics
- View the latest post: Het grote: "hoe heet deze track?" Topic
- View the latest post: Het grote " leuke, rare, kewle dingen die je doet terwijl je vdk bent " topic
- View the latest post: De grote Hardtraxx Trivia Quiz
- View the latest post: *Trommelgeroffel* De grote Raad De Track Quiz 2014
- View the latest post: De Grote Hardstyle Hollywood Mix
Active topics in Off-Topic
Moderators
Daarom gewoon je eigen feestje maken en genieten van de dans show van een paar aantrekkelijke dames.
Ja toch, superleuk.mrazura wrote:Daarom gewoon je eigen feestje maken en genieten van de dans show van een paar aantrekkelijke dames.
-
G
laatste post vanaf mn huidige kamertje...
morgen verhuizen!!
morgen verhuizen!!
-
J
Nice! 
Ga je er op voorruit?
Ga je er op voorruit?
Yus.JVDM wrote:Pokemon op je telefoon.
En gratis apps, in-app purchases, allemaal ontzettend handige tweaks zoals InfiniDock (oneindige dock die kan scrollen), idd SBSettings omdat dat vreselijk handig is, Activator voor makkelijke snelkoppelingen, iFile voor file viewer, Safari Download Manager, Safari Upload Enabler, Tab+ voor geen 8-pagina limiet op Safari (heb ik iig heel erg nodig
Heb m'n iphone ook wel eens gejailbreakt, maar van al die dingen zijn er echt maar 2/3/4 waarvoor ik het waard vind om te jailbreaken 
-
G
niet te zunig ook!Junkenlul wrote:Nice!
Ga je er op voorruit?
geen gedeelde shit meer, dus geen troep van anderen meer of irritante huisgenoten
enigste nadeel is dat er geen kabel of digitale tv is... maar digitenne :S en et loop te hele tijd te haperen
EDIT: gefixt door et kastje een beetje te draaien
verder is het wel echt fucking nice, heerlijk ruime woonkamer
en we zijn nu bijna klaar met allemaal nieuwe shit kopen en kasten bouwen en tafel bouwen enzo
fuck me zo nice
looooooooooool, ik kan niks meer liken of plaatsen op de atmoszfears fb pagina

Je moet ze ook niet lastig vallen met screenshots van een, volgens TvdS, niet-professioneel forum
-
BHardtraxx Addict
- 1401 posts member since 2012
- last seen Jan 2021
En terecht.teupie wrote:looooooooooool, ik kan niks meer liken of plaatsen op de atmoszfears fb pagina![]()
![]()
-
JHardtraxx Veteran
- 6527 posts member since 2011
- last seen May 2021
shitttt wat triest hahahateupie wrote:looooooooooool, ik kan niks meer liken of plaatsen op de atmoszfears fb pagina![]()
![]()
-
FHardtraxx Veteran
- 4027 posts member since 2012
- last seen Nov 2015
wat is er gebeurd dn? XDteupie wrote:looooooooooool, ik kan niks meer liken of plaatsen op de atmoszfears fb pagina![]()
![]()
uhm, had tim laten weten dat ik het niet helemaal met hem eens ben. inclusief bijbehorende fotosessie
-
CHardtraxx Veteran
- 4930 posts member since 2012
- last seen Jan 2026
Hahaha, ik ook niet meer. Wat een vreselijke totaalidioot zeg. Stoer praten, maar wanneer het als een boomerang terug komt huilie huilie doen. Mijn god.

-
J
We kunnen This Is The Time wel laten lekken na Up Top en Connected
Monster erbij, dag Atmozfears.JEFSKIII wrote:We kunnen This Is The Time wel laten lekken na Up Top en Connected
Wat heb ik gemistchicken wrote:Hahaha, ik ook niet meer. Wat een vreselijke totaalidioot zeg. Stoer praten, maar wanneer het als een boomerang terug komt huilie huilie doen. Mijn god.![]()
![]()
![]()
-
J
THIS IS THE TIME TO LEAK THE MONSTER HAHAHAHAHA!!!!!!!
-
QHardtraxx Veteran
- 6154 posts member since 2012
Oh, pm die eens.JEFSKIII wrote:We kunnen This Is The Time wel laten lekken na Up Top en Connected
-
J
Is goed, hij is hem aan het uploaden
Wat is er dan gezegd (door TvdS en door leden hier)?
-
CHardtraxx Veteran
- 4930 posts member since 2012
- last seen Jan 2026
Ordinary Joe wrote:Wat heb ik gemistchicken wrote:Hahaha, ik ook niet meer. Wat een vreselijke totaalidioot zeg. Stoer praten, maar wanneer het als een boomerang terug komt huilie huilie doen. Mijn god.![]()
![]()
![]()
Genietmomentjes (page 694)wootum wrote:Wat is er dan gezegd (door TvdS en door leden hier)?