Echt wel!Wianda wrote:Helemaal hoor! Jullie ook bij mij?patrickjeb wrote:Ze voelt zich nu al thuis hierWianda wrote:Ik vertrouw auteurs niet met zo'n achternaam.
Beter nemen jullie een cursus snoeien bij mij
Related topics
- View the latest post: Het grote: "hoe heet deze track?" Topic
- View the latest post: Het grote " leuke, rare, kewle dingen die je doet terwijl je vdk bent " topic
- View the latest post: De grote Hardtraxx Trivia Quiz
- View the latest post: *Trommelgeroffel* De grote Raad De Track Quiz 2014
- View the latest post: De Grote Hardstyle Hollywood Mix
Active topics in Off-Topic
Moderators
-
CHardtraxx Elite
- 2263 posts member since 2011
- last seen Mar 2024
-
G
welkom bij de clubWianda wrote:Idd! Heb dit jaar voor het eerst een tuin, heb het een poosje met een balkon moeten doen..
Betekend ook dat ik moet tuinieren helaas. Vrijwilligers die willen meehelpen in het oerwoud achter mijn huis?mogen jullie ook mee BBQ-en!
over 2 weken heb ik er ook een dikke tuin bij
maar pas maar op voor je HTers in je huis haalt hahaha
-
FHardtraxx Veteran
- 6061 posts member since 2010
- last seen 11 days ago
Energy heeft er waarschijnlijk al een PMetje of 10 op uit gedaan
Firetrap wrote:Energy heeft er waarschijnlijk al een PMetje of 10 op uit gedaan
-
RHardtraxx Veteran
- 4240 posts member since 2010
- last seen May 2025
Hangover 4.0 bij Kaspert thuis! Aanmelden kan bij mij via PM.KSwoosh wrote:welkom bij de clubWianda wrote:Idd! Heb dit jaar voor het eerst een tuin, heb het een poosje met een balkon moeten doen..
Betekend ook dat ik moet tuinieren helaas. Vrijwilligers die willen meehelpen in het oerwoud achter mijn huis?mogen jullie ook mee BBQ-en!
over 2 weken heb ik er ook een dikke tuin bij
maar pas maar op voor je HTers in je huis haalt hahaha
Hey Wianda goed plan. Ik financieer mee! Fissa in winschoten jwzWianda wrote:Helemaal hoor! Jullie ook bij mij?patrickjeb wrote:Ze voelt zich nu al thuis hierWianda wrote:Ik vertrouw auteurs niet met zo'n achternaam.
Beter nemen jullie een cursus snoeien bij mij
Winschoten, dat ligt toch ergens richting t oosten van groningen? 
-
WHardtraxxer
- 118 posts member since 2012
- last seen Mar 2026
Place 2 be maddafakkaaaaas!Broken Balance wrote:Winschoten, dat ligt toch ergens richting t oosten van groningen?
...
dan zit ik liever 40 km naar het westen of 100, waar ik daadwerkelijk zitWianda wrote:Place 2 be maddafakkaaaaas!Broken Balance wrote:Winschoten, dat ligt toch ergens richting t oosten van groningen?
...
-
B
Goedemorgen
-
G
woohoo!! scriptie ingeleverd! 
nog maar 2 weekjes te gaan
en dan zit et dr op!
nog maar 2 weekjes te gaan
Eh, ben al paar uur wakker, toch nog ff for the record dan.
GOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOEDEMORGEN HARDTRAXX
GOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOEDEMORGEN HARDTRAXX
-
AHardtraxx Elite
- 2912 posts member since 2013
Nieuwe ava 
-
B
haha mooie krab 
-
IHardtraxx Veteran
- 4391 posts member since 2012
- last seen Jun 2017
[spam]4 defqon kaarten te koop! Defqon 1 2013 zaterdagtickets (1x) (NU VOOR €60,-)
[/spam]
[/spam]
-
WHardtraxxer
- last seen Mar 2026
Goedenavond! Ff zeveren hoor.
Gisterochtend wakker geworden na een nachtje sneuvelen met pijn in mijn hand, dacht is kneuzingkje, net naar de dokter geweest, zit er een cyste op een pees in mijn hand.. Dat wordt dus onder het mes
feest!
Gisterochtend wakker geworden na een nachtje sneuvelen met pijn in mijn hand, dacht is kneuzingkje, net naar de dokter geweest, zit er een cyste op een pees in mijn hand.. Dat wordt dus onder het mes
Jij hebt ook geen gelukWianda wrote:Goedenavond! Ff zeveren hoor.
Gisterochtend wakker geworden na een nachtje sneuvelen met pijn in mijn hand, dacht is kneuzingkje, net naar de dokter geweest, zit er een cyste op een pees in mijn hand.. Dat wordt dus onder het mesfeest!
-
G
jouw reactieHardstyleForEvah wrote:Jij hebt ook geen gelukWianda wrote:Goedenavond! Ff zeveren hoor.
Gisterochtend wakker geworden na een nachtje sneuvelen met pijn in mijn hand, dacht is kneuzingkje, net naar de dokter geweest, zit er een cyste op een pees in mijn hand.. Dat wordt dus onder het mesfeest!
(als ik je verhaal in het welkom topic lees, en nu dit verhaal), beterschap
-
WHardtraxxer
- last seen Mar 2026
Val weer lekker in de prijzen iddHardstyleForEvah wrote:Jij hebt ook geen gelukWianda wrote:Goedenavond! Ff zeveren hoor.
(als ik je verhaal in het welkom topic lees, en nu dit verhaal), beterschap
Beetje medeleven mag best hoor, ze gaan in mijn hand snijden manKSwoosh wrote:jouw reactie
-
E
bij jouw maken ze er nog iets moois van in je hand
bij mij zie je in mn arm een litteken van hier tot tokyo omdat de zaag uitgeschoten is/was
-
J
Oh... vandaarEn-er-gy wrote:bij jouw maken ze er nog iets moois van in je handbij mij zie je in mn arm een litteken van hier tot tokyo omdat de zaag uitgeschoten is/was