Kun je op festivals (intents) met pinpas betalen voor munten?
jaNijidik wrote:Kun je op festivals (intents) met pinpas betalen voor munten?
jaNijidik wrote:Kun je op festivals (intents) met pinpas betalen voor munten?
Plafonddienst? Altijd leuk als de klok al 8 uur aantikt en je iedereen weer tot leven hoort komen en zelf lig je gefrustreerd in bedFuzzylogic wrote:Terwijl moeders vertrekt naar haar werk doet deze jongen zijn best om in slaap te vallen. Godverdomme.
Ik lig nu op bed, allebei de buren op vakantie, eindelijk een keer rustig een middagdutje doen. Nee hoor pa en ma gaan de zolder opruimenHoofdcoach wrote:Plafonddienst? Altijd leuk als de klok al 8 uur aantikt en je iedereen weer tot leven hoort komen en zelf lig je gefrustreerd in bedFuzzylogic wrote:Terwijl moeders vertrekt naar haar werk doet deze jongen zijn best om in slaap te vallen. Godverdomme.
vooral dat gefrustreerde jaHoofdcoach wrote:Plafonddienst? Altijd leuk als de klok al 8 uur aantikt en je iedereen weer tot leven hoort komen en zelf lig je gefrustreerd in bedFuzzylogic wrote:Terwijl moeders vertrekt naar haar werk doet deze jongen zijn best om in slaap te vallen. Godverdomme.
Praise da lorddd dat ik op mezelf woonbloemkool wrote:Ik lig nu op bed, allebei de buren op vakantie, eindelijk een keer rustig een middagdutje doen. Nee hoor pa en ma gaan de zolder opruimenHoofdcoach wrote:Plafonddienst? Altijd leuk als de klok al 8 uur aantikt en je iedereen weer tot leven hoort komen en zelf lig je gefrustreerd in bedFuzzylogic wrote:Terwijl moeders vertrekt naar haar werk doet deze jongen zijn best om in slaap te vallen. Godverdomme.
Amen!Wianda wrote:Praise da lorddd dat ik op mezelf woon
Idd! Heb dit jaar voor het eerst een tuin, heb het een poosje met een balkon moeten doen..Broken Balance wrote:Amen!Wianda wrote:Praise da lorddd dat ik op mezelf woon
Heerlijk als je in de zomer in je eigen tuintje met je vrienden gaat barbecueën.
Zoals vorige maandag!
Zolang dat oerwoud bij jou al gedaan is...Wianda wrote:Idd! Heb dit jaar voor het eerst een tuin, heb het een poosje met een balkon moeten doen..Broken Balance wrote:Amen!Wianda wrote:Praise da lorddd dat ik op mezelf woon
Heerlijk als je in de zomer in je eigen tuintje met je vrienden gaat barbecueën.
Zoals vorige maandag!
Betekend ook dat ik moet tuinieren helaas. Vrijwilligers die willen meehelpen in het oerwoud achter mijn huis?mogen jullie ook mee BBQ-en!
InternetheldDestination wrote:
Zolang dat oerwoud bij jou al gedaan is...
Neem je heggenschaar maar mee!Destination wrote:
Heldin!Wianda wrote:Neem je heggenschaar maar mee!Destination wrote:
DudeeeeeDestination wrote:

Hier nog een instructieboekje:Wianda wrote:Neem je heggenschaar maar mee!Destination wrote:

Ik vertrouw auteurs niet met zo'n achternaam.Ramirez wrote:Hier nog een instructieboekje:Wianda wrote:Neem je heggenschaar maar mee!Destination wrote:
Doen we!Wianda wrote:Ik vertrouw auteurs niet met zo'n achternaam.
Beter nemen jullie een cursus snoeien bij mij
Wat een allemachtig prachtig gezever is het toch weer!HardstyleForEvah wrote:Waar gaat dit heen
Nee griep, godverdomme overdag tot 17:00 slapen en dan 's nachts wakker liggen hmm... Ondertussen nog steeds niet geslapen, vanavond maar weer proberen in m'n ritme te komen want wil maandag weer naar school eigenlijkHoofdcoach wrote:Plafonddienst? Altijd leuk als de klok al 8 uur aantikt en je iedereen weer tot leven hoort komen en zelf lig je gefrustreerd in bedFuzzylogic wrote:Terwijl moeders vertrekt naar haar werk doet deze jongen zijn best om in slaap te vallen. Godverdomme.
Dat is mn zomerritme als ik vrij ben van t werkFuzzylogic wrote:Nee griep, godverdomme overdag tot 17:00 slapen en dan 's nachts wakker liggen hmm... Ondertussen nog steeds niet geslapen, vanavond maar weer proberen in m'n ritme te komen want wil maandag weer naar school eigenlijkHoofdcoach wrote:Plafonddienst? Altijd leuk als de klok al 8 uur aantikt en je iedereen weer tot leven hoort komen en zelf lig je gefrustreerd in bedFuzzylogic wrote:Terwijl moeders vertrekt naar haar werk doet deze jongen zijn best om in slaap te vallen. Godverdomme.
Ze voelt zich nu al thuis hierWianda wrote:Ik vertrouw auteurs niet met zo'n achternaam.
Helemaal hoor! Jullie ook bij mij?patrickjeb wrote:Ze voelt zich nu al thuis hierWianda wrote:Ik vertrouw auteurs niet met zo'n achternaam.