Ai.. High-fiveje dan, ik heb een litteken van mijn nek tot boven mijn billen. Weet niet precies meer hoe lang hij was maar volgens mij meer dan 50cm.En-er-gy wrote:bij jouw maken ze er nog iets moois van in je handbij mij zie je in mn arm een litteken van hier tot tokyo omdat de zaag uitgeschoten is/was
Related topics
- View the latest post: Het grote: "hoe heet deze track?" Topic
- View the latest post: Het grote " leuke, rare, kewle dingen die je doet terwijl je vdk bent " topic
- View the latest post: De grote Hardtraxx Trivia Quiz
- View the latest post: *Trommelgeroffel* De grote Raad De Track Quiz 2014
- View the latest post: De Grote Hardstyle Hollywood Mix
Active topics in Off-Topic
Moderators
-
WHardtraxxer
- 118 posts member since 2012
- last seen Mar 2026
-
G
meer et feit dat er hier nooit fatsoenlijk gereageerd wordt en nu ineens iedereen medelijden met je heeftWianda wrote:Beetje medeleven mag best hoor, ze gaan in mijn hand snijden manKSwoosh wrote:jouw reactie
maar het blijft kut ja
-
WHardtraxxer
- last seen Mar 2026
Ze vinden mij lievKSwoosh wrote:meer et feit dat er hier nooit fatsoenlijk gereageerd wordt en nu ineens iedereen medelijden met je heeftWianda wrote:Beetje medeleven mag best hoor, ze gaan in mijn hand snijden manKSwoosh wrote:jouw reactie
maar het blijft kut ja
Maarreh als dat het geval is, jullie hoeven niet anders op mij te reageren omdat ik toevallig een vagina heb hoor!
-
E
wel voorzichtig anders scheurt de hechting uitWianda wrote:Ai.. High-fiveje dan, ik heb een litteken van mijn nek tot boven mijn billen. Weet niet precies meer hoe lang hij was maar volgens mij meer dan 50cm.En-er-gy wrote:bij jouw maken ze er nog iets moois van in je handbij mij zie je in mn arm een litteken van hier tot tokyo omdat de zaag uitgeschoten is/was
Ik mag niet eens lief op jou te reageren van mijn vriendin...Wianda wrote: Maarreh als dat het geval is, jullie hoeven niet anders op mij te reageren omdat ik toevallig een vagina heb hoor!
-
WHardtraxxer
- last seen Mar 2026
Zo hoort dat ook, onder de duim ditdatThe Skribbler wrote:Ik mag niet eens lief op jou te reageren van mijn vriendin...Wianda wrote: Maarreh als dat het geval is, jullie hoeven niet anders op mij te reageren omdat ik toevallig een vagina heb hoor!
Onder de duim zitten is voor mietjes
-
WHardtraxxer
- last seen Mar 2026
Beter onder de duim dan op de duim hoorDaveytl wrote:Onder de duim zitten is voor mietjes
Een vrouw op de vingers hebben vind ik niet zo'n probleem hoor 
-
G
alleen om deze reactie vind ik je al geniaal _O_Wianda wrote:Maarreh als dat het geval is, jullie hoeven niet anders op mij te reageren omdat ik toevallig een vagina heb hoor!
mooi hoe aardig je blijft
-
WHardtraxxer
- last seen Mar 2026
Danku dankuKSwoosh wrote:alleen om deze reactie vind ik je al geniaal _O_Wianda wrote:Maarreh als dat het geval is, jullie hoeven niet anders op mij te reageren omdat ik toevallig een vagina heb hoor!
mooi hoe aardig je blijft
Andere reacties gewend?
Ik drink trouwens ook gewoon bier enzo heur.
Dus mocht iemand me tegenkomen op een feest kunnen we best ff bieren
Hmm jammer ik hou niet zo van alcohol. Ik drink wel een colatje met je ja?
-
WHardtraxxer
- last seen Mar 2026
Jij cola ik bier, prima deal.Pommer wrote:Hmm jammer ik hou niet zo van alcohol. Ik drink wel een colatje met je ja?
Props voor je forumfoto, The Office
Deal!Wianda wrote:Jij cola ik bier, prima deal.Pommer wrote:Hmm jammer ik hou niet zo van alcohol. Ik drink wel een colatje met je ja?
Props voor je forumfoto, The Office
Haha ja geweldig toch, Kevin is echt m'n held
-
JHardtraxx Veteran
- 6527 posts member since 2011
- last seen May 2021
Potverdikkie dat wordt wennen met die nieuwe avatar.
Nou jij nog een nieuwe ava:JVDM wrote:Potverdikkie dat wordt wennen met die nieuwe avatar.

Sorry, was echt een keer nodig.JVDM wrote:Potverdikkie dat wordt wennen met die nieuwe avatar.
Daarnaast lijk ik sprekend op hem dus op een feest zul je me makkelijker herkennen.
-
JHardtraxx Veteran
- last seen May 2021
Iets met 141.
En Friesland loopt 10 jaar achter enzo, je kent het verhaaltje dus een nieuwe avatar bij mij dat is nog niet aan de orde.

En Friesland loopt 10 jaar achter enzo, je kent het verhaaltje dus een nieuwe avatar bij mij dat is nog niet aan de orde.
Zo, jij spetter.Pommer wrote:Sorry, was echt een keer nodig.JVDM wrote:Potverdikkie dat wordt wennen met die nieuwe avatar.
Daarnaast lijk ik sprekend op hem dus op een feest zul je me makkelijker herkennen.
Die heb ik toch een stuk liever dan jouSL8492 wrote:http://www.shining-lingerie.com/SL8492-sn-2083.html![]()
Ze hebben mijn naam afgepakt.
-
D
Beetje ongeloofwaardig he? ik gok dat het eerder andersom isSL8492 wrote:http://www.shining-lingerie.com/SL8492-sn-2083.html![]()
-
JHardtraxx Veteran
- last seen May 2021
Project 141 wrote:Iets met mij?
Del wtf man sinds wanneer post jij ook daadwerkelijk op het forumdellionNL wrote:Beetje ongeloofwaardig he? ik gok dat het eerder andersom isSL8492 wrote:http://www.shining-lingerie.com/SL8492-sn-2083.html![]()