Met bloed, zweet en tranennnnnnnnn
Related topics
- View the latest post: Het grote: "hoe heet deze track?" Topic
- View the latest post: Het grote " leuke, rare, kewle dingen die je doet terwijl je vdk bent " topic
- View the latest post: De grote Hardtraxx Trivia Quiz
- View the latest post: *Trommelgeroffel* De grote Raad De Track Quiz 2014
- View the latest post: De Grote Hardstyle Hollywood Mix
Active topics in Off-Topic
Moderators
-
J
-
S
Off Topic is toch niet enkel voor Hardstyle liefhebbers. En nee ik luisterde nooit Hardcore en Hardtrance.
-
BHardtraxx Addict
- 1372 posts member since 2011
- last seen May 2022
Ga gewoon naar mainstream.nl ofzo
wat dolan zegt!Bart0ving wrote:Ga gewoon naar mainstream.nl ofzo
Hardstyle is mainstream, zit ie goed hier denk ik zoBart0ving wrote:Ga gewoon naar mainstream.nl ofzo
No offense maar je was/bent (weetikveel) niet echt de meest geliefde persoon hier, dus waarom zou je dan op het off-topic komen?Spablauw wrote:Off Topic is toch niet enkel voor Hardstyle liefhebbers. En nee ik luisterde nooit Hardcore en Hardtrance.
En Lyst houd geloof ik wel van Hardtrance en sommige Theracords/Spoontech platen.
+ Early Hardstyle is ook hardstyle.
-
S
Ik ben toch al van toen ik wel naar Hardstyle luisterde aanwezig in het off topic. Hier kom je soms interessante dingen tegen hoor
!... En ik denk dat dat niet verboden is?
Die interessante dingen kom je ook tegen als je verder niks post hoor.
-
J
Gevalletje apart, zeldzaamheid ben je.Spablauw wrote:Ik ben toch al van toen ik wel naar Hardstyle luisterde aanwezig in het off topic. Hier kom je soms interessante dingen tegen hoor!... En ik denk dat dat niet verboden is?
-
E
Dat zei die monitor op de bowlingbaan ook als ik een rare combo had gegooit.
JEFSKIII wrote:Gevalletje apart, zeldzaamheid ben je.Spablauw wrote:Ik ben toch al van toen ik wel naar Hardstyle luisterde aanwezig in het off topic. Hier kom je soms interessante dingen tegen hoor!... En ik denk dat dat niet verboden is?
-
JHardtraxx Veteran
- 6527 posts member since 2011
- last seen May 2021
Wat kinderachtig zeg. Godverdomme.
-
G
ik snap je wel hoor spablauwJEFSKIII wrote:Gevalletje apart, zeldzaamheid ben je.Spablauw wrote:Ik ben toch al van toen ik wel naar Hardstyle luisterde aanwezig in het off topic. Hier kom je soms interessante dingen tegen hoor!... En ik denk dat dat niet verboden is?
offtopic is gewoon baas, klaar
-
CHardtraxx Veteran
- 4930 posts member since 2012
- last seen Jan 2026
Leuke nieuwe avatar heb jij, swoosh. 
-
J
Evil Dead 
-
G
o rly?chicken wrote:Leuke nieuwe avatar heb jij, swoosh.
Is dat niet dat ding van al die commercials? 
I'm coming to get youuuuuu
Of zoiets dergelijks
I'm coming to get youuuuuu
Of zoiets dergelijks
We're coming to get you!
Scary Movie 5 trailer
Scary Movie 5 trailer
Vanmiddag maar richting Groningen en dan vanavond de master voorlichtingsbeurs op de uni daar. Toevallig nog iemand van hier die ik daar tegen kan komen?
Scary Movie 5 trailer ook hoorCruelty wrote:Nee, Evil Dead trailer.
Klopt, maar die scene in SM is uiteraard gebaseerd op de scene uit ED. Wat me overigens een gruwelijke kutfilm lijkt.patrickjeb wrote:Scary Movie 5 trailer ook hoorCruelty wrote:Nee, Evil Dead trailer.
Dit ineens weer tegenkomen:
Interview B-Front & Frontliner @ Q-Dance.nl

Interview B-Front & Frontliner @ Q-Dance.nl
En dat zei Dov/The Prophet in 2009. We kunnen iig wel zeggen dat hij zich er goed aan gehouden heeftZelf word ik helemaal gestoord van iedere keer na 2 min een break, ik xenk dat ik weet wat jullie nu denken; 'daar heb je zelf aan meegewerkt', en dat is ook zo, dus nu is het weer is tijd om dat minder te gaan doen.
-
S

windhoosje
-
FHardtraxx Veteran
- 4027 posts member since 2012
- last seen Nov 2015
over 55 minuten allemaal even intunen op www.realhardstyleradio.nl voor het derde deel van de theracords tribute!!