+1JEFSKIII wrote:Moet ik binnenkort ook maar weer eens heenHardstyleForEvah wrote:Lekker dagje Amsterdam zo
Related topics
- View the latest post: Het grote: "hoe heet deze track?" Topic
- View the latest post: Het grote " leuke, rare, kewle dingen die je doet terwijl je vdk bent " topic
- View the latest post: De grote Hardtraxx Trivia Quiz
- View the latest post: *Trommelgeroffel* De grote Raad De Track Quiz 2014
- View the latest post: De Grote Hardstyle Hollywood Mix
Active topics in Off-Topic
Moderators
-
JHardtraxx Veteran
- 6527 posts member since 2011
- last seen May 2021
Zit nu in de, stampvolle, intercity. Kan hier niet eens fatsoenlijk zitten, maar straks lekker op een terrasjeJEFSKIII wrote:Moet ik binnenkort ook maar weer eens heenHardstyleForEvah wrote:Lekker dagje Amsterdam zo
-
JHardtraxx Veteran
- last seen May 2021
wow ik hoorde net Atmozfears & S-Dee - Our Escape in een liveset.
Sick

Sick
-
A
vind dat ongeveer t eerste leuke nummer van hunJVDM wrote:wow ik hoorde net Atmozfears & S-Dee - Our Escape in een liveset.
Sick![]()
![]()
-
J
Ja ik had eerst ook veel kritiek op Atmozfears, maar Our Escape luisterd wel lekker weg, en ook Up Top is erg gaaf eerlijk gezegd 
-
CHardtraxx Elite
- 2263 posts member since 2011
- last seen Mar 2024
En MonsterJEFSKIII wrote:Ja ik had eerst ook veel kritiek op Atmozfears, maar Our Escape luisterd wel lekker weg, en ook Up Top is erg gaaf eerlijk gezegd
-
J
Mwah, die gaat nog wel, verveeld snel.
-
JHardtraxx Veteran
- last seen May 2021
Serieus? Die pitch is lachwekkend.
-
DHardtraxx Veteran
- 4969 posts member since 2012
Monster bij de enigste plaat van hun die me weet te boeien.. Alleen idd jammer van die pitch..CyrilHS wrote:Monster
-
G
moet gvd eerst 2 min doorspoelen voor ik iets van hs hoorAnonymous wrote:vind dat ongeveer t eerste leuke nummer van hunJVDM wrote:wow ik hoorde net Atmozfears & S-Dee - Our Escape in een liveset.
Sick![]()
![]()
Eindelijk weer onderweg terug, van Amsterdam, geweldig dagje 
-
FHardtraxx Veteran
- 4027 posts member since 2012
- last seen Nov 2015
druk druk druk nog zolaat op de avond... in mijn vakantie
-
BHardtraxx Addict
- 1372 posts member since 2011
- last seen May 2022
-
DHardtraxx Veteran
- 4969 posts member since 2012
Welcome +2!Bart0ving wrote:View on YouTube
Meisje linksonderin in oranje shirt -1
Jongen linksonderin in witte shirt +1
-
S
Na een aantal maanden voor het eerst nog eens Hardstyle geluisterd, toch wel raar als je het vroeger dagelijks luisterde hoor
!
Zou er niet aan moeten denken, om geen Hardstyle meer te luisterenSpablauw wrote:Na een aantal maanden voor het eerst nog eens Hardstyle geluisterd, toch wel raar als je het vroeger dagelijks luisterde hoor!
Mag ik vragen waarom je op het forum zat als je al een tijd geen hardstyle luistert. en volgens mij luisterde jij nooit hardcore of hardtrance. No offense, just curious.Spablauw wrote:Na een aantal maanden voor het eerst nog eens Hardstyle geluisterd, toch wel raar als je het vroeger dagelijks luisterde hoor!
-
JHardtraxx Veteran
- last seen May 2021
Interessant doen over 'hardstyle is niet meer leuk' waarschijnlijk.Broken Balance wrote:Mag ik vragen waarom je op het forum zat als je al een tijd geen hardstyle luistert. en volgens mij luisterde jij nooit hardcore of hardtrance. No offense, just curious.Spablauw wrote:Na een aantal maanden voor het eerst nog eens Hardstyle geluisterd, toch wel raar als je het vroeger dagelijks luisterde hoor!
-
J
Tja, wat doet Lyst hier dan nog eigelijk?Broken Balance wrote:Mag ik vragen waarom je op het forum zat als je al een tijd geen hardstyle luistert. en volgens mij luisterde jij nooit hardcore of hardtrance. No offense, just curious.Spablauw wrote:Na een aantal maanden voor het eerst nog eens Hardstyle geluisterd, toch wel raar als je het vroeger dagelijks luisterde hoor!
Omdat er nog platen zijn die hij wel leuk vindJEFSKIII wrote:Tja, wat doet Lyst hier dan nog eigelijk?
-
CHardtraxx Veteran
- 4930 posts member since 2012
- last seen Jan 2026
Serieus? Zijn die er nog? 
-
J
Knullen binkieeeee
-
JHardtraxx Veteran
- last seen May 2021