Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 2177, 2178, 2179, 2180, 2181, 2182, 2183 ... 2577  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mei 2013 15:06 

Was laatst nog in Tilburg schoenen wezen halen, wat een volkje loopt daar afentoe over de straten :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mei 2013 16:11 

Hardtraxx Veteran

In de shout wilde ze een verhaaltje. Dus toen vertelde ik het volgende verhaal:
er was eens een gele beer genaamd Winnie de Pooh, hij vond wat poeder in het honderd bunderbos. hij nam de poeder in, en het bleek pep te zijn, Winnie kan niet zo goed tegen pep, hij werd agressief. hij neigde naar honing, heel, heel veel honing. toen er geen honing meer was gooide hij de honingpot op de kop van Knorretje, die had het niet overleefd. Tijgertje kwam aanlopen en zag knorretje, hij was boos op Winnie, maar Winnie had hem ook vermoord. konijn Ior en Kanga & Roe gaven het aan bij de politie, maar Winnie was achter hen aan gegaan, en alleen Ior was bij de politie aangekomen. de rest had het niet overleefd helaas, toen Ior het aan de politie wilde vertellen, werd hij ondertussen ook al vermoord met de honingpot. Winnie de Pooh zijn hut werd onderzocht naar pep, de hele hut zat onder, daarom kreeg Winnie de Pooh de doodstraf, en toen was er niemand meer over van het honderd bunderbos, op Uil na, maar Uil was uit de boom gevallen omdat hij Winnie Knorretje zag vermoorden met de honingpot. toen viel hij uit de boom van de schrik, bovenop de honingpot. en toen was het hele honderd bunderbos uitgestorven.
Einde verhaal.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mei 2013 16:13 

:worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mei 2013 17:00 

:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mei 2013 17:21 

SL8492 schreef:
er was eens een gele beer genaamd Winnie de Pooh, hij vond wat poeder in het honderd bunderbos. hij nam de poeder in, en het bleek pep te zijn, Winnie kan niet zo goed tegen pep, hij werd agressief. hij neigde naar honing, heel, heel veel honing. toen er geen honing meer was gooide hij de honingpot op de kop van Knorretje, die had het niet overleefd. Tijgertje kwam aanlopen en zag knorretje, hij was boos op Winnie, maar Winnie had hem ook vermoord. konijn Ior en Kanga & Roe gaven het aan bij de politie, maar Winnie was achter hen aan gegaan, en alleen Ior was bij de politie aangekomen. de rest had het niet overleefd helaas, toen Ior het aan de politie wilde vertellen, werd hij ondertussen ook al vermoord met de honingpot. Winnie de Pooh zijn hut werd onderzocht naar pep, de hele hut zat onder, daarom kreeg Winnie de Pooh de doodstraf, en toen was er niemand meer over van het honderd bunderbos, op Uil na, maar Uil was uit de boom gevallen omdat hij Winnie Knorretje zag vermoorden met de honingpot. toen viel hij uit de boom van de schrik, bovenop de honingpot. en toen was het hele honderd bunderbos uitgestorven.
Einde verhaal.

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mei 2013 17:29 

Hardtraxx Veteran

wut
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mei 2013 17:30 

Sander is VDK. hij heeft Pep op.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mei 2013 17:34 

Hardtraxx Veteran

En-er-gy schreef:
Sander is VDK. hij heeft Pep op.

:yes:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mei 2013 17:43 

Hahahahaha die gaat facebook op :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mei 2013 17:45 

Hardtraxx Veteran

Nee je doet maar joh....
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mei 2013 18:19 

Hardtraxx Veteran

:lol: Cool story brah
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mei 2013 18:20 

Zet t op facebook! :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mei 2013 19:57 

Hardtraxx Veteran

En-er-gy schreef:
Zet t op facebook! :woot:

geen leven
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mei 2013 20:03 

ga janken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mei 2013 20:17 

Hardtraxx Veteran

Hey jij bent toch die gast die de hele avond stil stond op Loudness?
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mei 2013 20:18 

Hardtraxx Veteran

Wut du fuch
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mei 2013 20:26 

Hardtraxx Addict

SL8492 schreef:
Einde verhaal.

Iedereen moest lachen ohnee niet wat een kut tyfus tering AIDS LEPRA HERPUS VERHAAL BEN ZO BOOS NU JEZUS
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mei 2013 20:30 

Hardtraxx Addict

Jongens even liev pls zet anders ff year of summer op
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mei 2013 20:31 

Hardtraxx Veteran

Oh, is Biscuit haten weer in deze maand? Dan moet ik me even aanpassen. Momentje. :slow:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mei 2013 20:34 

Kraak... Piep...

Ja want daar heeft iedereen ook alle rede toe enzo :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mei 2013 20:36 

voortaan geen pep meer voor jullie :mad:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mei 2013 23:03 

Hardtraxx Veteran

Zucht.... Zal ik mn post maar weer verwijderen? xd
En ik vond het nog zo'n leuk verhaaltje wat ik 1,2,3 had verzonnen :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mei 2013 01:07 

http://nl.wikipedia.org/wiki/Antarctica#Klimaat

piraten zijn cool maar niet op antartica