Active topics in Off-Topic

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 7 hours ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 9 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 16 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 2 days ago
J
Was laatst nog in Tilburg schoenen wezen halen, wat een volkje loopt daar afentoe over de straten :P
Hardtraxx Veteran
7976 posts member since 2013
last seen 8 hours ago
In de shout wilde ze een verhaaltje. Dus toen vertelde ik het volgende verhaal:
er was eens een gele beer genaamd Winnie de Pooh, hij vond wat poeder in het honderd bunderbos. hij nam de poeder in, en het bleek pep te zijn, Winnie kan niet zo goed tegen pep, hij werd agressief. hij neigde naar honing, heel, heel veel honing. toen er geen honing meer was gooide hij de honingpot op de kop van Knorretje, die had het niet overleefd. Tijgertje kwam aanlopen en zag knorretje, hij was boos op Winnie, maar Winnie had hem ook vermoord. konijn Ior en Kanga & Roe gaven het aan bij de politie, maar Winnie was achter hen aan gegaan, en alleen Ior was bij de politie aangekomen. de rest had het niet overleefd helaas, toen Ior het aan de politie wilde vertellen, werd hij ondertussen ook al vermoord met de honingpot. Winnie de Pooh zijn hut werd onderzocht naar pep, de hele hut zat onder, daarom kreeg Winnie de Pooh de doodstraf, en toen was er niemand meer over van het honderd bunderbos, op Uil na, maar Uil was uit de boom gevallen omdat hij Winnie Knorretje zag vermoorden met de honingpot. toen viel hij uit de boom van de schrik, bovenop de honingpot. en toen was het hele honderd bunderbos uitgestorven.
Einde verhaal.
N
:worship:
E
:lol:
G
SL8492 wrote:In de shout wilde ze een verhaaltje. Dus toen vertelde ik het volgende verhaal:
er was eens een gele beer genaamd Winnie de Pooh, hij vond wat poeder in het honderd bunderbos. hij nam de poeder in, en het bleek pep te zijn, Winnie kan niet zo goed tegen pep, hij werd agressief. hij neigde naar honing, heel, heel veel honing. toen er geen honing meer was gooide hij de honingpot op de kop van Knorretje, die had het niet overleefd. Tijgertje kwam aanlopen en zag knorretje, hij was boos op Winnie, maar Winnie had hem ook vermoord. konijn Ior en Kanga & Roe gaven het aan bij de politie, maar Winnie was achter hen aan gegaan, en alleen Ior was bij de politie aangekomen. de rest had het niet overleefd helaas, toen Ior het aan de politie wilde vertellen, werd hij ondertussen ook al vermoord met de honingpot. Winnie de Pooh zijn hut werd onderzocht naar pep, de hele hut zat onder, daarom kreeg Winnie de Pooh de doodstraf, en toen was er niemand meer over van het honderd bunderbos, op Uil na, maar Uil was uit de boom gevallen omdat hij Winnie Knorretje zag vermoorden met de honingpot. toen viel hij uit de boom van de schrik, bovenop de honingpot. en toen was het hele honderd bunderbos uitgestorven.
Einde verhaal.
Image
J
Hardtraxx Veteran
6527 posts member since 2011
last seen May 2021
wut
E
Sander is VDK. hij heeft Pep op.
Hardtraxx Veteran
last seen 8 hours ago
En-er-gy wrote:Sander is VDK. hij heeft Pep op.
:yes:
J
Hahahahaha die gaat facebook op :worship:
Hardtraxx Veteran
last seen 8 hours ago
View on YouTube

Nee je doet maar joh....
Hardtraxx Veteran
3622 posts member since 2013
last seen Jul 2015
:lol: Cool story brah
E
Zet t op facebook! :woot:
Hardtraxx Veteran
7274 posts member since 2009
last seen 15 hours ago
En-er-gy wrote:Zet t op facebook! :woot:
geen leven
E
ga janken.
J
Hardtraxx Veteran
6527 posts member since 2011
last seen May 2021
Hey jij bent toch die gast die de hele avond stil stond op Loudness?
Hardtraxx Veteran
14531 posts member since 2010
last seen Jun 2026
Wut du fuch
M
Hardtraxx Addict
1379 posts member since 2011
last seen Jun 2023
SL8492 wrote:In de shout wilde ze een verhaaltje. Dus toen vertelde ik het volgende verhaal:
Einde verhaal.
Iedereen moest lachen ohnee niet wat een kut tyfus tering AIDS LEPRA HERPUS VERHAAL BEN ZO BOOS NU JEZUS
B
Hardtraxx Addict
1372 posts member since 2011
last seen May 2022
Jongens even liev pls zet anders ff year of summer op
C
Hardtraxx Veteran
4930 posts member since 2012
last seen Jan 2026
Oh, is Biscuit haten weer in deze maand? Dan moet ik me even aanpassen. Momentje. :slow:
Kraak... Piep...
29099 posts member since 2011
last seen Feb 2026
Ja want daar heeft iedereen ook alle rede toe enzo :cool:
E
voortaan geen pep meer voor jullie :mad:
Hardtraxx Veteran
last seen 8 hours ago
Zucht.... Zal ik mn post maar weer verwijderen? xd
En ik vond het nog zo'n leuk verhaaltje wat ik 1,2,3 had verzonnen :(
S