hey
Related topics
Active topics in Off-Topic
Moderators
-
G
-
G
aids
-
FHardtraxx Veteran
- 4027 posts member since 2012
- last seen Nov 2015
wel lief blijven voor elkaar he 
-
G

Straks is het weer tijd voor een nieuwe uitzending van Beyond Limits Radio Show.
19.00 - 20.00 Panthera
20.00 - 21.00 Ruubie vs Patrickjeb
21.00 - 22.00 P-Stylez
22.00 - 23.00 Steffnov
Tune in! : http://beyondlimits.listen2myradio.com/
Hardtraxx join de Chat: chat.php
19.00 - 20.00 Panthera
20.00 - 21.00 Ruubie vs Patrickjeb
21.00 - 22.00 P-Stylez
22.00 - 23.00 Steffnov
Tune in! : http://beyondlimits.listen2myradio.com/
Hardtraxx join de Chat: chat.php
-
E
Dit jaar geen Dominator voor mij 
In de familie moet getrouwd worden perse.
hmmm, de functie achter de tap is nog niet bezet
en de plek van de dj
en de plek van de dj
Net of jij HC/HS op da feest gaat draaien, tap is wel mooi plekjewrote:Dit jaar geen Dominator voor mij
en de plek van de dj
-
FHardtraxx Veteran
- last seen Nov 2015
ik gooi er wel een paar dikke platen op!wrote:Dit jaar geen Dominator voor mij
en de plek van de dj
De tering, die beelden op National Geographic van die Tsunami in Japan........
-
FHardtraxx Veteran
- last seen Nov 2015
Top Gear

-
SHardtraxxer
- 689 posts member since 2009
- last seen Apr 2017
Ik heb net een ADHD test gedaan, en wat blijkt... Ik heb een sterke neiging naar ADHD. Altijd al geweten dat ik echt zware concentratieproblemen heb en toen ik die test aan het maken was kwam ik zoveel herkenbare dingen tegen, ik ga eens kijken of ik niet in therapie moet ofzo 
-
G
ADHD is zo overrated.wrote:Ik heb net een ADHD test gedaan, en wat blijkt... Ik heb een sterke neiging naar ADHD. Altijd al geweten dat ik echt zware concentratieproblemen heb en toen ik die test aan het maken was kwam ik zoveel herkenbare dingen tegen, ik ga eens kijken of ik niet in therapie moet ofzo
-
SHardtraxxer
- last seen Apr 2017
Klopt, ik kan ook prima leven met mijn concentratieproblemen. Toch zou ik eens willen kijken of er niet iets aan te doen is zodat mijn schoolprestaties omhoog gaan.wrote:ADHD is zo overrated.wrote:Ik heb net een ADHD test gedaan, en wat blijkt... Ik heb een sterke neiging naar ADHD. Altijd al geweten dat ik echt zware concentratieproblemen heb en toen ik die test aan het maken was kwam ik zoveel herkenbare dingen tegen, ik ga eens kijken of ik niet in therapie moet ofzo
Morgen eindelijk weer eens werken na 4 maanden werkloos te zijn.
-
SHardtraxxer
- last seen Apr 2017
Waar ga je werken?wrote:Morgen eindelijk weer eens werken na 4 maanden werkloos te zijn.
-
G
Beter leer je dan zelfdiscipline aan in plaats van het op een of andere "ziekte" af te schuiven.wrote:Klopt, ik kan ook prima leven met mijn concentratieproblemen. Toch zou ik eens willen kijken of er niet iets aan te doen is zodat mijn schoolprestaties omhoog gaan.wrote:ADHD is zo overrated.
Mss wel iets te kort door de bocht, maar ach
-
SHardtraxxer
- last seen Apr 2017
Inderdaad kort door de bocht. Aan zulke dingen kun je vrij weinig doen en het is ook niet dat ik geen discipline heb, ik presteer goed op school. Het is alleen dat ik ervan overtuigd ben dat ik veel beter kan. Door hierover met een psycholoog/dokter te praten en eventueel over te gaan op medicatie (alleen tijdens het leren bijv) kan ik dit misschien verwezenlijken.wrote:Beter leer je dan zelfdiscipline aan in plaats van het op een of andere "ziekte" af te schuiven.wrote:Klopt, ik kan ook prima leven met mijn concentratieproblemen. Toch zou ik eens willen kijken of er niet iets aan te doen is zodat mijn schoolprestaties omhoog gaan.wrote:ADHD is zo overrated.
Mss wel iets te kort door de bocht, maar ach
Ik kan het op zich wel begrijpen dat je zo'n opmerking maakt. Ik geloofde eerst ook nooit in anorexia, totdat de vriendin van een vriend van me het kreeg. Toen ben ik er wel wat serieuzer over na gaan denken en kwam ik tot de veronderstelling dat je zoiets niet van een afstandje kan beoordelen. Dat is hier nu dus ook het geval.
-
G
Zoals ik al zei, te kort door de bochtwrote:Inderdaad kort door de bocht. Aan zulke dingen kun je vrij weinig doen en het is ook niet dat ik geen discipline heb, ik presteer goed op school. Het is alleen dat ik ervan overtuigd ben dat ik veel beter kan. Door hierover met een psycholoog/dokter te praten en eventueel over te gaan op medicatie (alleen tijdens het leren bijv) kan ik dit misschien verwezenlijken.
Ik kan het op zich wel begrijpen dat je zo'n opmerking maakt. Ik geloofde eerst ook nooit in anorexia, totdat de vriendin van een vriend van me het kreeg. Toen ben ik er wel wat serieuzer over na gaan denken en kwam ik tot de veronderstelling dat je zoiets niet van een afstandje kan beoordelen. Dat is hier nu dus ook het geval.
Maar, anorexia geloof ik best wel dat mensen zo'n vertekend beeld van zichzelf kunnen hebben, maar dat is heel wat anders. Ze komen vast te zitten in een bepaald zelfbeeld dat alleen maar slechter wordt.
Maar gebrek aan zelfdiscipline is wel wat anders. Maar ook wel een stuk persoonlijkheid.
Zoals je zei, erover praten kan ook al helpen, en dan is het dus niet helemaal af te schuiven op ADHD
Misschien hebben mensen wel ADHD omdat ze niet genoeg uitgepraat hebben
Jammer dat het seizoen weer over is, maar o wat een geniaal seizoen was het weerwrote:Top Gear![]()
![]()
![]()
- De hele afrika special
- Bejaardenauto
- Jeremy's mini auto
- Amerika roadtrip
- Auto vs Trein race
- Autorugby
-
SHardtraxxer
- last seen Apr 2017
Het wordt ook wel eens een 'welvaartsziekte' genoemd, ook wat je zegt over anorexia klopt. Maar ik ga er zeker iets mee doen, ook al krijg ik maar een paar ritalin pilletjes mee voor het leren. Je weet maar nooitwrote:Zoals ik al zei, te kort door de bochtwrote:Inderdaad kort door de bocht. Aan zulke dingen kun je vrij weinig doen en het is ook niet dat ik geen discipline heb, ik presteer goed op school. Het is alleen dat ik ervan overtuigd ben dat ik veel beter kan. Door hierover met een psycholoog/dokter te praten en eventueel over te gaan op medicatie (alleen tijdens het leren bijv) kan ik dit misschien verwezenlijken.
Maar, anorexia geloof ik best wel dat mensen zo'n vertekend beeld van zichzelf kunnen hebben, maar dat is heel wat anders. Ze komen vast te zitten in een bepaald zelfbeeld dat alleen maar slechter wordt.
Maar gebrek aan zelfdiscipline is wel wat anders. Maar ook wel een stuk persoonlijkheid.
Zoals je zei, erover praten kan ook al helpen, en dan is het dus niet helemaal af te schuiven op ADHD
Misschien hebben mensen wel ADHD omdat ze niet genoeg uitgepraat hebbenmaar dat lijkt me een beetje een debiele conclusie
-
G
Hehe, ik denk dat dingen als Hardtraxx en Facebook ook wel bijdragen aan het niet kunnen lerenwrote:Het wordt ook wel eens een 'welvaartsziekte' genoemd, ook wat je zegt over anorexia klopt. Maar ik ga er zeker iets mee doen, ook al krijg ik maar een paar ritalin pilletjes mee voor het leren. Je weet maar nooit
Sinds de komst van smartphones, laptops etc zullen dr wel meer mensen met AHDH zijn bijgekomen, if you know what i mean, haha.
-
CHardtraxx Veteran
- 4930 posts member since 2012
- last seen Jan 2026
Met mij gaat het juist beter sinds ik op Hardtraxx zit. Ik heb eindelijk vrienden enzo.