Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 2143, 2144, 2145, 2146, 2147, 2148, 2149 ... 2577  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2013 16:20 

hey
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2013 16:21 

aids
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2013 16:22 

Hardtraxx Beheerder

KSwoosh schreef:
aids

:aww:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2013 16:25 

Hardtraxx Veteran

wel lief blijven voor elkaar he :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2013 16:28 

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2013 19:48 

Hardtraxx Veteran

Straks is het weer tijd voor een nieuwe uitzending van Beyond Limits Radio Show.

19.00 - 20.00 Panthera
20.00 - 21.00 Ruubie vs Patrickjeb
21.00 - 22.00 P-Stylez
22.00 - 23.00 Steffnov

Tune in! : http://beyondlimits.listen2myradio.com/
Hardtraxx join de Chat: chat.php
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2013 20:09 

Dit jaar geen Dominator voor mij :(

In de familie moet getrouwd worden perse.

hmmm, de functie achter de tap is nog niet bezet :P
en de plek van de dj :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2013 20:11 

Hardtraxx Veteran

En-er-gy schreef:

Net of jij HC/HS op da feest gaat draaien, tap is wel mooi plekje ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2013 20:53 

Hardtraxx Veteran

En-er-gy schreef:

ik gooi er wel een paar dikke platen op! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2013 22:10 

Hardtraxx Crew

De tering, die beelden op National Geographic van die Tsunami in Japan........
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2013 22:12 

Hardtraxx Veteran

Top Gear :cool: :cool: :corn: :beer:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2013 22:58 

Hardtraxxer

Ik heb net een ADHD test gedaan, en wat blijkt... Ik heb een sterke neiging naar ADHD. Altijd al geweten dat ik echt zware concentratieproblemen heb en toen ik die test aan het maken was kwam ik zoveel herkenbare dingen tegen, ik ga eens kijken of ik niet in therapie moet ofzo xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2013 23:01 

Stinkjanus schreef:
Ik heb net een ADHD test gedaan, en wat blijkt... Ik heb een sterke neiging naar ADHD. Altijd al geweten dat ik echt zware concentratieproblemen heb en toen ik die test aan het maken was kwam ik zoveel herkenbare dingen tegen, ik ga eens kijken of ik niet in therapie moet ofzo xd

ADHD is zo overrated.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2013 23:04 

Hardtraxxer

KSwoosh schreef:
Stinkjanus schreef:

ADHD is zo overrated.

Klopt, ik kan ook prima leven met mijn concentratieproblemen. Toch zou ik eens willen kijken of er niet iets aan te doen is zodat mijn schoolprestaties omhoog gaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2013 23:26 

Hardtraxx Veteran

Morgen eindelijk weer eens werken na 4 maanden werkloos te zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2013 23:30 

Hardtraxxer

stefan_helmond schreef:
Morgen eindelijk weer eens werken na 4 maanden werkloos te zijn.

Waar ga je werken?
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2013 23:34 

Stinkjanus schreef:
KSwoosh schreef:
ADHD is zo overrated.

Klopt, ik kan ook prima leven met mijn concentratieproblemen. Toch zou ik eens willen kijken of er niet iets aan te doen is zodat mijn schoolprestaties omhoog gaan.

Beter leer je dan zelfdiscipline aan in plaats van het op een of andere "ziekte" af te schuiven.

Mss wel iets te kort door de bocht, maar ach
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2013 23:43 

Hardtraxxer

KSwoosh schreef:
Stinkjanus schreef:
KSwoosh schreef:
ADHD is zo overrated.

Beter leer je dan zelfdiscipline aan in plaats van het op een of andere "ziekte" af te schuiven.

Mss wel iets te kort door de bocht, maar ach

Inderdaad kort door de bocht. Aan zulke dingen kun je vrij weinig doen en het is ook niet dat ik geen discipline heb, ik presteer goed op school. Het is alleen dat ik ervan overtuigd ben dat ik veel beter kan. Door hierover met een psycholoog/dokter te praten en eventueel over te gaan op medicatie (alleen tijdens het leren bijv) kan ik dit misschien verwezenlijken.

Ik kan het op zich wel begrijpen dat je zo'n opmerking maakt. Ik geloofde eerst ook nooit in anorexia, totdat de vriendin van een vriend van me het kreeg. Toen ben ik er wel wat serieuzer over na gaan denken en kwam ik tot de veronderstelling dat je zoiets niet van een afstandje kan beoordelen. Dat is hier nu dus ook het geval.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2013 12:02 

Stinkjanus schreef:
Inderdaad kort door de bocht. Aan zulke dingen kun je vrij weinig doen en het is ook niet dat ik geen discipline heb, ik presteer goed op school. Het is alleen dat ik ervan overtuigd ben dat ik veel beter kan. Door hierover met een psycholoog/dokter te praten en eventueel over te gaan op medicatie (alleen tijdens het leren bijv) kan ik dit misschien verwezenlijken.

Ik kan het op zich wel begrijpen dat je zo'n opmerking maakt. Ik geloofde eerst ook nooit in anorexia, totdat de vriendin van een vriend van me het kreeg. Toen ben ik er wel wat serieuzer over na gaan denken en kwam ik tot de veronderstelling dat je zoiets niet van een afstandje kan beoordelen. Dat is hier nu dus ook het geval.

Zoals ik al zei, te kort door de bocht :P
Maar, anorexia geloof ik best wel dat mensen zo'n vertekend beeld van zichzelf kunnen hebben, maar dat is heel wat anders. Ze komen vast te zitten in een bepaald zelfbeeld dat alleen maar slechter wordt.

Maar gebrek aan zelfdiscipline is wel wat anders. Maar ook wel een stuk persoonlijkheid.

Zoals je zei, erover praten kan ook al helpen, en dan is het dus niet helemaal af te schuiven op ADHD ;)
Misschien hebben mensen wel ADHD omdat ze niet genoeg uitgepraat hebben :P maar dat lijkt me een beetje een debiele conclusie
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2013 12:44 

Kraak... Piep...

Forbidden Phobia schreef:
Top Gear :cool: :cool: :corn: :beer:

Jammer dat het seizoen weer over is, maar o wat een geniaal seizoen was het weer :P

- De hele afrika special
- Bejaardenauto
- Jeremy's mini auto
- Amerika roadtrip
- Auto vs Trein race
- Autorugby
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2013 13:12 

Hardtraxxer

KSwoosh schreef:
Stinkjanus schreef:

Zoals ik al zei, te kort door de bocht :P
Maar, anorexia geloof ik best wel dat mensen zo'n vertekend beeld van zichzelf kunnen hebben, maar dat is heel wat anders. Ze komen vast te zitten in een bepaald zelfbeeld dat alleen maar slechter wordt.

Maar gebrek aan zelfdiscipline is wel wat anders. Maar ook wel een stuk persoonlijkheid.

Zoals je zei, erover praten kan ook al helpen, en dan is het dus niet helemaal af te schuiven op ADHD ;)
Misschien hebben mensen wel ADHD omdat ze niet genoeg uitgepraat hebben :P maar dat lijkt me een beetje een debiele conclusie

Het wordt ook wel eens een 'welvaartsziekte' genoemd, ook wat je zegt over anorexia klopt. Maar ik ga er zeker iets mee doen, ook al krijg ik maar een paar ritalin pilletjes mee voor het leren. Je weet maar nooit :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2013 13:47 

Stinkjanus schreef:
Het wordt ook wel eens een 'welvaartsziekte' genoemd, ook wat je zegt over anorexia klopt. Maar ik ga er zeker iets mee doen, ook al krijg ik maar een paar ritalin pilletjes mee voor het leren. Je weet maar nooit :thumbsup:

Hehe, ik denk dat dingen als Hardtraxx en Facebook ook wel bijdragen aan het niet kunnen leren :P
Sinds de komst van smartphones, laptops etc zullen dr wel meer mensen met AHDH zijn bijgekomen, if you know what i mean, haha.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2013 18:06 

Hardtraxx Veteran

nee, hij heeft het over nu
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2013 18:08 

Hardtraxx Veteran

Met mij gaat het juist beter sinds ik op Hardtraxx zit. Ik heb eindelijk vrienden enzo. :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2013 18:09 

Hardtraxx Veteran

chicken schreef:
Met mij gaat het juist beter sinds ik op Hardtraxx zit. Ik heb eindelijk vrienden enzo. :yay:

tff zolang je het maar niet over mij hebt, gekke man
Vorige  1 ... 2143, 2144, 2145, 2146, 2147, 2148, 2149 ... 2577  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic