Het vreemdste wat ik hier mee heb gemaakt.. Koekje die een baas genoemd wordtwrote:En juist dat maakt hem tot een baas.wrote:Als dit om de reactie van Koekje gaat, dat is de persoon die op dit gehele forum niet meer serieus wordt genomen, dus maak je niet drukwrote:Ik word tegenwoordig hier ook niet meer serieus genomen
Welke derby danwrote:Derby-dag! Vis bakken, bier drinken, voetbal kijken en kut roepen
Zal ik dan maar weer de goedzak zijn.wrote:https://www.facebook.com/pages/AP-Fotografie/108301906007217?fref=ts
Ben ik weer haha![]()
Zouden jullie deze facebook pagina willen liken? Zo krijg ik meer bereik met mijn foto's! Thankyouu.
Tja, ach. Kan er altijd wel om lachen. Vooral om degenen die op hem reageren.wrote:Het vreemdste wat ik hier mee heb gemaakt.. Koekje die een baas genoemd wordtwrote:En juist dat maakt hem tot een baas.wrote:Als dit om de reactie van Koekje gaat, dat is de persoon die op dit gehele forum niet meer serieus wordt genomen, dus maak je niet druk
Ga ff weg ofzowrote:Bavaria is echt het meeste gore zoete jankbier wat er op deze aardkloot te vinden isongelovelijk.
AMEN AMEN AMENwrote:Bavaria is echt het meeste gore zoete jankbier wat er op deze aardkloot te vinden isongelovelijk.
Bij gehouden?wrote:Hardtraxx heeft er 2 uur uitgelegen ofzo
Zit inmiddels 2 uur op mn laptop en om de 10 minuten ff checken of hij het alweer doetwrote:Bij gehouden?wrote:Hardtraxx heeft er 2 uur uitgelegen ofzo
op een zondag?wrote:Alweer aan het leren hier
Ja als je maandag toets hebt zal het toch wel moetenwrote:op een zondag?wrote:Alweer aan het leren hier
wat schiet het dan op om te leren? hahawrote:Ja als je maandag toets hebt zal het toch wel moetenwrote:op een zondag?wrote:Alweer aan het leren hierMaar de kans is toch 9/10 dat ik blijf zitten.
Welkom terug!wrote:goedemorgen! tijd geleden dat ik hier iets heb gepost haha
wooohhooo thanks chickenwrote:Welkom terug!wrote:goedemorgen! tijd geleden dat ik hier iets heb gepost haha
Welkom terug projectjewrote:Ik ben ook weer terug anders hoor
Nie heel veel, laten we het houden op valse hoopwrote:wat schiet het dan op om te leren? hahawrote:Ja als je maandag toets hebt zal het toch wel moetenwrote:Alweer aan het leren hierMaar de kans is toch 9/10 dat ik blijf zitten.