die was gisteren echt te geniaalwrote:Jammer dat het seizoen weer over is, maar o wat een geniaal seizoen was het weerwrote:Top Gear![]()
![]()
![]()
- De hele afrika special
Related topics
Active topics in Off-Topic
Moderators
-
FHardtraxx Veteran
- 4027 posts member since 2012
- last seen Nov 2015
-
SHardtraxxer
- 689 posts member since 2009
- last seen Apr 2017
Ooit gehoord van het programma Cold Turkey? Echt een handig programma voor tijdens het leren. Dan kun je gewoon alle websites zoals FB, Twitter, Hardtraxx, etc afsluiten, zodat je er voor een bepaalde tijd niet naar kunt kijken en ook niet met een proxy ofzowrote:Hehe, ik denk dat dingen als Hardtraxx en Facebook ook wel bijdragen aan het niet kunnen lerenwrote:Het wordt ook wel eens een 'welvaartsziekte' genoemd, ook wat je zegt over anorexia klopt. Maar ik ga er zeker iets mee doen, ook al krijg ik maar een paar ritalin pilletjes mee voor het leren. Je weet maar nooit
Sinds de komst van smartphones, laptops etc zullen dr wel meer mensen met AHDH zijn bijgekomen, if you know what i mean, haha.
-
JHardtraxx Veteran
- 6527 posts member since 2011
- last seen May 2021
Dat is echt sneu, als je dat nodig hebt. 
-
CHardtraxx Veteran
- 4930 posts member since 2012
- last seen Jan 2026
wrote:tff zolang je het maar niet over mij hebt, gekke manwrote:Met mij gaat het juist beter sinds ik op Hardtraxx zit. Ik heb eindelijk vrienden enzo.
-
FHardtraxx Veteran
- last seen Nov 2015
wat is daar sneu aan?? als dat je helpt is dat toch alleen maar beter?wrote:Dat is echt sneu, als je dat nodig hebt.
tune in voor de laatste 20 minuten van onze set op www.Realhardstyleradio.nl
-
CHardtraxx Veteran
- last seen Jan 2026
Studie ontwijkend gedrag is toch gewoon een gezond fenomeen?
-
FHardtraxx Veteran
- last seen Nov 2015
dat maak jij ervan..wrote:Klinkt als 'ik heb geen zelfbeheersing dus ik kan alleen niet op facebook kijken als het me onmogelijk wordt gemaakt'wrote:wat is daar sneu aan?? als dat je helpt is dat toch alleen maar beter?wrote:Dat is echt sneu, als je dat nodig hebt.![]()
tune in voor de laatste 20 minuten van onze set op http://www.Realhardstyleradio.nl
Inderdaad, je leert voor jezelf en al wil je lekker niet leren doe het dan niet.. Al zegt ons mam: 'ga nu leren' en ik denk 'nee' dan wordt het ook 'nee' zij kan toch niet voor mij leren.wrote:Dat is echt sneu, als je dat nodig hebt.
-
OHardtraxx Elite
- 2111 posts member since 2012
- last seen Jul 2026
View on YouTube
Aftermovie van Rebellious een feestje hier in de buurt door mij gemaakt.. Eerste keer ook ooit dat ik een aftermovie heb gemaakt en gefilmd heb dus geen after zoals Qlimax mwuaha
Aftermovie van Rebellious een feestje hier in de buurt door mij gemaakt.. Eerste keer ook ooit dat ik een aftermovie heb gemaakt en gefilmd heb dus geen after zoals Qlimax mwuaha
Last edited by Onthafloorx on 11 Mar 2013 19:38, edited 1 time in total.
nee oke, dan ga ik ook niet kijken... of verwacht je feedback?
-
OHardtraxx Elite
- 2111 posts member since 2012
- last seen Jul 2026
haha hij is niet super slecht ofzo hoor, maar niet zo'n after als Qlimaxwrote:nee oke, dan ga ik ook niet kijken... of verwacht je feedback?
-
E
aftermovie is goed,
Kun je misschien effecten erin verwerken?
Weet niet in hoeverre je programma gespecialiceerd is
En de naam van het event zoals nu op t laatst zou ik al eerst doen,
maargoed, jij maakte de movie dus zul je ook een reden ervoor hebben.
Kun je misschien effecten erin verwerken?
Weet niet in hoeverre je programma gespecialiceerd is
En de naam van het event zoals nu op t laatst zou ik al eerst doen,
maargoed, jij maakte de movie dus zul je ook een reden ervoor hebben.
ik had m stiekem al gekeken op facebook,wrote:haha hij is niet super slecht ofzo hoor, maar niet zo'n after als Qlimaxwrote:nee oke, dan ga ik ook niet kijken... of verwacht je feedback?En feedback is welkom..
maar uhm, iets minder van dichtbij mensjes filmen..
-
E
wrote:Tot ze gaat slaan, kijken wat jij gaat lerenwrote:Inderdaad, je leert voor jezelf en al wil je lekker niet leren doe het dan niet.. Al zegt ons mam: 'ga nu leren' en ik denk 'nee' dan wordt het ook 'nee' zij kan toch niet voor mij leren.wrote:Dat is echt sneu, als je dat nodig hebt.
wrote:Tot ze gaat slaan, kijken wat jij gaat lerenwrote:Inderdaad, je leert voor jezelf en al wil je lekker niet leren doe het dan niet.. Al zegt ons mam: 'ga nu leren' en ik denk 'nee' dan wordt het ook 'nee' zij kan toch niet voor mij leren.wrote:Dat is echt sneu, als je dat nodig hebt.
Kvind er eerlijk gezegd niks aanwrote:haha hij is niet super slecht ofzo hoor, maar niet zo'n after als Qlimaxwrote:nee oke, dan ga ik ook niet kijken... of verwacht je feedback?En feedback is welkom..
vooral erg slecht camerawerk.wrote:Kvind er eerlijk gezegd niks aanwrote:haha hij is niet super slecht ofzo hoor, maar niet zo'n after als Qlimaxwrote:nee oke, dan ga ik ook niet kijken... of verwacht je feedback?En feedback is welkom..
Gewone beelden achter elkaar gezet, beelden passen niet bij de muziek, geen enkel effectje er in, saai camerawerk etc...
-
G
-het beeld meer afstemmen op de muziek: rustige beelden bij rustige stukjes, stampende mensen wanneer de kicks erin zittenwrote:http://www.youtube.com/watch?v=VJvgtASf5U0&feature=youtu.be
-het filmpje niet zo abrubt beginnen
-hoe weet ik dat het over Rebelliuos gaat? even een intro met het logo erin? H2B presents... Rebellious?
verder ziet et dr wel ok uit
@nielsstil: dat zijn heel veel aftermovies van kleine feestjes helaas
-
G
chiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiickeeeeeeeeeeeeeeennnn!!!!!!!!wrote:Met mij gaat het juist beter sinds ik op Hardtraxx zit. Ik heb eindelijk vrienden enzo.
gvd ik mis Jefski
-
CHardtraxx Veteran
- last seen Jan 2026
wrote:chiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiickeeeeeeeeeeeeeeennnn!!!!!!!!wrote:Met mij gaat het juist beter sinds ik op Hardtraxx zit. Ik heb eindelijk vrienden enzo.
-
SHardtraxxer
- 689 posts member since 2009
- last seen Apr 2017
Dan ben ik maar sneuwrote:Dat is echt sneu, als je dat nodig hebt.
Heeft er iemand Crypsis & Luna - Torture in 320 kbps?
Edit: Heb 'm al.
Edit: Heb 'm al.
Last edited by stefan_helmond on 12 Mar 2013 10:45, edited 1 time in total.
Een hoop online-shops denk ik?wrote:Heeft er iemand Crypsis & Luna - Torture in 320 kbps?
-
FHardtraxx Veteran
- last seen Nov 2015
echt he ik heb de laatste dagen alleen maar van die troll momenten