geile teef niels! bots 
Related topics
Active topics in Off-Topic
Moderators
-
WHardtraxx Veteran
- 4162 posts member since 2012
- last seen Aug 2013
Ik verwacht morge een kater 
-
N
Drink water, water en water nu het nog kan! Beter middel is er niet.
nee joh, kebab etenwrote:Drink water, water en water nu het nog kan! Beter middel is er niet.
nee joh, meer bier, en water is altijd de beste oplossing om een kater te voorkomen. gelukkig krijg ik nooit koppijnwrote:nee joh, kebab etenwrote:Drink water, water en water nu het nog kan! Beter middel is er niet.
ja want dat maakt het totaal niet ergerwrote:nee joh, kebab etenwrote:Drink water, water en water nu het nog kan! Beter middel is er niet.
-
WHardtraxx Veteran
- 4162 posts member since 2012
- last seen Aug 2013
Viel gelukkig mee. Even voor het slapen gaan een kop groene thee met een mandarijn doet altijd goed 
-
UHardtraxx Veteran
- 4743 posts member since 2012
- last seen 12 days ago
Dan ben je meteen de hele zondag K.O.wrote:nee joh, kebab etenwrote:Drink water, water en water nu het nog kan! Beter middel is er niet.
Last edited by Uberhout on 03 Mar 2013 20:56, edited 1 time in total.
-
JHardtraxx Veteran
- 6527 posts member since 2011
- last seen May 2021
kebab 
Eindelijk weer eens gewonnen met ons team, 4-1 winst, ook nog in een derby dus extra mooi. 
-
G
Kk interessantwrote:Eindelijk weer eens gewonnen met ons team, 4-1 winst, ook nog in een derby dus extra mooi.
-
S
10 - 1 verlorenwrote:Kk interessantwrote:Eindelijk weer eens gewonnen met ons team, 4-1 winst, ook nog in een derby dus extra mooi.
Vorige week met 10 - 0 verloren
En zo gaat elke wedstrijd bij ons
-
CHardtraxx Veteran
- 4930 posts member since 2012
- last seen Jan 2026
Is het al dinsdag?wrote:Kk interessantwrote:Eindelijk weer eens gewonnen met ons team, 4-1 winst, ook nog in een derby dus extra mooi.
Ja bij ons ook, staan 11de van de 12.wrote:10 - 1 verlorenwrote:Kk interessantwrote:Eindelijk weer eens gewonnen met ons team, 4-1 winst, ook nog in een derby dus extra mooi.
Vorige week met 10 - 0 verloren
En zo gaat elke wedstrijd bij ons
-
G
Nee, het is stefan_helmondwrote:Is het al dinsdag?wrote:Kk interessantwrote:Eindelijk weer eens gewonnen met ons team, 4-1 winst, ook nog in een derby dus extra mooi.
OMG HELP ER GAAT EEN ALARM AF O NEE HELP HELP OMG HELP!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1!!!!!!!!!!!1!!1!!11111!!!!!!!1!!!!!!!!!!!!
-
CHardtraxx Veteran
- 4930 posts member since 2012
- last seen Jan 2026
Iedereen vrolijk met het zonnetje?
wrote:Iedereen vrolijk met het zonnetje?
zou gvd is fokking tijd worden dat dat grote gele ding ze werk is deed
mensen die nu al buiten gaan zitten, dan mag de zon wel schijnen het is nog steeds maar ongeveer 10 graden. 
Hier liepen al mensen in een shirtje buiten...
Nou jongens dan heb ik goed nieuws voor jullie. Morgen, woensdag en donderdag wordt het zonnig weer met 14/15 graden.
Vind het ook heerlijk, toen ik net buiten kwam om iets weg te gooien dacht ik van 'huh, is het al zo warm'
.
Ja dus!
Vind het ook heerlijk, toen ik net buiten kwam om iets weg te gooien dacht ik van 'huh, is het al zo warm'
Ja dus!
-
HHardtraxxer
- 71 posts member since 2013
- last seen Apr 2013
In het weekend en volgende week begint het alweer te regenen en te vriezen
-
E
wrote:In het weekend en volgende week begint het alweer te regenen en te vriezen