Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 2138, 2139, 2140, 2141, 2142, 2143, 2144 ... 2577  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2013 14:00 

Hardtraxx Veteran

Je snapt hoop ik dat ik niet serieus ben? xd
Of vind je het gewoon een flauwe grap?
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2013 14:26 

Hardtraxx Veteran

Gewoon flauw. Was ook niet de bedoeling dat je het te serieus nam. ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2013 14:36 

Hardtraxx Veteran

:yay: kater
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2013 14:36 

Hardtraxx Crew

Wiekent ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2013 14:37 

Hardtraxx Veteran

teupie schreef:
:yay: kater

I got a hangover, woohoohoow!

Die kerel die dat zingt heeft er zelf overduidelijk nooit een gehad xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2013 14:38 

Hardtraxx Veteran

maar dat is volgens mij serieus, die kerel drinkt geen alcohol had ik gehoord.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2013 14:38 

Hardtraxx Veteran

wootum schreef:
Wiekent ^^

nee die ken ik niet
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2013 15:22 

Hardtraxx Veteran

teupie schreef:
maar dat is volgens mij serieus, die kerel drinkt geen alcohol had ik gehoord.

Klopt. Hij is moslim.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2013 15:35 

Hardtraxx Veteran

haha wat slecht :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2013 15:39 

Hardtraxx Veteran

Ach iedereen kan een top40 hit scoren tegenwoordig. We gonna drink all night! and get motherfucking drunk WHOOHO-HOOOOO YEAAAAH WE LOVE TO PARTY AND FUCK EVERYBODY :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2013 16:02 

Hardtraxx Addict

teupie schreef:
wootum schreef:
Wiekent ^^

nee die ken ik niet

Sinterklaas sinterklaas en natuurlijk zwarte piet
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2013 17:29 

Hardtraxx Veteran

Ik had vandaag muziek vertelde mn muziek leerkracht dat ze gevraagd is door 'een Hardstyle producer' ze vroeg mij om informatie ze wist niet meer precies wie het was maar ze dacht The Prophet (Nadat ik zijn naam noemde). Ik weet zeker dat zi hier geen grappen over maakt dit betekent dat er weer een vocal track aangaatkomen van 'iemand die op dit moment een track in de top-40 heeft staan' wss the prophet :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2013 17:33 

Hardtraxx Veteran

HardstyleForEvah schreef:
Ik had vandaag muziek vertelde mn muziek leerkracht dat ze gevraagd is door 'een Hardstyle producer' ze vroeg mij om informatie ze wist niet meer precies wie het was maar ze dacht The Prophet (Nadat ik zijn naam noemde). Ik weet zeker dat zi hier geen grappen over maakt dit betekent dat er weer een vocal track aangaatkomen van 'iemand die op dit moment een track in de top-40 heeft staan' wss the prophet :huh:

Ik heb jouw bericht 4 keer moeten lezen voordat ik er iets van begreep. Enige leerkracht waar jij iets aan moet vragen is je leerkracht Nederlands.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2013 17:34 

Hardtraxx Veteran

SL8492 schreef:

Ik heb jouw bericht 4 keer moeten lezen voordat ik er iets van begreep. Enige leerkracht waar jij iets aan moet vragen is je leerkracht Nederlands.

Kun jij ooit iets positiefs zeggen -.- Ik was op mijn mobiel aan het typen en heb geen zin om mijn zinnen 300x na te lezen.
Maar iig is dit wel echt grappig dat zij gevraagd is
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2013 18:35 

SL8492 schreef:

Kun jij ooit iets positiefs zeggen -.- Ik was op mijn mobiel aan het typen en heb geen zin om mijn zinnen 300x na te lezen.
Maar iig is dit wel echt grappig dat zij gevraagd is

wow ik snap helemaal niks van jou spaans man oh wacht het is nederlands nou in dat geval zou ik als ik jou was echt nederlands leren typen want zo snap ik er echt niks van
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2013 18:53 

Hardtraxx Veteran

Boos dat ik iets over jouw grappen zij ofzo? :whistle: Jouw grammatica is trouwens ook niet om van naar huis te schrijven (komma's, punten hoofdletters etc....) En lees mijn uitleg dan eens door
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2013 19:02 

Hardtraxx Veteran

Boos dat ik iets over jouw grappen zij ofzo? :whistle: Jouw grammatica is trouwens ook niet om van naar huis te schrijven (komma's, punten hoofdletters etc....) En lees mijn uitleg dan eens door

:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2013 19:08 

Hardtraxx Veteran

Ramirez schreef:
Boos dat ik iets over jouw grappen zij ofzo? :whistle: Jouw grammatica is trouwens ook niet om van naar huis te schrijven (komma's, punten, hoofdletters etc....). En lees mijn uitleg dan eens door.

Zegt dan iets van leestekens.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2013 19:08 

:lol: :worship: dit wordt echt steeds mooier xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2013 19:26 

Hardtraxx Veteran

Zei* over naar* :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2013 19:28 

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2013 23:27 

Hardtraxx Veteran

Ramirez schreef:

Sowieso die hele opmerking :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2013 14:24 

Hey

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2013 14:27 

Hardtraxx Veteran

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2013 14:46 

Dag mede belgje :love:

Afbeelding
Vorige  1 ... 2138, 2139, 2140, 2141, 2142, 2143, 2144 ... 2577  Volgende