Je snapt hoop ik dat ik niet serieus ben? 
Of vind je het gewoon een flauwe grap?
Of vind je het gewoon een flauwe grap?
I got a hangover, woohoohoow!wrote:kater
Klopt. Hij is moslim.wrote:maar dat is volgens mij serieus, die kerel drinkt geen alcohol had ik gehoord.
Sinterklaas sinterklaas en natuurlijk zwarte pietwrote:nee die ken ik nietwrote:Wiekent
Ik heb jouw bericht 4 keer moeten lezen voordat ik er iets van begreep. Enige leerkracht waar jij iets aan moet vragen is je leerkracht Nederlands.wrote:Ik had vandaag muziek vertelde mn muziek leerkracht dat ze gevraagd is door 'een Hardstyle producer' ze vroeg mij om informatie ze wist niet meer precies wie het was maar ze dacht The Prophet (Nadat ik zijn naam noemde). Ik weet zeker dat zi hier geen grappen over maakt dit betekent dat er weer een vocal track aangaatkomen van 'iemand die op dit moment een track in de top-40 heeft staan' wss the prophet
Kun jij ooit iets positiefs zeggenwrote:Ik heb jouw bericht 4 keer moeten lezen voordat ik er iets van begreep. Enige leerkracht waar jij iets aan moet vragen is je leerkracht Nederlands.wrote:Ik had vandaag muziek vertelde mn muziek leerkracht dat ze gevraagd is door 'een Hardstyle producer' ze vroeg mij om informatie ze wist niet meer precies wie het was maar ze dacht The Prophet (Nadat ik zijn naam noemde). Ik weet zeker dat zi hier geen grappen over maakt dit betekent dat er weer een vocal track aangaatkomen van 'iemand die op dit moment een track in de top-40 heeft staan' wss the prophet
wow ik snap helemaal niks van jou spaans man oh wacht het is nederlands nou in dat geval zou ik als ik jou was echt nederlands leren typen want zo snap ik er echt niks vanwrote:Kun jij ooit iets positiefs zeggenwrote:Ik heb jouw bericht 4 keer moeten lezen voordat ik er iets van begreep. Enige leerkracht waar jij iets aan moet vragen is je leerkracht Nederlands.wrote:Ik had vandaag muziek vertelde mn muziek leerkracht dat ze gevraagd is door 'een Hardstyle producer' ze vroeg mij om informatie ze wist niet meer precies wie het was maar ze dacht The Prophet (Nadat ik zijn naam noemde). Ik weet zeker dat zi hier geen grappen over maakt dit betekent dat er weer een vocal track aangaatkomen van 'iemand die op dit moment een track in de top-40 heeft staan' wss the prophetIk was op mijn mobiel aan het typen en heb geen zin om mijn zinnen 300x na te lezen.
Maar iig is dit wel echt grappig dat zij gevraagd is
wrote:Boos dat ik iets over jouw grappen zij ofzo?Jouw grammatica is trouwens ook niet om van naar huis te schrijven (komma's, punten hoofdletters etc....) En lees mijn uitleg dan eens door
Zegt dan iets van leestekens.wrote:wrote:Boos dat ik iets over jouw grappen zij ofzo?Jouw grammatica is trouwens ook niet om van naar huis te schrijven (komma's, punten, hoofdletters etc....). En lees mijn uitleg dan eens door.
wrote:Boos dat ik iets over jouw grappen zij ofzo?Jouw grammatica is trouwens ook niet om van naar huis te schrijven (komma's, punten hoofdletters etc....) En lees mijn uitleg dan eens door
Sowieso die hele opmerkingwrote:wrote:Boos dat ik iets over jouw grappen zij ofzo?Jouw grammatica is trouwens ook niet om van naar huis te schrijven (komma's, punten hoofdletters etc....) En lees mijn uitleg dan eens door