Nee maar echt, ik heb genoten vandaag.
EDIT: http://www.dumpert.nl/mediabase/6531033 ... _2013.html
EDIT: http://www.dumpert.nl/mediabase/6531033 ... _2013.html
Ik kan er ook niks aan doenwrote:Sfeer verpester!wrote:In het weekend en volgende week begint het alweer te regenen en te vriezen
Wij staan...wrote: Ja bij ons ook, staan 11de van de 12.

Dat doelsaldowrote:Wij staan...wrote: Ja bij ons ook, staan 11de van de 12.
6e klasse, waarschijnlijk het slechtste team van Nederland
5e klasse reserve.wrote:Haha nice StefanWij spelen ook 6e klasse haha. Staan wel 4e geloof ik
3e helft komen we meestal pas echt op gang.
wij vorige week ook met 10-1wrote:10 - 1 verlorenwrote:Kk interessantwrote:Eindelijk weer eens gewonnen met ons team, 4-1 winst, ook nog in een derby dus extra mooi.
Vorige week met 10 - 0 verloren
En zo gaat elke wedstrijd bij ons
wij spelen ook 6e klassewrote:Haha nice StefanWij spelen ook 6e klasse haha. Staan wel 4e geloof ik
3e helft komen we meestal pas echt op gang.
Ik ookwrote:Hier liepen al mensen in een shirtje buiten...
Verdomme wa eentonig zeg hahawrote:Haha, mooie voetbalverhalen.
Voetbal kan je het bij ons moeilijk noemen, sommigen van ons rollen vanuit de kroeg in de melkstal en daarna de wei op. Waardeloos zooitje wat we zijn, maar wel altijd gezellig. Komen we lekker het veld opgelopen met onze geluidsset op wieltjes met een hoop zevermuziek, en standaard WC Experience.
Ons "Anthem":
View on YouTube
Ik heb de hele dag in een t-shirt gelopen. Werd raar aangekeken op het station, maar had het heerlijk warm.wrote:Ik ookwrote:Hier liepen al mensen in een shirtje buiten...
Ofja, 500 meter van school naar het tankstation om sigaretten te halen, was m'n jas vergeten.
Maar als je in het zonnetje loopt is het goed te doen, in de schaduw is het dan wel weer koud
Kon vandaag ook makkelijk.wrote:Ik heb de hele dag in een t-shirt gelopen. Werd raar aangekeken op het station, maar had het heerlijk warm.wrote:Ik ookwrote:Hier liepen al mensen in een shirtje buiten...
Ofja, 500 meter van school naar het tankstation om sigaretten te halen, was m'n jas vergeten.
Maar als je in het zonnetje loopt is het goed te doen, in de schaduw is het dan wel weer koud
Ik vandaag ook, maar gisteren ookwrote:Ik heb de hele dag in een t-shirt gelopen. Werd raar aangekeken op het station, maar had het heerlijk warm.wrote:Ik ookwrote:Hier liepen al mensen in een shirtje buiten...
haha zo erg is het bij ons nietwrote:Haha, mooie voetbalverhalen.
Voetbal kan je het bij ons moeilijk noemen, sommigen van ons rollen vanuit de kroeg in de melkstal en daarna de wei op. Waardeloos zooitje wat we zijn, maar wel altijd gezellig. Komen we lekker het veld opgelopen met onze geluidsset op wieltjes met een hoop zevermuziek, en standaard WC Experience.
Ons "Anthem":
[filmpje]
Hoor ik vaker, facebookappswrote:Link doet het niet
Onze coach komt nog half doorgesnoven het veld opgelopen, niet al te serieus duswrote: haha zo erg is het bij ons niet
we hebben nog weleen trainer die redelijk serieus is en 2 leiders
maar we doen het toch vooral voor de derde helft![]()
en dat nummer ken ik wel
haha nee dat is het dan zeker nietwrote:Onze coach komt nog half doorgesnoven het veld opgelopen, niet al te serieus duswrote: haha zo erg is het bij ons niet
we hebben nog weleen trainer die redelijk serieus is en 2 leiders
maar we doen het toch vooral voor de derde helft![]()
en dat nummer ken ik wel.
Ja of zwervers die dan als ik aan het vullen ben komen vragen hoeveel bier ze voor een hand vol 10 centjes kunnen halen.wrote:Dat is echt iets voor 13 jochies die dan in de supermarkt staan te tellen hoeveel kleingeld ze hebben en dan een blikje highway cassis, energydrink en de ranzigste kaasknabbels kopenwrote:Ik heb nog niet gegeten vandaag, en heb wel honger....wat zal ik eens gaan halen? M'n budgetis 3 euro, dus ik haal denk ik een zak chips en energydrank.