Barstende koppijn.... 
wrote:Ik maak t toch nergens zwart?

wrote:Ik maak t toch nergens zwart?

same, biertjeswrote:Barstende koppijn....
offtopic is van mijwrote:De rede voor deze post is om teupie te pesten dat de off-topic nu niet meer van hem is.
View on YouTubewrote:Santana
je oma.wrote:wie ben jij?
neee! ik heb geen oma!wrote:je oma.wrote:wie ben jij?
Nouja, is toch waar hewrote:neee! ik heb geen oma!wrote:je oma.wrote:wie ben jij?
wrote:Nouja, is toch waar hewrote:neee! ik heb geen oma!

ik kwam gister ook tot de schokkende ontdekking dat vandaag alweer de 1e dag van de volgende maand waswrote:Ik zag net de datum onder in m'n werkbalk en ik dacht serieus even "Wattefuck waarom slaat februari drie dagen over"
zoek hem op en ga met zn 2en tegenover elkaar zitten met oordopjes in en zeg welk nummer je nu luistertwrote:Ik ga speciaal voor JEFSKIII niet meer posten in het welk nummer luister je nu topic en het cijfer topic tot hij terug is. Zo blijf ik altijd aan hem denken
wrote:zoek hem op en ga met zn 2en tegenover elkaar zitten met oordopjes in en zeg welk nummer je nu luistertwrote:Ik ga speciaal voor JEFSKIII niet meer posten in het welk nummer luister je nu topic en het cijfer topic tot hij terug is. Zo blijf ik altijd aan hem denken
wrote:zoek hem op en ga met zn 2en tegenover elkaar zitten met oordopjes in en zeg welk nummer je nu luistertwrote:Ik ga speciaal voor JEFSKIII niet meer posten in het welk nummer luister je nu topic en het cijfer topic tot hij terug is. Zo blijf ik altijd aan hem denken