Nou... Ik ga maar effe een interval training doen in de sportschool #afvallen
Related topics
Active topics in Off-Topic
Moderators
-
LHardtraxx Veteran
- 3475 posts member since 2013
- last seen Feb 2024
-
J
Al kom ik 2 dagen niet thuis zonder dat me moeder er wat van weet hoor ik niks van der, die bemoeid zich nergens mee hoe of wat ik ga doen
Werd vannacht al gevraagd of ik iemand's Valentijn wilde zijn.
Vakkundig opgelost door te zeggen dat ik Valentijnsdag onzin vind
Last edited by Daveytl on , edited 1 time in total.
-
JHardtraxx Veteran
- 6527 posts member since 2011
- last seen May 2021
loads of crap weer
-
J
Was ze te doen dan in principe? of was het een granaatwrote:Werd vannacht al gevraagd of ik iemand's Valentijn wilde zijn.
Naar Uggs refereren eerst en dan ook nog jersey shore termen?wrote:Was ze te doen dan in principe? of was het een granaatwrote:Werd vannacht al gevraagd of ik iemand's Valentijn wilde zijn.
Heb je ooit gecast voor Oh Oh Cherso?
-
J
Nee, wel voor Geordie Shorewrote:Naar Uggs refereren eerst en dan ook nog jersey shore termen?wrote:Was ze te doen dan in principe? of was het een granaatwrote:Werd vannacht al gevraagd of ik iemand's Valentijn wilde zijn.
Heb je ooit gecast voor Oh Oh Cherso?
Oja, die Uggs he
-
J
Ik wil zaterdag
-
J
Hier nu al een half uurtje regenwrote:OMFG sneeuw!
Joah goed te doen. Lief meisje, niet superknap maar zeker niet lelijk en met goeie beer-goggles toch zeker wel een 8,5.wrote:Was ze te doen dan in principe? of was het een granaatwrote:Werd vannacht al gevraagd of ik iemand's Valentijn wilde zijn.
Beetje genant dat het een vriendin is van m'n ex en ongeveer de allerbeste vriendin van het zusje van mijn ex
-
J
Hahaha, nice.wrote:Joah goed te doen. Lief meisje, niet superknap maar zeker niet lelijk en met goeie beer-goggles toch zeker wel een 8,5.wrote:Was ze te doen dan in principe? of was het een granaatwrote:Werd vannacht al gevraagd of ik iemand's Valentijn wilde zijn.
Beetje genant dat het een vriendin is van m'n ex en ongeveer de allerbeste vriendin van het zusje van mijn exEn ik wist al wel dat ze mij knap vond, had alleen nog nooit goed contact met d'r gehad tot zaterdag. En toen vertelde ze dus dat ze mij sinds dat ik voor het eerst bij mijn ex thuis kwam al leuk vond
Je kunt toch altijd een poging wagen toch? Scheit dat het een goede vriendin is van je ex, zo gaat dat nou eenmaal.
Jup, maar ook beetje kut dat ik zondag ook een ander gezoend heb. En dat is ook een 'vriendin' van haar en ik hoop niet dat die 'vriendin' de foto's opstuurt waar ik zoenend met haar op stawrote: Hahaha, nice.
Je kunt toch altijd een poging wagen toch? Scheit dat het een goede vriendin is van je ex, zo gaat dat nou eenmaal.
Maar we zien het vanzelf wel.
-
J
Ach, yolo.wrote:Jup, maar ook beetje kut dat ik zondag ook een ander gezoend heb. En dat is ook een 'vriendin' van haar en ik hoop niet dat die 'vriendin' de foto's opstuurt waar ik zoenend met haar op stawrote: Hahaha, nice.
Je kunt toch altijd een poging wagen toch? Scheit dat het een goede vriendin is van je ex, zo gaat dat nou eenmaal.![]()
Maar we zien het vanzelf wel.
Zolang er nog niks was tussen jullie is dat toch geen probleem lijkt me, of het moet zo'n blij type zijn die gelijk jaloers is en gelijk niks meer wil, want die zijn erook
-
FHardtraxx Newbie
- 44 posts member since 2013
- last seen Aug 2013
VAKANTIE 
Ik denk niet dat ze er blij mee is als ze die foto te zien krijgt, maar valt wel uit te leggen idd 
-
J
Misschien als je de kans krijgt die fotos te verwijderen en voorkomen dat ze facebook opgaan 
godverdorrie, na zaterdag 130 uit te hebben gegeven tijdens uitgaan was het vannacht weer raak. 150 was de schade, kutzooi
-
RHardtraxx Veteran
- 4240 posts member since 2010
- last seen May 2025
-
J
wrote:godverdorrie, na zaterdag 130 uit te hebben gegeven tijdens uitgaan was het vannacht weer raak. 150 was de schade, kutzooi
Wowowowow, moneymakerrrrr
bier trinken in amsterdam waar je 5,50 voor een halve lijer neerlegtwrote:Hoe krijg je dat voor elkaar?
-
RHardtraxx Veteran
- 4240 posts member since 2010
- last seen May 2025
Heineken drinken in een kutstad waar je 5,50 voor een halve liter pis neerlegt? Ik heb medelijden met je.wrote:bier trinken in amsterdam waar je 5,50 voor een halve lijer neerlegtwrote:Hoe krijg je dat voor elkaar?