Zoiezo 5.50 voor bier
Dan waren baco'tjes zeker een 10tje?
Dan waren baco'tjes zeker een 10tje?
Boer die je bentwrote:sowieso* en buiten dat ik drink geen baco godverdomme....
Heel mijn vriendengroep heeft die, vriendengroep van het meisje die ook op de foto staat heeft hem ook en hij staat op Facebook in een besloten groepwrote:Misschien als je de kans krijgt die fotos te verwijderen en voorkomen dat ze facebook opgaan
Good luck with it dan, misschien kan ze het je vergeven danwrote:Heel mijn vriendengroep heeft die, vriendengroep van het meisje die ook op de foto staat heeft hem ook en hij staat op Facebook in een besloten groepwrote:Misschien als je de kans krijgt die fotos te verwijderen en voorkomen dat ze facebook opgaan
randstad jongen.wrote:Boer die je bentwrote:sowieso* en buiten dat ik drink geen baco godverdomme....
randstadwrote:randstad jongen.wrote:Boer die je bentwrote:sowieso* en buiten dat ik drink geen baco godverdomme....
²Big city boywrote:randstad jongen.wrote:Boer die je bentwrote:sowieso* en buiten dat ik drink geen baco godverdomme....
zekers, sws mijn verse iceberg nektas is kkr sick.wrote:verse nektas erbij aboe
ja eh sieske ik ook rijtjeshuis maar toch cash zonder plantoes enso snapjy frind, doe alle barkies in me tassie met rits, eckte swekwrote:aaah nee ben geen skerre ghetto mmannetje... gewoon rustig rijtjeshuis volvo chino van de sting blousie erover pats boem
je moet die doekoe gewoon choppen swa.wrote:ja eh sieske ik ook rijtjeshuis maar toch cash zonder plantoes enso snapjy frind, doe alle barkies in me tassie met rits, eckte swekwrote:aaah nee ben geen skerre ghetto mmannetje... gewoon rustig rijtjeshuis volvo chino van de sting blousie erover pats boem
ta bon diamec.wrote:Daar is het dood
Augurkwrote:nou en! ik ga lekker heul de dag mezelf afberen in m'n kleding kast tot heel mn hand hard is geworden van het sperma en ik je dan kapot sla