Het is maar 1x per jaar Valentijnsdag jonge, maak daar dan toch gebruik van
Related topics
Active topics in Off-Topic
Moderators
-
J
Goeie morgen
de vakantie zit er al weer bijna op hier
-
J
Het weekend is pas net begonnen johwrote:Goeie morgende vakantie zit er al weer bijna op hier
-
JHardtraxx Veteran
- 6527 posts member since 2011
- last seen May 2021
Ik ben anders gewoon single, net zoals vele voorgaande donderdagen.wrote:Het is maar 1x per jaar Valentijnsdag jonge, maak daar dan toch gebruik van
-
J
Single zijn is ook niet verkeerd, doen en laten wat je wil 
Vrijdag is mijn vakantie toch echt al afgelopen dit is dus nog 2 dagenwrote:Het weekend is pas net begonnen johwrote:Goeie morgende vakantie zit er al weer bijna op hier
-
J
Ik kan wel rekenen
Lekker aan het aftellen tot vakantie, nog 2uur 30 min.
Goeiemorgen
Vandaag weer beginnen aan dingen voor school, want na zondag is het weer zover
Vandaag weer beginnen aan dingen voor school, want na zondag is het weer zover
Zo lekker een boterham gesmeerd met Melkchocolade hagelslag:D
-
J
Ik denk dat het al 3 jaar geleden is dat ik voor het laatst zelf een boterham heb gemaakt 
Hoe krijg je dat dan voor elkaar?wrote:Ik denk dat het al 3 jaar geleden is dat ik voor het laatst zelf een boterham heb gemaakt
-
J
Me moeder maakt ze standaard altijd voordat ik ga werken, ze hoeft t niet maar ze doet t toch dusja, makkelijk toch 
Ja dat is zeker makkelijk, dat krijg ik nooit voor elkaar thuis. 
Klein kind.wrote:Me moeder maakt ze standaard altijd voordat ik ga werken, ze hoeft t niet maar ze doet t toch dusja, makkelijk toch
Maak ze zelf sinds groep 6 ofzo. Sinds die tijd heeft ze het voor mij 1x gesmeerd omdat ik me had verslapen, verder nooit meer.
-
LHardtraxx Veteran
- 3475 posts member since 2013
- last seen Feb 2024
De grafzooi, weer gezakt voor auto theorie.... 
Ai, vervelend. Hopen maar dat je het de volgende keer haalt!wrote:De grafzooi, weer gezakt voor auto theorie....
Ik mag zelf pas over 2 maanden beginnen, dan ben ik 16,5
Jaloers?wrote:Klein kind.wrote:Me moeder maakt ze standaard altijd voordat ik ga werken, ze hoeft t niet maar ze doet t toch dusja, makkelijk toch
Maak ze zelf sinds groep 6 ofzo. Sinds die tijd heeft ze het voor mij 1x gesmeerd omdat ik me had verslapen, verder nooit meer.
Jawrote:Jaloers?wrote:Klein kind.wrote:Me moeder maakt ze standaard altijd voordat ik ga werken, ze hoeft t niet maar ze doet t toch dusja, makkelijk toch
-
J
Is eerder een automatisme bij me moeder hoor 
-
LHardtraxx Veteran
- last seen Feb 2024
Al voor de 2de keer... Nu kan ik pas weer op 6 maart. En ik moet me rijbewijs hebben voor 20 april. Maar als ik me fucking theorie haal, dan mag ik gelijk afrijden.wrote:Ai, vervelend. Hopen maar dat je het de volgende keer haalt!wrote:De grafzooi, weer gezakt voor auto theorie....![]()
Ik mag zelf pas over 2 maanden beginnen, dan ben ik 16,5
Uitstellen en uitstellen, kutzooi
Wat bij mij automatisch is is meer irritant. Als ik weg ga, zegt ze altijd 'voorzichtig fietsen', en wilt ze mij een knuffel ofzo geven. Dat laatste ben ik nu helemaal klaar mee maar dat beseft ze nog steeds niet. Godsgruwelijk irritant is dat.wrote:Is eerder een automatisme bij me moeder hoor
-
LHardtraxx Veteran
- last seen Feb 2024
Net me vader die altijd zegt ''moet je geen muts op''. Ik heb een hekel aan mutsen, dat zeg ik altijd. Maar toch blijven zeggen.wrote:Wat bij mij automatisch is is meer irritant. Als ik weg ga, zegt ze altijd 'voorzichtig fietsen', en wilt ze mij een knuffel ofzo geven. Dat laatste ben ik nu helemaal klaar mee maar dat beseft ze nog steeds niet. Godsgruwelijk irritant is dat.wrote:Is eerder een automatisme bij me moeder hoor
Herkenbaar en dan wil ze ook nog wanneer ik ergens heen ga een smsje stuur als ik er benwrote:Wat bij mij automatisch is is meer irritant. Als ik weg ga, zegt ze altijd 'voorzichtig fietsen', en wilt ze mij een knuffel ofzo geven. Dat laatste ben ik nu helemaal klaar mee maar dat beseft ze nog steeds niet. Godsgruwelijk irritant is dat.wrote:Is eerder een automatisme bij me moeder hoor
Ben 16 dus dan valt het bij nog meewrote:Herkenbaar en dan wil ze ook nog wanneer ik ergens heen ga een smsje stuur als ik er benwrote:Wat bij mij automatisch is is meer irritant. Als ik weg ga, zegt ze altijd 'voorzichtig fietsen', en wilt ze mij een knuffel ofzo geven. Dat laatste ben ik nu helemaal klaar mee maar dat beseft ze nog steeds niet. Godsgruwelijk irritant is dat.wrote:Is eerder een automatisme bij me moeder hoorIk ben gvd 21 laat me rust!