Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 2115, 2116, 2117, 2118, 2119, 2120, 2121 ... 2577  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2013 20:31 

Hardtraxx Elite

Wat een woorden :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2013 20:32 

Kan je het nog volgen? :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2013 20:39 

Hardtraxx Veteran

Wij hebben ook een vriendengroep, maar bij onze groep van de middelbare school heeft eigenlijk niemand echt 'verkering'. Allemaal players of juist het tegenovergestelde.
Dus als er een meisje mee komt dan is het de enige.

In de andere vriendengroep (waar we ook vaak mee samen zitten) hebben 4 van de 8 een vriendin dus daar komen ze wel eens mee.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2013 20:42 

Dat is wel chill idd, met ze alle opstap of ergens heen. Standaard :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2013 20:57 

Hardtraxx Veteran

Ik heb ook een vriendengroep
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2013 20:59 

Wie heeft dat nou niet
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2013 21:12 

Hardtraxx Veteran

JEFSKIII schreef:
Wie heeft dat nou niet

Ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2013 21:14 

:aww:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2013 21:18 

Hardtraxx Veteran

JEFSKIII schreef:
:aww:

Als ik eerlijk ben heb ik over het algemeen een kut leven. Heb een drumband die ik 1x in de week zie en waar ik wel eens wat dingen mee doe (uitstapjes, concerten). Op school heb ik eigenlijk maar 1 vriend en een paar jongens waar ik vaak mee praat op school, maar meer ook niet. Wordt ook gepest door een jongen. Maar gelukkig heb ik nog familie enzo.
Nu weten jullie mijn leven een beetje, of het interessant is of niet. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2013 21:23 

Heb wel respect voor je dat je dat durft te zeggen dat je gepest word, gewoon niet serieus nemen en negeren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2013 21:26 

Hardtraxx Veteran

JEFSKIII schreef:
Heb wel respect voor je dat je dat durft te zeggen dat je gepest word, gewoon niet serieus nemen en negeren.

Doe ik ook. Maar daardoor gaat dat niet weg. Ik neem die gast gewoon niet meer serieus, het is ook lang niet meer zo erg als vorig jaar, toen hij wat dingen zei die me best pijn deden. Die gast is trouwens de lelijkste persoon die ik ooit heb gezien
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2013 21:27 

Tot dat die zelf zo'n dingen evt mee maakt, anders geef je hem een headbut, dan laat ie je vast wel met rust :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2013 21:29 

Hardtraxx Veteran

JEFSKIII schreef:
Tot dat die zelf zo'n dingen evt mee maakt, anders geef je hem een headbut, dan laat ie je vast wel met rust :P

Maakt die niet mee denk ik. Andere jongens deden vorig jaar ook mee, gelukkig zijn die ermee gestopt. Maar ze vinden mij nog steeds een mongool ofzo. Net als heel wat anderen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2013 21:30 

Hardtraxx Veteran

SL8492 schreef:
JEFSKIII schreef:

Doe ik ook. Maar daardoor gaat dat niet weg. Ik neem die gast gewoon niet meer serieus, het is ook lang niet meer zo erg als vorig jaar, toen hij wat dingen zei die me best pijn deden. Die gast is trouwens de lelijkste persoon die ik ooit heb gezien

Respect man. Mensen die pesten, daar heb ik echt 0,0 respect voor.
Ben zelf ook wel is gepest, vanwege m'n haarkleur.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2013 21:33 

Hardtraxx Veteran

Lenny schreef:
SL8492 schreef:
JEFSKIII schreef:

Respect man. Mensen die pesten, daar heb ik echt 0,0 respect voor.
Ben zelf ook wel is gepest, vanwege m'n haarkleur.

Dat is ook triest ja. Waarom ik ben gepest is voor mij een raadsel. 1 iemand is begonnen, later deden andere ook mee. Meestal vond ik het allemaal wel meevallen maar met 1 zin dat hij zei moest ik gewoon janken. Dat raakte mij.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2013 21:37 

Hardtraxx Veteran

SL8492 schreef:
Dat is ook triest ja. Waarom ik ben gepest is voor mij een raadsel. 1 iemand is begonnen, later deden andere ook mee. Meestal vond ik het allemaal wel meevallen maar met 1 zin dat hij zei moest ik gewoon janken. Dat raakte mij.

Ja, dat is idd zielig... Ik ben ook deels daardoor naar een andere school gegaan. Mijn mentrix zei dat ik het niet moest doen omdat dat een zwarte school was. Ik heb serieus 2 jaar lang genoten op die school. Er zaten maar 5 blanken op m'n school, alle in mijn klas. Daar op die school had iedereen respect voor je, en sociaal.

Soms heb je ook minder leuke dagen, maar dat is te verwachten. Als je geïrriteerd wordt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2013 21:38 

Hardtraxx Veteran

ik weet nog hoe het uitpaktte toen wout erover begon... :lol: :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2013 21:39 

Hardtraxx Veteran

Jeej, geen Hardtraxx Newbie meer :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2013 21:43 

Hardtraxx Veteran

Bij mij is het wel typisch dat, als die ene jongen er niet is, ik gerespecteerd wordt en bijna iedereen het accepteer als ik erbij sta in de pauze. Als die jonge er wel is, word ik vaak afgezeikt door die jongen en vinden die andere het soms ook neit fijn als ik in de buurt ben.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2013 21:43 

Hardtraxx Veteran

JEFSKIII schreef:

Ik vind vrouwen mee op stap nemen vrijwel nooit een goed idee. Bier drinken met de kerels blijft het mooiste. Prachtige verhalen die met meisjes er bij nooit verteld worden, snoeihard tanken en de hele avond lachen :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2013 21:44 

Hardtraxx Veteran

Daveytl schreef:
JEFSKIII schreef:

Ik vind vrouwen mee op stap nemen vrijwel nooit een goed idee. Bier drinken met de kerels blijft het mooiste. Prachtige verhalen die met meisjes er bij nooit verteld worden, snoeihard tanken en de hele avond lachen :worship:

Precies dit dus! :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2013 21:46 

Hardtraxx Veteran

SL8492 schreef:
Bij mij is het wel typisch dat, als die ene jongen er niet is, ik gerespecteerd wordt en bijna iedereen het accepteer als ik erbij sta in de pauze. Als die jonge er wel is, word ik vaak afgezeikt door die jongen en vinden die andere het soms ook neit fijn als ik in de buurt ben.

loop je in aparte kleding? zie: gothic, skater oid
Wel eens last van hoogwater?

is er misschien iets wat het pesten veroorzaakt?
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2013 21:49 

Hardtraxx Veteran

SL8492 schreef:

Ik weet niet of je hiervoor de ballen hebt ja of nee. Maar neem die jongen is apart, en vraag waarom hij dit doet. Dat het totaal niet cool is wat hij doet, en dat hij jou ermee kwetst. Vaak krijg je dan wel een opheldering van wat er gaande is. En dan doorvragen op vragen, ''Ik mag jou niet'' etc. Ze willen graag aandacht hebben door de meest onzekere als pispaal te benoemen. En die dan te pesten.

Wat je ook kan doen is gewoon naar je afdelingsleider stappen, en vertellen wat er gaande is.

EN vergeet dit nooit: Licht altijd je ouders in wat je doet op school, wat je gedaan hebt. En met wie je omgaat. Wat hun doen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2013 21:50 

Hardtraxx Veteran

teupie schreef:
SL8492 schreef:

Aparte kleding niet op die manier.Wel vonden ze dat ik soms een kinderachtig shirt aan had, maar ik zie er genoeg mensen van mijn leeftijd mee lopen. En het is gewoon in volwassen maten te krijgen in de winkels
Denk dat het veroorzaakt wordt doormijn gedrag. Maar ik ben gewoon mezelf. Dat moeten ze maar respecteren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2013 21:50 

Hardtraxx Beheerder

teupie schreef:
SL8492 schreef:

Ze gingen mij altijd pesten/klieren omdat ik de kleinste was in de klas. ze waren laf dus pakten de kleinste.
Vorige  1 ... 2115, 2116, 2117, 2118, 2119, 2120, 2121 ... 2577  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic