ben ik ook. Maar jefski is nog erger. Hij heeft sinds 01-01-2013 1843 berichten geplaatstwrote:Wees maar trots je op spam
Related topics
Active topics in Off-Topic
Moderators
-
FHardtraxx Newbie
- 44 posts member since 2013
- last seen Aug 2013
Dan val ik nog mee 
Je valt zeker mee. Al moet ik zeggen dat ik pas na een week zoveel berichten hadwrote:Dan val ik nog mee
-
G
pauperweinigwrote:ben ik ook. Maar jefski is nog erger. Hij heeft sinds 01-01-2013 1843 berichten geplaatstwrote:Wees maar trots je op spam![]()
-
J
Swooooooshieeeeeeeee 
-
CHardtraxx Veteran
- 4930 posts member since 2012
- last seen Jan 2026
Op een ander forum had ik in een grijs verleden ooit 50 posts per dag gehaald. Och, mijn middelbare schooltijd. De vrije tijd die ik toen had...wrote:Dit al gezien?
Totaal aantal berichten: 779
0.07% van alle berichten / 18.09 berichten per dag
Wannabe Jefski
-
CHardtraxx Veteran
- 4930 posts member since 2012
- last seen Jan 2026
Stoer beroep heb je trouwens Kswoosh. 
Net even voor m'n vriendin een ketting en kaartje voor Loudness gekocht, morgen is het tenslotte Valentijnsdag. 
-
J
En tenslotte ook een dag waar ik een scheithekel aan heb, de jaren toen ik een vriendin had niks speciaals gedaan daarmee
Gaarste dag van het jaar.wrote:Valentijnsdag.
Ze kreeg nog een kerstcadau van me, dus is meer een goedmakertjewrote:En tenslotte ook een dag waar ik een scheithekel aan heb, de jaren toen ik een vriendin had niks speciaals gedaan daarmee
-
J
Als ik een meid heb moet ze blij zijn dat ik zaaddonor wil spelen
Wow stoer manwrote:Als ik een meid heb moet ze blij zijn dat ik zaaddonor wil spelen
-
J
Ja want Davey vertel jij mij eens, wat zou een relatie zonder sex zijn?
inderdaad, beetje voor de niet romantische man om toch 1x per jaar wat leuks te doen, stakkerswrote:Gaarste dag van het jaar.wrote:Valentijnsdag.
Nog steeds heel leukwrote:Ja want Davey vertel jij mij eens, wat zou een relatie zonder sex zijn?
-
J
True that, afentoe een drankje doen, bioscoopje, lekker shoppen, uit eten, weekendje weg a la preston palace...wrote:Nog steeds heel leukwrote:Ja want Davey vertel jij mij eens, wat zou een relatie zonder sex zijn?Ligt er wel aan hoe lang de relatie duurt natuurlijk.
Alles beter dan Valentijnsdag en non-stop sex jwz
-
JHardtraxx Veteran
- 6527 posts member since 2011
- last seen May 2021
Romance typje zeker?
-
J
Bad met een bak ijs + chamapgne en rozenblaadjes op bed met kaarsjes en wierook, waarom niet dan 
Precieswrote: True that, afentoe een drankje doen, bioscoopje, lekker shoppen, uit eten, weekendje weg a la preston palace...
Wat ik altijd chill vond was op de bank chillen met z'n tweeën, armpje er om heen slaan en zij met haar hoofd op mijn borst.
-
J
En dan afentoe aanspannen, ja ik weet hoe het gaat!wrote:Precieswrote: True that, afentoe een drankje doen, bioscoopje, lekker shoppen, uit eten, weekendje weg a la preston palace...Behalve dat shoppen, laat dat maar zitten.
Wat ik altijd chill vond was op de bank chillen met z'n tweeën, armpje er om heen slaan en zij met haar hoofd op mijn borst.
En dan na een half uurtje is het ''schatje, wil je even me drinken aangeven''
Met dat drinken aangeven is idd klote.
Bij haar vriendinnen chillen en met mijn vrienden chillen met vriendin er bij vind ik ook altijd superchill trouwens. Hebben volgens mij niet veel jongens
Bij haar vriendinnen chillen en met mijn vrienden chillen met vriendin er bij vind ik ook altijd superchill trouwens. Hebben volgens mij niet veel jongens
-
J
We hebben een vriendengroep, alle vriendinne van maten van me worden er eigelyk automatisch bijgestopt.wrote:Met dat drinken aangeven is idd klote.
En soms heb je ook wel eens dat een maat een vriendin hebt en dan een vriendin van die vriendin papt dan weer met een maat van een maat aan