Ben al 3 keer naar de mentor en afdelingsleider hiervoor geweest. Ze hebben ook met hem gepraat, maar die gast neemt echt niks serieus. Kan het wel proberen om hem apart te houden. Maar denk dat het toch alleen maar erger wordt. Toch bedanktwrote:wrote:Bij mij is het wel typisch dat, als die ene jongen er niet is, ik gerespecteerd wordt en bijna iedereen het accepteer als ik erbij sta in de pauze. Als die jonge er wel is, word ik vaak afgezeikt door die jongen en vinden die andere het soms ook neit fijn als ik in de buurt ben.
Ik weet niet of je hiervoor de ballen hebt ja of nee. Maar neem die jongen is apart, en vraag waarom hij dit doet. Dat het totaal niet cool is wat hij doet, en dat hij jou ermee kwetst. Vaak krijg je dan wel een opheldering van wat er gaande is. En dan doorvragen op vragen, ''Ik mag jou niet'' etc. Ze willen graag aandacht hebben door de meest onzekere als pispaal te benoemen. En die dan te pesten.
Wat je ook kan doen is gewoon naar je afdelingsleider stappen, en vertellen wat er gaande is.
EN vergeet dit nooit: Licht altijd je ouders in wat je doet op school, wat je gedaan hebt. En met wie je omgaat. Wat hun doen.
Related topics
Active topics in Off-Topic
Moderators
Was dat ook in de 4e klas of daar in de buurt? Dan vind ik dat echt mega kinderachtig.wrote:Ze gingen mij altijd pesten/klieren omdat ik de kleinste was in de klas. ze waren laf dus pakten de kleinste.wrote:loop je in aparte kleding? zie: gothic, skater oidwrote:Bij mij is het wel typisch dat, als die ene jongen er niet is, ik gerespecteerd wordt en bijna iedereen het accepteer als ik erbij sta in de pauze. Als die jonge er wel is, word ik vaak afgezeikt door die jongen en vinden die andere het soms ook neit fijn als ik in de buurt ben.
Wel eens last van hoogwater?
is er misschien iets wat het pesten veroorzaakt?
nja voornamelijk 2/3e klas.wrote: Was dat ook in de 4e klas of daar in de buurt? Dan vind ik dat echt mega kinderachtig.
-
LHardtraxx Veteran
- 3475 posts member since 2013
- last seen Feb 2024
Tja, dan snap ik ook niet wat jou school voor beleid voert...wrote: Ben al 3 keer naar de mentor en afdelingsleider hiervoor geweest. Ze hebben ook met hem gepraat, maar die gast neemt echt niks serieus. Kan het wel proberen om hem apart te houden. Maar denk dat het toch alleen maar erger wordt. Toch bedankt
Denk dat ik maar nog een keer naar de afdelingsleider moet gaan. Laatste keer was in juni. Hopen dat ze hem dan flink aanpakken en beseft dat hij het nooit meer hoeft te flikken.wrote:Tja, dan snap ik ook niet wat jou school voor beleid voert...wrote: Ben al 3 keer naar de mentor en afdelingsleider hiervoor geweest. Ze hebben ook met hem gepraat, maar die gast neemt echt niks serieus. Kan het wel proberen om hem apart te houden. Maar denk dat het toch alleen maar erger wordt. Toch bedankt
-
E
ik volg een nieuwe soort vechttraining
moet soms wel eens oefenen met personen. geef t adres van die gast maar 
NOwrote:ik volg een nieuwe soort vechttrainingmoet soms wel eens oefenen met personen. geef t adres van die gast maar
Weet hem niet precies. Hij woont iig in de Westerholtstraat bij ons in Horst. Ongeveer 100 meter van het Dendron college (onze school.wrote:ik volg een nieuwe soort vechttrainingmoet soms wel eens oefenen met personen. geef t adres van die gast maar
Jij woont toch in venray? dan is dat 10 minuten met de auto, misschien zelfs minder. Maarja dat van jou is toch maar als grapje bedoeld.
Wat was zijn verhaal dan? Wat waren de reacties? Ben best benieuwdwrote:ik weet nog hoe het uitpaktte toen wout erover begon...![]()
![]()
-
J
En al meende die dat, deed koekje nog nikswrote:Weet hem niet precies. Hij woont iig in de Westerholtstraat bij ons in Horst. Ongeveer 100 meter van het Dendron college (onze school.wrote:ik volg een nieuwe soort vechttrainingmoet soms wel eens oefenen met personen. geef t adres van die gast maar
Jij woont toch in venray? dan is dat 10 minuten met de auto, misschien zelfs minder. Maarja dat van jou is toch maar als grapje bedoeld.
-
E
en of ik t meen... 
`wrote:En al meende die dat, deed koekje nog nikswrote:Weet hem niet precies. Hij woont iig in de Westerholtstraat bij ons in Horst. Ongeveer 100 meter van het Dendron college (onze school.wrote:ik volg een nieuwe soort vechttrainingmoet soms wel eens oefenen met personen. geef t adres van die gast maar
So true.
-
JHardtraxx Veteran
- 6527 posts member since 2011
- last seen May 2021
wow
-
J
Snap ik met zo'n faceeeeeeeeee
-
E
-