Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 2116, 2117, 2118, 2119, 2120, 2121, 2122 ... 2577  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2013 21:52 

Hardtraxx Veteran

Lenny schreef:
SL8492 schreef:
Bij mij is het wel typisch dat, als die ene jongen er niet is, ik gerespecteerd wordt en bijna iedereen het accepteer als ik erbij sta in de pauze. Als die jonge er wel is, word ik vaak afgezeikt door die jongen en vinden die andere het soms ook neit fijn als ik in de buurt ben.

Ik weet niet of je hiervoor de ballen hebt ja of nee. Maar neem die jongen is apart, en vraag waarom hij dit doet. Dat het totaal niet cool is wat hij doet, en dat hij jou ermee kwetst. Vaak krijg je dan wel een opheldering van wat er gaande is. En dan doorvragen op vragen, ''Ik mag jou niet'' etc. Ze willen graag aandacht hebben door de meest onzekere als pispaal te benoemen. En die dan te pesten.

Wat je ook kan doen is gewoon naar je afdelingsleider stappen, en vertellen wat er gaande is.

EN vergeet dit nooit: Licht altijd je ouders in wat je doet op school, wat je gedaan hebt. En met wie je omgaat. Wat hun doen.

Ben al 3 keer naar de mentor en afdelingsleider hiervoor geweest. Ze hebben ook met hem gepraat, maar die gast neemt echt niks serieus. Kan het wel proberen om hem apart te houden. Maar denk dat het toch alleen maar erger wordt. Toch bedankt :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2013 21:53 

Hardtraxx Veteran

The Venator schreef:
teupie schreef:
SL8492 schreef:
Bij mij is het wel typisch dat, als die ene jongen er niet is, ik gerespecteerd wordt en bijna iedereen het accepteer als ik erbij sta in de pauze. Als die jonge er wel is, word ik vaak afgezeikt door die jongen en vinden die andere het soms ook neit fijn als ik in de buurt ben.

loop je in aparte kleding? zie: gothic, skater oid
Wel eens last van hoogwater?

is er misschien iets wat het pesten veroorzaakt?

Ze gingen mij altijd pesten/klieren omdat ik de kleinste was in de klas. ze waren laf dus pakten de kleinste.

Was dat ook in de 4e klas of daar in de buurt? Dan vind ik dat echt mega kinderachtig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2013 21:55 

Hardtraxx Veteran

ik vind het volledig terrecht
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2013 21:56 

Hardtraxx Beheerder

SL8492 schreef:
Was dat ook in de 4e klas of daar in de buurt? Dan vind ik dat echt mega kinderachtig.

nja voornamelijk 2/3e klas.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2013 21:57 

Hardtraxx Veteran

SL8492 schreef:
Ben al 3 keer naar de mentor en afdelingsleider hiervoor geweest. Ze hebben ook met hem gepraat, maar die gast neemt echt niks serieus. Kan het wel proberen om hem apart te houden. Maar denk dat het toch alleen maar erger wordt. Toch bedankt :)

Tja, dan snap ik ook niet wat jou school voor beleid voert...
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2013 21:59 

Hardtraxx Veteran

Lenny schreef:
SL8492 schreef:

Tja, dan snap ik ook niet wat jou school voor beleid voert...

Denk dat ik maar nog een keer naar de afdelingsleider moet gaan. Laatste keer was in juni. Hopen dat ze hem dan flink aanpakken en beseft dat hij het nooit meer hoeft te flikken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2013 21:59 

ik volg een nieuwe soort vechttraining ^^ moet soms wel eens oefenen met personen. geef t adres van die gast maar :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2013 22:03 

Hardtraxx Beheerder

En-er-gy schreef:
ik volg een nieuwe soort vechttraining ^^ moet soms wel eens oefenen met personen. geef t adres van die gast maar :P

NO
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2013 22:07 

Hardtraxx Veteran

En-er-gy schreef:

Weet hem niet precies. Hij woont iig in de Westerholtstraat bij ons in Horst. Ongeveer 100 meter van het Dendron college (onze school.
Jij woont toch in venray? dan is dat 10 minuten met de auto, misschien zelfs minder. Maarja dat van jou is toch maar als grapje bedoeld.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2013 22:15 

Hardtraxx Veteran

teupie schreef:
ik weet nog hoe het uitpaktte toen wout erover begon... :lol: :lol: :lol:

Wat was zijn verhaal dan? Wat waren de reacties? Ben best benieuwd :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2013 22:24 

SL8492 schreef:
En-er-gy schreef:

Weet hem niet precies. Hij woont iig in de Westerholtstraat bij ons in Horst. Ongeveer 100 meter van het Dendron college (onze school.
Jij woont toch in venray? dan is dat 10 minuten met de auto, misschien zelfs minder. Maarja dat van jou is toch maar als grapje bedoeld.

En al meende die dat, deed koekje nog niks :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2013 22:35 

en of ik t meen... ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2013 22:36 

Hardtraxx Beheerder

JEFSKIII schreef:
SL8492 schreef:
En-er-gy schreef:

En al meende die dat, deed koekje nog niks :P

`
So true. :D maar julian is wel eng. dus misschien wordt die kloothommel wel bang van hem.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2013 22:37 

Hardtraxx Veteran

wow
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2013 22:38 

Snap ik met zo'n faceeeeeeeeee
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2013 22:38 

-.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2013 22:40 

Nehnehneh
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2013 22:43 

Hardtraxx Veteran

En van een serieus onderwerp gaan we naar koetjes en kalfjes :lol: :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2013 22:44 

Nee, over voetbal
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2013 22:46 

Hardtraxx Veteran

ZEVER :list:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2013 22:46 

Niet zo mokke jonge
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2013 23:00 

Hardtraxx Veteran

ZEVERTIJD!
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2013 23:01 

Hardtraxx Veteran