Moet er niet aan denken gezien te worden op een Hardstyle feet a la Decibel, Defqon etc 
Related topics
Active topics in Off-Topic
Moderators
-
J
-
FHardtraxx Newbie
- 44 posts member since 2013
- last seen Aug 2013
Ja ze heeft Hard Bass dit jaar ook overgeslagen, maar zag ook gewoon mensen van rond de 50 lopen. Is juist geweldig 
-
E
wrote:Het zit hier in de family, mn moeder is ook een trouwe bezoeker van hard bass en defqonwrote: Je moeder?![]()
-
E
nee, ik heb respect voor juist die jongens en meiden waarvan de ouders gewoon mee losgaan strak ofr of niet strak, pillen gaan ze op den duur toch wel vreten.wrote:biscuit ziet een slachtoffertjewrote:wrote: Het zit hier in de family, mn moeder is ook een trouwe bezoeker van hard bass en defqon![]()
-
FHardtraxx Newbie
- last seen Aug 2013
Ik ga niet mee met mn ma hoor, maar ze loopt er altijd met me stiefvader rond 
-
FHardtraxx Veteran
- 4027 posts member since 2012
- last seen Nov 2015
Goedemorgen hardtraxx!!
mijn THERA tribute staat online.. check hier:
Acid Project @ Real Hardstyle Radio #1 (Thera Tribute)
mijn THERA tribute staat online.. check hier:
Acid Project @ Real Hardstyle Radio #1 (Thera Tribute)
-
JHardtraxx Veteran
- 6527 posts member since 2011
- last seen May 2021
Mafortrayz
Ik vind het persoonlijk gewoon fijn dat mijn moeder dit nog steeds 'teringherrie' vindt. Als zij dit nou eens leuk zou gaan vinden...wrote:Het zit hier in de family, mn moeder is ook een trouwe bezoeker van hard bass en defqonwrote: Je moeder?![]()
-
FHardtraxx Newbie
- last seen Aug 2013
Ach ze luisterde al hardere muziek toen ik nog in groep 4 zat ofzo, dus het is hier redelijk normaal 
-
RHardtraxx Addict
- 1951 posts member since 2012
- last seen Jan 2014
Wie weet er een site waar je gratis kan pokeren? Dus niet waar je met geld geld werkt?
Zit op werk met werkelijk niks te doen
Zit op werk met werkelijk niks te doen
-
JHardtraxx Veteran
- last seen May 2021
Sinds wanneer is er naast Hardtraxx Veteran etc ook Hardtraxx Elite? Of was die er altijd al?
-
CHardtraxx Veteran
- 4930 posts member since 2012
- last seen Jan 2026
Geen zorgen, jij hoeft nog maar 2 posts voordat je veteraan bent. En ben je vdk of gewoon net wakker?
-
SHardtraxx Addict
- 1459 posts member since 2011
- last seen Aug 2013
Goeiemiddag allemaal
http://www.facebook.com/FinestRoughstylez
Iemand?
http://www.facebook.com/StereorockerzHey guys, we need your help.
As we love to make music, we also love to see people listening to it and enjoying it. That's why we want to spread our music as soon as possible.
You guys can help us with spreading our music all over the world by spamming FinestRoughstylez with requests to put some of our new tracks on his channel and in his Secret Hardstyle Talents video's!
If you do that and he will contact me, I will give him some brand new tracks to upload!
Want to hear some of our latest work?! Go on and SPAM!
http://www.facebook.com/FinestRoughstylez
Iemand?
-
SHardtraxx Addict
- 1459 posts member since 2011
- last seen Aug 2013
Was geloof ik altijd alwrote:Sinds wanneer is er naast Hardtraxx Veteran etc ook Hardtraxx Elite? Of was die er altijd al?
-
JHardtraxx Veteran
- last seen May 2021
Huh sick nu je het zegtwrote:Geen zorgen, jij hoeft nog maar 2 posts voordat je veteraan bent. En ben je vdk of gewoon net wakker?
door veel spammenwrote:Huh sick nu je het zegtwrote:Geen zorgen, jij hoeft nog maar 2 posts voordat je veteraan bent. En ben je vdk of gewoon net wakker?Hardtraxx Elite had ik nog nooit gezien, maar dat was ik dus gewoon zelf?
-
CHardtraxx Veteran
- last seen Jan 2026
Spammen? Wat is dat?
Dat wat Jefski altijd doet.wrote:Spammen? Wat is dat?
-
CHardtraxx Veteran
- last seen Jan 2026
Hij deelt gewoon graag met anderen wat hij op dat moment aan het luisteren is.wrote:Dat wat Jefski altijd doet.wrote:Spammen? Wat is dat?
Dat doe ik zelf ook.wrote:Hij deelt gewoon graag met anderen wat hij op dat moment aan het luisteren is.wrote:Dat wat Jefski altijd doet.wrote:Spammen? Wat is dat?
-
CHardtraxx Veteran
- last seen Jan 2026
Dat geloof ik graag, met gemiddeld 17 posts per dag. 
Haha en nu precies 200 berichten in het welk nummer luister je nu topicwrote:Dat geloof ik graag, met gemiddeld 17 posts per dag.
-
J
Stelletje spamnichten
Hahahhahahaha. Moet jij nodig zeggen. Ik leer dat spammen namelijk van JOU.wrote:Stelletje spamnichten
Dit al gezien?wrote:wrote:Haha en nu precies 200 berichten in het welk nummer luister je nu topicwrote:Dat geloof ik graag, met gemiddeld 17 posts per dag.
Totaal aantal berichten: 779
0.07% van alle berichten / 18.09 berichten per dag
Wannabe Jefski