nog iemand zeep nodig?
nog iemand zeep nodig?
Jaaa vakkie QQwrote:FR ?? Als in Feyenoord Rotterdam ??
idd, ook al heeft ie wel een puntwrote:Wat doet hij nog steeds op dit forum?
Ik kijk anders ALTIJD vrolijk (of nou ja........gisteren niet dan!!!)wrote:Feyenoordfans kijken toch altijd boos?
Mooiste club van Nederland!!!!wrote: FeyenoordRotterdam
Feyenoord 1
Snapte.wrote:Mooiste club van Nederland!!!!wrote: FeyenoordRotterdam
Feyenoord 1
![]()
![]()
![]()
Je doet er nu zelf ook aan mee.wrote:gezanik over Feyenooit...
3-0..wrote:Mooiste club van Nederland!!!!wrote: FeyenoordRotterdam
Feyenoord 1
![]()
![]()
![]()
Mooi heeft niets te maken met altijd goed zijn!!!!wrote:3-0..wrote:Mooiste club van Nederland!!!!wrote: FeyenoordRotterdam
Feyenoord 1
![]()
![]()
![]()
jezelf tegen spreken in één zin...wrote:Ik kijk anders ALTIJD vrolijk (of nou ja........gisteren niet dan!!!)wrote:Feyenoordfans kijken toch altijd boos?
Doe je ook welles rellen danwrote: Mooi heeft niets te maken met altijd goed zijn!!!!
Wij roepen niet "Wij zijn de beste!!!" Dat laten we over aan die kabouters uit 020.
Ik zeg dat het de mooiste club is
Als je kampioen bent, mag je toch best zeggen dat je de beste bent ja... Of dat over een paar maanden nog is is nog maar de vraag, maar zolang Ajax die gouden plakkaat op hun shirt heeft zitten vind ik dat wij ons de beste mogen noemen...wrote: Mooi heeft niets te maken met altijd goed zijn!!!!
Wij roepen niet "Wij zijn de beste!!!" Dat laten we over aan die kabouters uit 020.
wrote:Als je kampioen bent, mag je toch best zeggen dat je de beste bent ja... Of dat over een paar maanden nog is is nog maar de vraag, maar zolang Ajax die gouden plakkaat op hun shirt heeft zitten vind ik dat wij ons de beste mogen noemen...wrote: Mooi heeft niets te maken met altijd goed zijn!!!!
Ben een vrouw !!! Ga me daar niet tussen wringen. Maar even flink met m'n 14cm pump op iemands tene trappen "per ongeluk" omdat hij mij iets te vervelend is.......tja..........dat gaat wel eens per ongeluk ja hahawrote:Doe je ook welles rellen danwrote: Mooi heeft niets te maken met altijd goed zijn!!!!