View on YouTubewrote:Begin aub niet over niveau op een harder styles forum. Dat wordt namelijk veel te pijnlijk.wrote:Nerrazurro :')
Niveau van likmevestje.
S
N
Haha
Ik kom hier toch om te profiteren.
Ik kom hier toch om te profiteren.
Last edited by Nerazzurro93 on , edited 1 time in total.
Spablauw post voor het eerst iets waar ik oprecht om kan lachen. 
Q
Hardtraxx Veteran
6154 posts member since 2012
Het Eiland.wrote:View on YouTube
F
Hardtraxx Veteran
6064 posts member since 2010
last seen 1 hour ago
Gelukkig wel het goede topic ervoor uitgekozen, anders hadden we Khadber ook nog aan onze broek.
G
mogguh!
Want mensen op een forum voor de hardere stijlen zijn van een laag niveau..wrote:Begin aub niet over niveau op een harder styles forum. Dat wordt namelijk veel te pijnlijk.

Veel wel hoorwrote:Want mensen op een forum voor de hardere stijlen zijn van een laag niveau..wrote:Begin aub niet over niveau op een harder styles forum. Dat wordt namelijk veel te pijnlijk.
N
Niet iedereen natuurlijk, maar het merendeel dat hier rondloopt en elders zijn geen bijzonder intelligente mensen, maar dat maakt niet uit. We zijn hier voor iets waarbij je niet na hoeft te denken. Dat geldt ook voor voetbal en dat verklaart mijn vertoning hierwrote:Want mensen op een forum voor de hardere stijlen zijn van een laag niveau..wrote:Begin aub niet over niveau op een harder styles forum. Dat wordt namelijk veel te pijnlijk.
W
Hardtraxx Veteran
4162 posts member since 2012
last seen Aug 2013
Zometeen Beyond Limits, dit keer met 3 Hardstyle sets en één Industrial set.
Luisteren dus
Vanavond:
19:00 - 20:00: Zenda
20:00 - 21:00: Dylan-E vs D-Pressure
21:00 - 22:00: Intervention
22:00 - 23:00: STAN
We zijn van start gegaan.
Zenda:
1. KGB's - Channel KGB (TNT Remix)
2. The Raiders - A Feeling (Citizen Remix)
Luisteren dus
Vanavond:
19:00 - 20:00: Zenda
20:00 - 21:00: Dylan-E vs D-Pressure
21:00 - 22:00: Intervention
22:00 - 23:00: STAN
We zijn van start gegaan.
Zenda:
1. KGB's - Channel KGB (TNT Remix)
2. The Raiders - A Feeling (Citizen Remix)
F
Hardtraxx Veteran
6064 posts member since 2010
last seen 1 hour ago
Relatief wel denk ik.wrote:Want mensen op een forum voor de hardere stijlen zijn van een laag niveau..wrote:Begin aub niet over niveau op een harder styles forum. Dat wordt namelijk veel te pijnlijk.
Het alterego ''DatwasOlijfnie'' is tot leven geroepen.
W
Hardtraxx Veteran
4162 posts member since 2012
last seen Aug 2013
Haha leuk man, ik post het iig in offtopic.wrote:wrote:Zometeen Beyond Limits, dit keer met 3 Hardstyle sets en één Industrial set.
Luisteren dus
wrote:kap is met die onzin
Een briljante samensmeltingwrote:Het alterego ''DatwasOlijfnie'' is tot leven geroepen.
S
Snot uit je neus peuteren dat verdroogd is en er dan met je nagels bolletjes van kneden. Bedmomentjes 
Whahaha lekker hoorwrote:Snot uit je neus peuteren dat verdroogd is en er dan met je nagels bolletjes van kneden. Bedmomentjes
S
Ook niet snappen waarom mensen verontwaardigd zijn 
E
zever, zever, zever...
Gossie !!!! haal je nu je verslag weg ??!!! Tss....
E
ik Rectificeer mijn verhaal.
Hmhm, heel verstandig whaha. Was nogal ehm.....tja..........
S
Zet het maar terug biscuit?