Haha Okeuu!!
A
M
Ik ben zelf een jood, maar ik vind dit echt bespottelijk en blabla
foto?wrote:Ben een vrouw !!! Ga me daar niet tussen wringen. Maar even flink met m'n 14cm pump op iemands tene trappen "per ongeluk" omdat hij mij iets te vervelend is.......tja..........dat gaat wel eens per ongeluk ja hahawrote:Doe je ook welles rellen danwrote: Mooi heeft niets te maken met altijd goed zijn!!!!
Wij roepen niet "Wij zijn de beste!!!" Dat laten we over aan die kabouters uit 020.
Ik zeg dat het de mooiste club is
Tip opgevolgd !!!
Last edited by angie071 on , edited 1 time in total.
K
Heb ik me fijn op uitgeleefdwrote:Ik heb ook een fotoshoot gedaan
M
Haal deze post maar vlug weg voor en-er-gy het leest.wrote:Van mij??? Nou........m'n FB adres zweeft al op het forum hoor!!! Dus even goed zoeken haha
Maar heb net een fotoshoot achter de rug, dus als ik ze mag laten zien, dan laat ik jullie die zien. Nu mag ik dat nog niet
Mi gaddowrote:Heb ik me fijn op uitgeleefdwrote:Ik heb ook een fotoshoot gedaan
Als jij dan ook jouw quote wil wijzigen !!! Anders heeft het nog geen nut!!!
M
Nee sorrywrote:Als jij dan ook jouw quote wil wijzigen !!! Anders heeft het nog geen nut!!!
T
Hardtraxx Veteran
5491 posts member since 2010
last seen Apr 2014
FEIJENOODODD HEUHHH ROTTURDAMM HOELIGUNSSS WOOOOwrote:Snapte.wrote:Mooiste club van Nederland!!!!wrote: FeyenoordRotterdam
Feyenoord 1
![]()
![]()
![]()
N
Feyenoord kan ook zeggen dat ze een mooie historie hebben, veel mooier dan PSV. Dus het is ook terecht als Feyenoord hooligans dit zeggen 
wrote:Mooi heeft niets te maken met altijd goed zijn!!!!
Wij roepen niet "Wij zijn de beste!!!" Dat laten we over aan die kabouters uit 020.
jullie deden vorig jaar wel net alsof jullie de besten waren
T
Hardtraxx Veteran
last seen Apr 2014
Haha dat was gewoon grappigwrote:wrote:Mooi heeft niets te maken met altijd goed zijn!!!!
jullie deden vorig jaar wel net alsof jullie de besten warenbeetje iedereen huldigen als je 2e wordt alsof je wereldkampioen bent geworden
Het is gewoon knap wat hun gepresteerd hebben vorig jaar. Zelfde geldt voor ajax overigens.
A
I smell a troll
Slaat nergens op. Ook dat hele fenomeen ajax heeft 'succespubliek'. Jullie feyenoorders blijven klappen als jullie verliezen, slaat toch ook nergens op!wrote:wrote:Mooi heeft niets te maken met altijd goed zijn!!!!
jullie deden vorig jaar wel net alsof jullie de besten warenbeetje iedereen huldigen als je 2e wordt alsof je wereldkampioen bent geworden
Ja donderstraal nou op, dacht nog zo dat het mij nooit ging gebeuren.
Weer een troll op ze interwebz hier

T
Hardtraxx Veteran
last seen Apr 2014
Wat is er eigenlijk met Chris 2 gebeurd? Maand geen posts maar wel online geweest 
E
typeverbodwrote:Wat is er eigenlijk met Chris 2 gebeurd? Maand geen posts maar wel online geweest
Jullie speelmaatje zal er vanaf donderdag weer zijn heb ik uit betrouwbare bron vernomenwrote:Wat is er eigenlijk met Chris 2 gebeurd? Maand geen posts maar wel online geweest
E
shit

A