Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 2019, 2020, 2021, 2022, 2023, 2024, 2025 ... 2577  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 nov 2012 15:25 

Nee die kontenlikkerij van het halve forum hier is leuk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 nov 2012 15:25 

Bierkoning

Als Juve niet was teruggezet een paar jaar geleden was Inter nooit zo ver gekomen de laatste jaren. Overigens is Italiaans voetbal echt het saaiste wat er is (alleen Juve & Napoli zijn op dit moment leuk om naar te kijken).
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 nov 2012 15:26 

Hardtraxx Veteran

Nerazzurro93 schreef:
Nee die kontenlikkerij van het halve forum hier is leuk.

in ieder geval leuker dan inter...
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 nov 2012 15:28 

Hardtraxx Veteran

oostzaner schreef:
Je zet jezelf nu alleen maar voor paal...

Daar is het al te laat voor, met posts als onderstaande op zijn naam. :)

Nerazzurro93 schreef:
Ik weiger muziek te luisteren van mensen in de top honderd op Angerfist na. De dj mag is voor mij een graadmeter van welke muziek ik wil luisteren. Ik ben tegen commercie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 nov 2012 15:30 

Denk je niet dat er een bijzonder goed beleid nodig is om zoveel jaren te regeren en ook nog eens het hoogste van het hoogste te bereiken: het winnen van de CL. De overwinningen van Inter zijn te danken aan de club zelf. Ook voor de terugzetting van Juventus was Inter aan een goed project bezig door minder uit te geven. Dat resulteerde tot een halve finale plek in de CL. Inter had echt wel veel prijzen gewonnen ook al zou Juventus er nog inzitten. Daarbij komt nog dat Inter jarenlang bestolen is door Juventus met die omkoperij. Er zijn echt beelden die bewijzen dat Juventus veel voordeel heeft gehad en Inter benadeeld is. Bekijk dit maar eens.

Die vent flipt hem op het einde omdat Juventus een penalty krijgt die ze niet verdienen. HIerdoor is Juventus kampioen geworden en Inter niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 nov 2012 15:31 

Hardtraxx Veteran

Afbeelding

veel te veel tekst...
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 nov 2012 15:34 

Bierkoning

En wat dacht je van de spelers die Juve verlieten toen ze degradeerden en naar Inter gingen (Zlatan bijv). Juve had toen een geweldig team die gewoon elk jaar kampioen zou zijn geworden als het bij elkaar was gebleven.

Edit: Ik snap dat filmpje niet btw, Inter is toch in de aanval, hoe kan Juve dan een penalty krijgen die ze niet verdienen >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 nov 2012 15:37 

Hardtraxx Veteran

Hopelijk trollt die gozer, anders is het wel een simpele :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 nov 2012 15:38 

Pommer schreef:
En wat dacht je van de spelers die Juve verlieten toen ze degradeerden en naar Inter gingen (Zlatan bijv). Juve had toen een geweldig team die gewoon elk jaar kampioen zou zijn geworden als het bij elkaar was gebleven.
Laat ik daar het volgende op zeggen: niemand weet wat er gebeurd zou zijn. Aannames daarvan zijn irrelevant, maar het is wel goed om daarover te discussieren zoals wij nu doen. Nu weten we beiden wat ons standpunt daarover is en het heeft geen zin om daar op door te gaan.

Wat je wel kan beoordelen is hoe Inter hierop gereageerd heeft. Ze hebben uitstekend beleid gevoerd en ze hebben niet voor niets zoveel prijzen gewonnen. Ik ben daar trots op en dan komen er zulke reacties op. Dat vind ik nou jammer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 nov 2012 15:43 

Zuid-Europeanen zijn kutgozers en lamzakken, kijk maar naar hun economie. Ik denk dat dat wel wat belangrijker is dan voetbal.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 nov 2012 15:53 

Ok, ik ben wel wat te ver gegaan zie ik, maar dat besef ik pas altijd als ik het teruglees.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 nov 2012 16:29 

BWhahaha
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 nov 2012 16:29 

Discussies voer je toch op basis van feiten? Aangezien het gedeelte waar ik het over had geen feitelijke informatie is, heeft een discussie geen zin.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 nov 2012 16:30 

Nerazzurro93 schreef:
Jullie hoeven niet overtuigd te zijn want dat ben ik al. Ik als trotse Italiaan laat dat hier even blijken. Mag dat? Allemaal jaloers op de mooiste en beste club ooit.

BWhahahahaha
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 nov 2012 16:31 

Douchebag Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 nov 2012 16:36 

Hardtraxx Veteran

:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 nov 2012 16:40 

Al die 'vreemdelingen' zijn allemaal fucking trots op hun nationaliteit, en vinden het ginder vaak ook nog beter. Maar wonen toch hier, zo'n mensen neem ik al gewoon niet meer serieus... Die komen gewoon naar hier om te profiteren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 nov 2012 16:43 

Project 141 schreef:
Spablauw schreef:
Al die 'vreemdelingen' zijn allemaal fucking trots op hun nationaliteit, en vinden het ginder vaak ook nog beter. Maar wonen toch hier, zo'n mensen neem ik al gewoon niet meer serieus... Die komen gewoon naar hier om te profiteren.

Lol spa we hebben het hier over een voetbalclub.

Hij zegt toch dat 'ie een trotse italiaan is :x ? Achja ik wou het gewoon even kwijt ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 nov 2012 16:44 

Hardtraxx Veteran

vette ondertekst
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 nov 2012 16:45 

Ben ik een keer niet online gaat t mis :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 nov 2012 16:45 

Wat een onschuldig praatje van mij teweeg kan brengen. Zal nog eens terugkomen hier.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 nov 2012 16:47 

JVDM schreef:
vette ondertekst

thx
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 nov 2012 16:48 

Hardtraxx Veteran

Nerrazurro :')

Niveau van likmevestje.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 nov 2012 16:49 

Daveytl schreef:

Niveau van likmevestje.

Begin aub niet over niveau op een harder styles forum. Dat wordt namelijk veel te pijnlijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 nov 2012 16:58 

Hardtraxx Veteran

Daveytl schreef:

Niveau van likmevestje.

Was ik al achter :P
Vorige  1 ... 2019, 2020, 2021, 2022, 2023, 2024, 2025 ... 2577  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic