oiwrote:hoiwrote:Wedergekeerd
A
G
En, ging je lekker, 1300 kmh?wrote:Wedergekeerd
vetwrote:Vandaag in een cleanroom moeten werken met van die malle pakjes aanJe zweet je echt de tering in die dingen...
J
Hardtraxx Veteran
6527 posts member since 2011
last seen May 2021
Mallerd!wrote:Vandaag in een cleanroom moeten werken met van die malle pakjes aanJe zweet je echt de tering in die dingen...
Poing poing poing! Ik ik ik ik ik ben ben ben ben ben een een een een een st-st-st-st-st-st-stuiterrrrrrrrrrbalbalbalbalbal
gr.
gr.
S
Hoe verwijder ik mijn MySQL database op mijn hosting bij One.com? Ik gebruik PHPmyAdmin
Sorry, ik spreek alleen nederlands.
NOOOOOOO NOOOOOOO NOOOOOO!! DE VIDEO VAN TOA - THE STRANGERS IS PRIVE GEMAAKT. 5 MINUTEN TERUG KON IK HEM NOG LUISTEREN!

G
Je kan je database niet verwijderen, de tabellen wel.wrote:Hoe verwijder ik mijn MySQL database op mijn hosting bij One.com? Ik gebruik PHPmyAdmin
zo dus: http://s10.postimage.org/fvr89jzc9/Scre ... _08_PM.png
S
Maar ik moet de database verwijderen want anders kan ik joomla niet installeren...wrote:Je kan je database niet verwijderen, de tabellen wel.wrote:Hoe verwijder ik mijn MySQL database op mijn hosting bij One.com? Ik gebruik PHPmyAdmin
G
kan je niet gewoon die installatie bestand op je server knallen en de setup uitvoeren? zo deed ik et altijdwrote:Maar ik moet de database verwijderen want anders kan ik joomla niet installeren...wrote:Je kan je database niet verwijderen, de tabellen wel.wrote:Hoe verwijder ik mijn MySQL database op mijn hosting bij One.com? Ik gebruik PHPmyAdmin
Daar is een hele simpele oplossing voorwrote:NOOOOOOO NOOOOOOO NOOOOOO!! DE VIDEO VAN TOA - THE STRANGERS IS PRIVE GEMAAKT. 5 MINUTEN TERUG KON IK HEM NOG LUISTEREN!
B
Hardtraxx Veteran
13728 posts member since 2008
last seen Aug 2017
S
kan je niet gewoon die installatie bestand op je server knallen en de setup uitvoeren? zo deed ik et altijd[/quote]wrote: Maar ik moet de database verwijderen want anders kan ik joomla niet installeren...
Ik heb joomla al een keer geprobeerd te isntalleren, maar dat mislukte. Nu wil ik het opnieuw doen en nu zeurt ie dat er al een database is en ik mag er maar 1 volgens mijn host.
Morgennacht lekker dansjes doen en om 07:00 thuiskomen om vervolgens om 12:15 op de bus richting Venlo te gaan voor VVV-Feyenoord 
En jij wil gaan snoepen?wrote:Morgennacht lekker dansjes doen en om 07:00 thuiskomen om vervolgens om 12:15 op de bus richting Venlo te gaan voor VVV-Feyenoord
wrote: Daar is een hele simpele oplossing voor

W
Hardtraxx Veteran
4162 posts member since 2012
last seen Aug 2013
Het album kopenwrote:wrote: Daar is een hele simpele oplossing voor
Nee hoor, ik ben VVV supporter dus ik ben het wel gewendwrote:En jij wil gaan snoepen?wrote:Morgennacht lekker dansjes doen en om 07:00 thuiskomen om vervolgens om 12:15 op de bus richting Venlo te gaan voor VVV-FeyenoordLekker bezig dan, dan krijg je een extra grote crash/dip als je ploegje verliest
J
Hardtraxx Veteran
6527 posts member since 2011
last seen May 2021
Awesome.wrote:Nee hoor, ik ben VVV supporter dus ik ben het wel gewendwrote:En jij wil gaan snoepen?wrote:Morgennacht lekker dansjes doen en om 07:00 thuiskomen om vervolgens om 12:15 op de bus richting Venlo te gaan voor VVV-FeyenoordLekker bezig dan, dan krijg je een extra grote crash/dip als je ploegje verliest
A
haha kopenwrote:Het album kopenwrote:wrote: Daar is een hele simpele oplossing voor
S
Tips tegen een harde kater?

K
wrote:Tips tegen een harde kater?![]()
acceptatie en bier
Tegen je zin wat eten en daarna een paracetemol.wrote:Tips tegen een harde kater?![]()
A
En rust, een middagdutje doet mij altijd goed