Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 2006, 2007, 2008, 2009, 2010, 2011, 2012 ... 2577  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2012 13:21 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Water > Zuivel > Frituur > Paracetemol > Smile
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2012 13:21 
 
Hardtraxx Veteran

Veel water drinken
Eten
Vitamine C nemen
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2012 14:17 
 

Heb buiten in de tuin staan dalken, soep gegeten en gedouchet en het begint te gaan.
Mijn ogen branden echt (kan wel van mijn lenzen zijn). Was weer een geslaagde nacht dus :yes: .
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2012 14:57 
 

Spablauw schreef:
Heb buiten in de tuin staan dalken, soep gegeten en gedouchet en het begint te gaan.
Mijn ogen branden echt (kan wel van mijn lenzen zijn). Was weer een geslaagde nacht dus :yes: .


Kerel. je drinkt een kater meteen weg met bier
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2012 16:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

kaboem schreef:
Spablauw schreef:
Heb buiten in de tuin staan dalken, soep gegeten en gedouchet en het begint te gaan.
Mijn ogen branden echt (kan wel van mijn lenzen zijn). Was weer een geslaagde nacht dus :yes: .


Kerel. je drinkt een kater meteen weg met bier


:thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2012 16:42 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Iemand die naar hardnation gaat in de auto? vanuit friesland,groningen,drenthe?
Heb een vraagje

feesten/hardnation-10-11-2012-dynamo-eindhoven-t27931-75.html#p1070190
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2012 16:42 
 
Hardtraxx Veteran

Spablauw schreef:
Tips tegen een harde kater? :beer: :sick:

kotsen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2012 17:35 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

The Venator schreef:
Iemand die naar hardnation gaat in de auto? vanuit friesland,groningen,drenthe?
Heb een vraagje

feesten/hardnation-10-11-2012-dynamo-eindhoven-t27931-75.html#p1070190

Edwinn dacht ik ergens gelezen te hebben, moet je ff PM'en.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2012 17:45 
 

http://sgpnieuws.sgp.nl/

Dafuq xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2012 18:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Haha best wel erg hoe hard Headhunterz, Q-Dance & andere dj's elkaar in de reet kruipen op twitter. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2012 18:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

stefaneke schreef:
http://sgpnieuws.sgp.nl/

Dafuq xd

haha :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2012 20:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Draidy schreef:
stefaneke schreef:
http://sgpnieuws.sgp.nl/

Dafuq xd

haha :lol:


:worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2012 22:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

mrazura schreef:
Draidy schreef:
stefaneke schreef:
http://sgpnieuws.sgp.nl/

Dafuq xd

haha :lol:


:worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2012 22:24 
 
Hardtraxx Veteran

Die lui van de sgp willen ook weer vrouwen achter het aanrecht :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2012 22:26 
 
Hardtraxx Veteran

en terecht!
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2012 23:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Luister nu live naar mijn Amnesys tribute! Chat mee in de shout hier ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2012 23:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Steffnov schreef:
Luister nu live naar mijn Amnesys tribute! Chat mee in de shout hier ;)


:drool: hardcor4life men
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2012 09:15 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

teupie schreef:
Steffnov schreef:
Luister nu live naar mijn Amnesys tribute! Chat mee in de shout hier ;)


:drool: hardcor4life men


Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2012 09:23 
 

Haha nema daar moest ik ook meteen aan denken
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2012 12:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

CAPSLOCKDAG
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2012 13:07 
 
Hardtraxx Veteran

Tijdens capslock dag gewoon shift gebruiken om kleine letters te typen. :corn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2012 13:11 
 

Hoofdcoach schreef:
Tijdens capslock dag gewoon shift gebruiken om kleine letters te typen. :corn:


of gewoon normaal doen, op vrouwendag gebruikt toch ook niet iedereen vrouwen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2012 13:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

spam spam :P

andere-muziek/anithing-dubstep-beyond-limits-show-8-t30392.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2012 13:46 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

SUPERMOOI WEER BUITEN :D MOOIER DAN EEN GEMIDDELDE DAG IN AUGUSTUS >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2012 13:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Anonymous schreef:
Hoofdcoach schreef:
Tijdens capslock dag gewoon shift gebruiken om kleine letters te typen. :corn:


of gewoon normaal doen, op vrouwendag gebruikt toch ook niet iedereen vrouwen :P


NEE WANT DAT IS OOK ECHT DE BEDOELING VAN VROUWENDAG
Vorige  1 ... 2006, 2007, 2008, 2009, 2010, 2011, 2012 ... 2577  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic