Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 2004, 2005, 2006, 2007, 2008, 2009, 2010 ... 2577  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2012 10:27 
 

Onthafloorx schreef:
WADDUP gasten heeft een show op veronica neee grapje dit..

En op het antwoord van nos 3 hhz maakt imo commerciële muziek in de hardstyle scene dus vond beetje dubbelzinnig. En het is hardstyle niet hardstijl :)

jij moet echt leren typen :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2012 10:45 
 
Hardtraxx Veteran

KSwoosh schreef:
Onthafloorx schreef:
WADDUP gasten heeft een show op veronica neee grapje dit..

En op het antwoord van nos 3 hhz maakt imo commerciële muziek in de hardstyle scene dus vond beetje dubbelzinnig. En het is hardstyle niet hardstijl :)

jij moet echt leren typen :lol:


geen touw aan vast te knopen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2012 11:27 
 
Hardtraxx Elite

KSwoosh schreef:
Onthafloorx schreef:
WADDUP gasten heeft een show op veronica neee grapje dit..

En op het antwoord van nos 3 hhz maakt imo commerciële muziek in de hardstyle scene dus vond beetje dubbelzinnig. En het is hardstyle niet hardstijl :)

jij moet echt leren typen :lol:



weet ik. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2012 11:34 
 

Weet*
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2012 11:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Afbeelding

erg prima biertje :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2012 18:19 
 
Hardtraxx Elite

kaboem schreef:
Weet*


:mad: -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2012 18:30 
 

I don`t give any fuck.....

need soap :corn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2012 20:34 
 
Hardtraxx Veteran

teupie schreef:
Afbeelding

erg prima biertje :thumbsup:

Het feit dat je amstel als avatar hebt, maakt alles wat je nu zegt mbt bier ongeloofwaardig
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2012 20:53 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Haha dat is wel zo tobias :P

Op zn minst HJ
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2012 21:43 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Wat horen we weinig van E-force laatste tijd, of ligt dat aan mij?
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2012 22:05 
 
Hardtraxx Veteran

Kettingzaag schreef:
Wat horen we weinig van E-force laatste tijd, of ligt dat aan mij?

Valt wel mee toch? Had laatst nog een release Face me.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2012 22:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heb een Hardtraxx Edition voor de DJ Mag Top 100 gemaakt:

off-topic/dj-mag-top-100-hardtraxx-edition-t30289.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2012 23:10 
 
Hardtraxx Addict

Kettingzaag schreef:
Wat horen we weinig van E-force laatste tijd, of ligt dat aan mij?

Nog niet zo lang geleden die "Night Colours Black remix" gemaakt, "Face Me" is recentelijk gereleased en z'n nieuwe collab met Luna "Masterclass" is in de maak of zelfs al klaar. Dus ik denk dat het aan jou ligt :D .
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2012 09:26 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Hmm dan zal het aan mij liggen idd
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2012 11:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Niet dat ik er in geïnteresseerd ben ofzo, maar ik vind dat de psycho punkz of hoe je het ook schrijft niks meer uitbrengen. Sinds psyko foundation niks meer.
Citaat:
Published on Apr 3, 2012 by dirtyworkzofficial
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2012 11:56 
 

jordifcg schreef:
Niet dat ik er in geïnteresseerd ben ofzo, maar ik vind dat de psycho punkz of hoe je het ook schrijft niks meer uitbrengen. Sinds psyko foundation niks meer.
Citaat:
Published on Apr 3, 2012 by dirtyworkzofficial


ik wil je niet aanvallen ofzo, maar eerst schijf je 'stoer' : jaaa weut niet hoe je het schijft psycho ofzo ...

en dan daarna Psyko Foundation gewoon goed schijven >.< xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2012 11:56 
 

dubbel weer :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2012 12:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Snap niet dat jij dit interpreteert als dat ik stoer wil overkomen :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2012 13:15 
 
Hardtraxx Veteran

jordifcg schreef:
Snap niet dat jij dit interpreteert als dat ik stoer wil overkomen :huh:


Jij bent toch een stoere boii?
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2012 14:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2012 14:43 
 

jordifcg schreef:
Snap niet dat jij dit interpreteert als dat ik stoer wil overkomen :huh:


zo komt het gewoon over, om psyko punkz te haten is stoer doen toch
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2012 14:59 
 
Hardtraxx Veteran

Anonymous schreef:
jordifcg schreef:
Snap niet dat jij dit interpreteert als dat ik stoer wil overkomen :huh:


zo komt het gewoon over, om psyko punkz te haten is stoer doen toch


gevalletje voel je niet aangesproken...
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2012 15:20 
 

Hoofdcoach schreef:
Anonymous schreef:
jordifcg schreef:
Snap niet dat jij dit interpreteert als dat ik stoer wil overkomen :huh:


zo komt het gewoon over, om psyko punkz te haten is stoer doen toch


gevalletje voel je niet aangesproken...


ik vind psyko punkz ook weinig (meer)aan maar viel me gewoon op en vond t wel grappig...
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2012 16:50 
 

Wedergekeerd
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2012 17:14 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Vandaag in een cleanroom moeten werken met van die malle pakjes aan :P Je zweet je echt de tering in die dingen...

Afbeelding
Vorige  1 ... 2004, 2005, 2006, 2007, 2008, 2009, 2010 ... 2577  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic