jij moet echt leren typenwrote:WADDUP gasten heeft een show op veronica neee grapje dit..
En op het antwoord van nos 3 hhz maakt imo commerciële muziek in de hardstyle scene dus vond beetje dubbelzinnig. En het is hardstyle niet hardstijl
G
T
Hardtraxx Veteran
5491 posts member since 2010
last seen Apr 2014
geen touw aan vast te knopenwrote:jij moet echt leren typenwrote:WADDUP gasten heeft een show op veronica neee grapje dit..
En op het antwoord van nos 3 hhz maakt imo commerciële muziek in de hardstyle scene dus vond beetje dubbelzinnig. En het is hardstyle niet hardstijl
O
Hardtraxx Elite
2111 posts member since 2012
last seen Jul 2026
wrote:jij moet echt leren typenwrote:WADDUP gasten heeft een show op veronica neee grapje dit..
weet ik.
K
Weet*
O
Hardtraxx Elite
2111 posts member since 2012
last seen Jul 2026
wrote:Weet*
E
I don`t give any fuck.....
need soap
need soap
J
Hardtraxx Veteran
5794 posts member since 2011
last seen 13 days ago
Het feit dat je amstel als avatar hebt, maakt alles wat je nu zegt mbt bier ongeloofwaardigwrote:
erg prima biertje
Haha dat is wel zo tobias
Op zn minst HJ
Op zn minst HJ
Wat horen we weinig van E-force laatste tijd, of ligt dat aan mij?
C
Hardtraxx Veteran
4930 posts member since 2012
last seen Jan 2026
Valt wel mee toch? Had laatst nog een release Face me.wrote:Wat horen we weinig van E-force laatste tijd, of ligt dat aan mij?
Heb een Hardtraxx Edition voor de DJ Mag Top 100 gemaakt:
DJ Mag Top "100" (Hardtraxx Edition) (UITSLAG COMPLEET BEKEND!!!)
DJ Mag Top "100" (Hardtraxx Edition) (UITSLAG COMPLEET BEKEND!!!)
S
Hardtraxx Addict
1417 posts member since 2012
last seen Jul 2015
Nog niet zo lang geleden die "Night Colours Black remix" gemaakt, "Face Me" is recentelijk gereleased en z'n nieuwe collab met Luna "Masterclass" is in de maak of zelfs al klaar. Dus ik denk dat het aan jou ligtwrote:Wat horen we weinig van E-force laatste tijd, of ligt dat aan mij?
Niet dat ik er in geïnteresseerd ben ofzo, maar ik vind dat de psycho punkz of hoe je het ook schrijft niks meer uitbrengen. Sinds psyko foundation niks meer.
Published on Apr 3, 2012 by dirtyworkzofficial
A
ik wil je niet aanvallen ofzo, maar eerst schijf je 'stoer' : jaaa weut niet hoe je het schijft psycho ofzo ...wrote:Niet dat ik er in geïnteresseerd ben ofzo, maar ik vind dat de psycho punkz of hoe je het ook schrijft niks meer uitbrengen. Sinds psyko foundation niks meer.Published on Apr 3, 2012 by dirtyworkzofficial
en dan daarna Psyko Foundation gewoon goed schijven
A
dubbel weer 
Snap niet dat jij dit interpreteert als dat ik stoer wil overkomen 
R
Hardtraxx Veteran
4240 posts member since 2010
last seen May 2025
Jij bent toch een stoere boii?wrote:Snap niet dat jij dit interpreteert als dat ik stoer wil overkomen
A
zo komt het gewoon over, om psyko punkz te haten is stoer doen tochwrote:Snap niet dat jij dit interpreteert als dat ik stoer wil overkomen
T
Hardtraxx Veteran
5491 posts member since 2010
last seen Apr 2014
gevalletje voel je niet aangesproken...wrote:zo komt het gewoon over, om psyko punkz te haten is stoer doen tochwrote:Snap niet dat jij dit interpreteert als dat ik stoer wil overkomen
A
ik vind psyko punkz ook weinig (meer)aan maar viel me gewoon op en vond t wel grappig...wrote:gevalletje voel je niet aangesproken...wrote:zo komt het gewoon over, om psyko punkz te haten is stoer doen tochwrote:Snap niet dat jij dit interpreteert als dat ik stoer wil overkomen
Last edited by Anonymous on , edited 1 time in total.
A
Wedergekeerd