Wut
afgelopen zaterdag alcohol pep 4fmp en snoepjes op 1 avond en ik ben niet aan het dippen?
Wat is het leven toch mooi!

Dat klopt, met die combinatie komt de dip pas op donderdag omdat je van binnen zo verknipt bent. En hij duurt dan ook 4 weken!wrote:Wutafgelopen zaterdag alcohol pep 4fmp en snoepjes op 1 avond en ik ben niet aan het dippen?
wrote:Je hoeft toch niet eens zo te reageren? waar slaat dat op man. Wat een kutweer trouwens. Gvd.
wrote:wrote:Je hoeft toch niet eens zo te reageren? waar slaat dat op man. Wat een kutweer trouwens. Gvd.
Hoeft inderdaad niet nee!
Heb last van men knie kkzooi kkdag kkleven
wrote:Dat klopt, met die combinatie komt de dip pas op donderdag omdat je van binnen zo verknipt bent. En hij duurt dan ook 4 weken!wrote:Wutafgelopen zaterdag alcohol pep 4fmp en snoepjes op 1 avond en ik ben niet aan het dippen?
wrote:Jullie zijn allemaal junks en kunnen allemaal een stom leven toegewenst krijgen.
http://www.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1296955 op 14.35 zie je etwrote:Hoezo?wrote:Vanavond allemaal NOS op 3 kijke, dan komt onzen Heady miss op tv.
Is toch gewoon een feit?wrote:HHZ op nos 3; hij maakt geen commerciële muziek zoals armin van buren. De hardstijl hahaha.
niks grapje, die gozer, (al was het een troll) die dikke iig, heeft wel z'n eige show!wrote:WADDUP gasten heeft een show op veronica neee grapje dit..
En op het antwoord van nos 3 hhz maakt imo commerciële muziek in de hardstyle scene dus vond beetje dubbelzinnig. En het is hardstyle niet hardstijl
wrote:WADDUP gasten heeft een show op veronica neee grapje dit..
En op het antwoord van nos 3 hhz maakt imo commerciële muziek in de hardstyle scene dus vond beetje dubbelzinnig. En het is hardstyle niet hardstijl