Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 2003, 2004, 2005, 2006, 2007, 2008, 2009 ... 2577  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2012 09:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wut :huh: afgelopen zaterdag alcohol pep 4fmp en snoepjes op 1 avond en ik ben niet aan het dippen?
Wat is het leven toch mooi!
Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2012 09:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Niet eens ritalin?
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2012 09:20 
 
Hardtraxx Veteran

jordifcg schreef:
Wut :huh: afgelopen zaterdag alcohol pep 4fmp en snoepjes op 1 avond en ik ben niet aan het dippen?
Wat is het leven toch mooi!
Afbeelding


Dat klopt, met die combinatie komt de dip pas op donderdag omdat je van binnen zo verknipt bent. En hij duurt dan ook 4 weken!
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2012 09:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2012 09:32 
 

Dippen is voor zwakke geesten !

GOEDEMORGEN :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2012 09:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Je hoeft toch niet eens zo te reageren? waar slaat dat op man. Wat een kutweer trouwens. Gvd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2012 09:38 
 

jordifcg schreef:
Je hoeft toch niet eens zo te reageren? waar slaat dat op man. Wat een kutweer trouwens. Gvd.



Hoeft inderdaad niet nee!

Heb last van men knie kkzooi kkdag kkleven
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2012 09:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

kaboem schreef:
jordifcg schreef:
Je hoeft toch niet eens zo te reageren? waar slaat dat op man. Wat een kutweer trouwens. Gvd.



Hoeft inderdaad niet nee!

Heb last van men knie kkzooi kkdag kkleven

:aww:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2012 10:22 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Jullie zijn allemaal junks en kunnen allemaal een stom leven toegewenst krijgen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2012 10:30 
 

Hoofdcoach schreef:
jordifcg schreef:
Wut :huh: afgelopen zaterdag alcohol pep 4fmp en snoepjes op 1 avond en ik ben niet aan het dippen?
Wat is het leven toch mooi!
Afbeelding


Dat klopt, met die combinatie komt de dip pas op donderdag omdat je van binnen zo verknipt bent. En hij duurt dan ook 4 weken!

:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2012 14:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

wat een wind buiten! echt kut weer :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2012 14:42 
 

Valt wel mee toch? Zon schijnt hier.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2012 16:50 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

KEEIIHARDE WIND HIERO JONGUH we waaien bijna van deze aardkloot af. :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2012 16:50 
 

Hier is het bijna windstil. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2012 16:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

dawasiknie schreef:
Jullie zijn allemaal junks en kunnen allemaal een stom leven toegewenst krijgen.

:cry:

no more miauw for U
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2012 18:20 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Vanavond allemaal NOS op 3 kijke, dan komt onzen Heady miss op tv. xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2012 18:31 
 

een reden meer om de tv uit te laten en deze te luisteren:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2012 18:36 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Socializerz schreef:
kakbout schreef:
Vanavond allemaal NOS op 3 kijke, dan komt onzen Heady miss op tv. xd

Hoezo?

http://www.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1296955 op 14.35 zie je et :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2012 22:15 
 




Dafuq..
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2012 22:41 
 
Hardtraxx Elite

HHZ op nos 3; hij maakt geen commerciële muziek zoals armin van buren. De hardstijl hahaha.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2012 22:42 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Onthafloorx schreef:
HHZ op nos 3; hij maakt geen commerciële muziek zoals armin van buren. De hardstijl hahaha.


Is toch gewoon een feit?
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2012 23:48 
 
Hardtraxx Elite

WADDUP gasten heeft een show op veronica neee grapje dit..

En op het antwoord van nos 3 hhz maakt imo commerciële muziek in de hardstyle scene dus vond beetje dubbelzinnig. En het is hardstyle niet hardstijl :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2012 00:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Onthafloorx schreef:
WADDUP gasten heeft een show op veronica neee grapje dit..

En op het antwoord van nos 3 hhz maakt imo commerciële muziek in de hardstyle scene dus vond beetje dubbelzinnig. En het is hardstyle niet hardstijl :)


niks grapje, die gozer, (al was het een troll) die dikke iig, heeft wel z'n eige show!

#kansloos
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2012 08:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Onthafloortjeb rustig maar
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2012 10:00 
 

Onthafloorx schreef:
WADDUP gasten heeft een show op veronica neee grapje dit..

En op het antwoord van nos 3 hhz maakt imo commerciële muziek in de hardstyle scene dus vond beetje dubbelzinnig. En het is hardstyle niet hardstijl :)



hardstaal
Vorige  1 ... 2003, 2004, 2005, 2006, 2007, 2008, 2009 ... 2577  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic