Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 2002, 2003, 2004, 2005, 2006, 2007, 2008 ... 2577  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 okt 2012 22:53 
 
Donateur
Avatar gebruiker

biscuit schreef:
Me gusta wie ben jij? xd


http://knowyourmeme.com/memes/me-gusta
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2012 01:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Morgen nach Berlin :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2012 06:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Anders heb je in de afgelopen 48 uur even 36 uur geslapen en ben je nog steeds moe... >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2012 10:19 
 
Hardtraxx Veteran

voor degene die het leuk vinden!
Musical Feelings #2 samen met Intervention. in het Livesets gedeelte
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2012 10:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chukkels schreef:
Anders heb je in de afgelopen 48 uur even 36 uur geslapen en ben je nog steeds moe... >.<

Vind je het gek. Te veel slaap is ook niet goed. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2012 11:15 
 
Hardtraxx Veteran

Nando schreef:
Chukkels schreef:
Anders heb je in de afgelopen 48 uur even 36 uur geslapen en ben je nog steeds moe... >.<

Vind je het gek. Te veel slaap is ook niet goed. :P


Idd, als ik vroeg opsta ben ik fitter dan slapen tot 12 / 13 uur :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2012 11:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

maar het ligt o zo fijn :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2012 12:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Haha nice.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2012 12:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Afbeelding

:loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2012 13:59 
 
Hardtraxx Newbie

ligt 't aan mij of lijkt zij sprekend op bibi (van oh oh cherso)
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2012 14:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

JHOEF schreef:
ligt 't aan mij of lijkt zij sprekend op bibi (van oh oh cherso)


ligt niet aan jou...
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2012 14:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Socializerz schreef:
Afbeelding
lol

nice :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2012 16:26 
 

roberttt schreef:
biscuit schreef:
Me gusta wie ben jij? xd


http://knowyourmeme.com/memes/me-gusta

Afbeelding
Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2012 17:45 
 
Hardtraxx Addict

wtf is dit serieus?
http://www.eersteuur.nl/?p=53
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2012 18:06 
 

Als iedereen gewoon zijn of haar oortjes in doet, dan heeft niemand last van elkaar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2012 18:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

biscuit schreef:
roberttt schreef:
biscuit schreef:
Me gusta wie ben jij? xd


http://knowyourmeme.com/memes/me-gusta

Afbeelding
Afbeelding


:lol: :lol: :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2012 18:40 
 
Hardtraxx Addict

Ritsurt schreef:


Gewoon oortjes in zonder muziek.

"Dat is dan een boete van 50 euro voor het luisteren van muziek"
"Nee hoor, ik luister geen muziek, luister maar"

Kut NS :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2012 19:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ritsurt schreef:


Ze zouden beter een onderzoek kunnen instellen. Ik reis 5 keer per week met de trein en ik heb het nog nooit meegemaakt. Wel geregeld dat een gozer naar buiten wordt gewerkt of tegen de grond aan wordt geslagen maar dat is uiteraard niet te wijten aan de muziek.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2012 19:38 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Niet van die bontkraagjes die muziek luisteren vanaf hun telefoon zonder oortjes tegen gekomen dan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2012 19:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ritsurt schreef:


Zie je de conducteur aankomen *oortje uit*
conducteur is weer weg *oortje in*
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2012 00:23 
 

Project 141 schreef:

Waar is biscuit heen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2012 00:28 
 

me gusta schreef:
Project 141 schreef:

Waar is biscuit heen?

Zeepjes rapen in Colombia bij de FARC.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2012 00:33 
 

Entourage schreef:
me gusta schreef:
Project 141 schreef:

Waar is biscuit heen?

Zeepjes rapen in Colombia bij de FARC.

Leg me nou nog eens uit wat er nou gebeurt met die zeepjes. Gister kreeg ik helemaal geen antwoord.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2012 00:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2012 00:45 
 

me gusta schreef:
Entourage schreef:
me gusta schreef:
Waar is biscuit heen?

Zeepjes rapen in Colombia bij de FARC.

Leg me nou nog eens uit wat er nou gebeurt met die zeepjes. Gister kreeg ik helemaal geen antwoord.

Biscuit a.k.a. En-er-gy is ploegleider harde zeep. Hij kan je er meer over vertellen.
Vorige  1 ... 2002, 2003, 2004, 2005, 2006, 2007, 2008 ... 2577  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic