Active topics in Off-Topic

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 3 hours ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 6 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 7 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 7 days ago
Hardtraxx Addict
1418 posts member since 2011
last seen May 2013
nielstil wrote:
hidde wrote: @nielstil: yeah belachelijk xd
leg uit :P
Belachelijk veel posts voor zo'n tijd. :P
p-stylez wrote:Hidde heeft heel erg meegedaan in de discussie over GHF en mengt zich wel vaker in discussies, vooral als het over early hardstyle gaat.

Wel vaag, hijs 15 en vind early vetter :D Nja het kan :P
Bijna 16. :P

Mja na die jumphype ben ik eigenlijk overgestapt op hardstyle. Dus op me 12de/13de ofzo was ik al headhunterz fanboy. Mja die periode gaat uiteraard wel over dus ben toen early gaan ontdekken(sinds 1,5 jaar ofzo).
R
Hardtraxx Veteran
6778 posts member since 2010
hidde wrote:
nielstil wrote:
hidde wrote: @nielstil: yeah belachelijk xd
leg uit :P
Belachelijk veel posts voor zo'n tijd. :P
p-stylez wrote:Hidde heeft heel erg meegedaan in de discussie over GHF en mengt zich wel vaker in discussies, vooral als het over early hardstyle gaat.

Wel vaag, hijs 15 en vind early vetter :D Nja het kan :P
Bijna 16. :P

Mja na die jumphype ben ik eigenlijk overgestapt op hardstyle. Dus op me 12de/13de ofzo was ik al headhunterz fanboy. Mja die periode gaat uiteraard wel over dus ben toen early gaan ontdekken(sinds 1,5 jaar ofzo).
hidde is niet de enige ik vind early ook veel vetter (ben 14) dus ben blij dat ik niet de enige op het forum ben :loving:
Hardtraxx Crew
30630 posts member since 2010
last seen 7 hours ago
hidde wrote:Mja na die jumphype ben ik eigenlijk overgestapt op hardstyle. Dus op me 12de/13de ofzo was ik al headhunterz fanboy. Mja die periode gaat uiteraard wel over dus ben toen early gaan ontdekken(sinds 1,5 jaar ofzo).
Een vroege vogel dus :P Nja alleen maar respect dat je op die leeftijd al zo in de scene zit.
Donateur
17095 posts member since 2010
last seen Sep 2014
Nog maar net uit de luiers dus ^^

Toen luisterde ik het nog niet, ben pas echt hardstyle gaan volgen sinds Qlimax 2009 :lol: Na dat feest ook meteen verslaafd en bijna alle grote feesten gehad in een jaar tijd :lol:
T
Hardtraxx Veteran
5491 posts member since 2010
last seen Apr 2014
Ik luisterde vroeger ook veel early toen ik 10 was ofzo. Mijn broer had het altijd aan staan en als ik toen op de computer zat luisterde ik het ook xd goede ouwe napster tijd met inbelverbindingen
Hardtraxx Addict
1418 posts member since 2011
last seen May 2013
Hoofdcoach wrote:Ik luisterde vroeger ook veel early toen ik 10 was ofzo. Mijn broer had het altijd aan staan en als ik toen op de computer zat luisterde ik het ook xd goede ouwe napster tijd met inbelverbindingen
Mja vroeger kón je ook nog geen ''nustyle''/''mainstream'' luisteren. :P

Haha ik zat op youtube altijd ''hardstyle'' in te typen en dan kwam ik altijd wel uit op één of andere Lady Dana track die niet van haar was en dan hoorde ik reverse bass en dacht ik ''wtf is this this is techn0 omf weird kick no melody wut iz dis?'' :P

Die tijden zijn over. :cool:
Hardtraxx Veteran
6376 posts member since 2010
last seen Oct 2021
wootum wrote:
Parvuz wrote:Net VI gemist vanwege training. :( Dan morgen maar ff kijken haha. Nu de gekste dag kijken. Best grappig. :P
Wat was Johan geniaal bezig :worship:
Te weinig voetbal en teveel bureaucratie en management gelul, maar goed Johan had er zin in ja..
Vrijdag die emile weer ik snap gewoon niet waarom hij rond die tafel zit heeft helemaal geen toegevoegde waarde..
Last edited by mrazura on 28 Mar 2011 22:31, edited 1 time in total.
Hardtraxx Veteran
4939 posts member since 2009
last seen Oct 2014
Bijna 20 pagina's zever op 1 dag, van 5 mensen.

Het blijft me verbazen :lol:
Donateur
last seen Sep 2014
Ik was eerst altijd een wannabe hardcore fan :lol:
Rik wrote:Bijna 20 pagina's zever op 1 dag, van 5 mensen.

Waaronder jij 4 posts hebt.
Hardtraxx Crew
30630 posts member since 2010
last seen 7 hours ago
Vroeger keek ik alleen maar naar de DVD van Qlimax 2006. Die had ik echt serieus dag en nacht op staan :worship:
Hardtraxx Veteran
8220 posts member since 2009
last seen May 2020
Trouwens robert je kan ook overdrivjen kwa bpm hahahahah :) (in je setje op het einde :P)
Donateur
last seen Sep 2014
p-stylez wrote:Trouwens robert je kan ook overdrivjen kwa bpm hahahahah :) (in je setje op het einde :P)
Hahah ik weet het :lol: 160+ XD
Hardtraxx Veteran
16580 posts member since 2009
last seen Oct 2024
ga maar eens lekker slapen :yawn:
morgen weer werken :/
Hardtraxx Veteran
6343 posts member since 2008
last seen Jul 2026
ik ga pitten. laterzz. :yawn:
T
Hardtraxx Veteran
last seen Apr 2014
hidde wrote: Mja vroeger kón je ook nog geen ''nustyle''/''mainstream'' luisteren. :P

Haha ik zat op youtube altijd ''hardstyle'' in te typen en dan kwam ik altijd wel uit op één of andere Lady Dana track die niet van haar was en dan hoorde ik reverse bass en dacht ik ''wtf is this this is techn0 omf weird kick no melody wut iz dis?'' :P

Die tijden zijn over. :cool:

Ja oke toen was het nog geen early xd
Donateur
last seen Sep 2014
Ik ben druk bezig met me website, waar maar geen vooruitgang in zit. Snap er niets meer van :huh:
G
oostzaner wrote:ik ga pitten. laterzz. :yawn:
doei zaantje ^^
T
Hardtraxx Veteran
last seen Apr 2014
Rik wrote:Bijna 20 pagina's zever op 1 dag, van 5 mensen.

Image
C
roberttt wrote:Ik ben druk bezig met me website, waar maar geen vooruitgang in zit. Snap er niets meer van :huh:
Ik moet voor mediadesign nog een banner script + feedback krijgen
R
Hardtraxx Veteran
6778 posts member since 2010
roberttt wrote:Ik ben druk bezig met me website, waar maar geen vooruitgang in zit. Snap er niets meer van :huh:
haha doe je best ik ga zo pitten :yawn:
Donateur
14269 posts member since 2009
last seen Mar 2017
Parvuz wrote:
wootum wrote:
Parvuz wrote:Net VI gemist vanwege training. :( Dan morgen maar ff kijken haha. Nu de gekste dag kijken. Best grappig. :P
Wat was Johan geniaal bezig :worship:
Hoorde het al van onze verzorgster. :P
Was echt briljant. Dit was de Johan Derksen zoals we hem eigenlijk kennen, vind m de laatste jaren namelijk best mild maar nu was ie echt weer ouderwets. Trad weer helemaal op de voorgrond met z'n ongenuanceerde mening, zelfs René had niks meer te zeggen :P
Bierkoning
25324 posts member since 2010
last seen 22 days ago
tering er wordt weer lekker veel gepost de laatste dagen, me laatste post was iets van 3 uur geleden en das echt al 10 paginas terug volgens mij xd
Donateur
last seen Sep 2014
RAW-vizion wrote:
haha doe je best ik ga zo pitten :yawn:
Wil ook wel, maar ben nog wel even bezig :sleep:
T
Hardtraxx Veteran
last seen Apr 2014
Pommer wrote:tering er wordt weer lekker veel gepost de laatste dagen, me laatste post was iets van 3 uur geleden en das echt al 10 paginas terug volgens mij xd
Moet je meer online zijn :D
Bierkoning
25324 posts member since 2010
last seen 22 days ago
Hoofdcoach wrote:
Pommer wrote:tering er wordt weer lekker veel gepost de laatste dagen, me laatste post was iets van 3 uur geleden en das echt al 10 paginas terug volgens mij xd
Moet je meer online zijn :D
(d)ruk (d)ruk :P