zal ik je feedback geven?robkuh1990 wrote:Ik moet voor mediadesign nog een banner script + feedback krijgenroberttt wrote:Ik ben druk bezig met me website, waar maar geen vooruitgang in zit. Snap er niets meer van
Related topics
- View the latest post: Het grote: "hoe heet deze track?" Topic
- View the latest post: Het grote " leuke, rare, kewle dingen die je doet terwijl je vdk bent " topic
- View the latest post: De grote Hardtraxx Trivia Quiz
- View the latest post: *Trommelgeroffel* De grote Raad De Track Quiz 2014
- View the latest post: De Grote Hardstyle Hollywood Mix
Active topics in Off-Topic
Moderators
-
G
-
RHardtraxx Veteran
- 6778 posts member since 2010
Pommer wrote:(d)ruk (d)rukHoofdcoach wrote:Moet je meer online zijnPommer wrote:tering er wordt weer lekker veel gepost de laatste dagen, me laatste post was iets van 3 uur geleden en das echt al 10 paginas terug volgens mij
minder fappen meer posten
Iemand trouwens verstand van java applets/scripts? Moet er 1 maken :') maar werkt niet mee zoals alles vandaag.
Iemand trouwens verstand van java applets/scripts? Moet er 1 maken :') maar werkt niet mee zoals alles vandaag.
-
RHardtraxx Veteran
applets, zijn dat zegmaar apple producten maar dan baby's daarvan?roberttt wrote:minder fappen meer posten![]()
(nee ik heb egt geen idee man)
ga zo ook maar is slapen,
had trouwens weer iets super vaags vandaag.
Zat rustig op stage achter me bureau voor me pc, zag ik in 1x zwarte sigaretten rook voor me ogen langs vliegen 1x knipperen en het was weg maar vreemd
Zat rustig op stage achter me bureau voor me pc, zag ik in 1x zwarte sigaretten rook voor me ogen langs vliegen 1x knipperen en het was weg maar vreemd
-
RHardtraxx Veteran
vaagjeone wrote:ga zo ook maar is slapen,
Komt me bekent voor jeone
Zie ook vaak dingen die er niet zijn 
Maar ik ga slapen trek het niet langer.
-
RHardtraxx Veteran
same hereroberttt wrote:Komt me bekent voor jeoneZie ook vaak dingen die er niet zijn
komt denk ik omdat ik iets te veel in een week prop en te weinig slaap.roberttt wrote:Komt me bekent voor jeoneZie ook vaak dingen die er niet zijn
Oke, 160 berichten vandaag :') Ik kan ook overdrijven.. Morgen maar dagje skippen
@ Jeone, ik slaap ook te weinig. En prop me zelf ook veels te vol..
haha ik prop me zelf niet vol,roberttt wrote:Oke, 160 berichten vandaag :') Ik kan ook overdrijven.. Morgen maar dagje skippen
-
G
Nog iemand die wakker isProtoss wrote:geef maar
Er rijden opdit moment trouwens 2 brandweerwagens met sirenes langs
Zo, ben een stuk fitter nu dan 6 uurtjes geleden. Had het toen echt zwaar en zag het leven eventjes niet meer zitten. Nu ff m'n vitaminen innemen (ritalin) en dan hup hup hup, lekker leren! 
Morgu!!!
Vandaag word het een boutdag op het werk.
De beveiliging houd een 3daagse audit.
Ofterwijl....ze zoeken na de kleinste dingen om onder je ass te kunnen kicken......
Word nog leuk

Vandaag word het een boutdag op het werk.
De beveiliging houd een 3daagse audit.
Ofterwijl....ze zoeken na de kleinste dingen om onder je ass te kunnen kicken......
Word nog leuk
-
RHardtraxx Veteran
je krijgt tog geen Rico neigingen heh?Chukkels wrote:Zo, ben een stuk fitter nu dan 6 uurtjes geleden. Had het toen echt zwaar en zag het leven eventjes niet meer zitten. Nu ff m'n vitaminen innemen (ritalin) en dan hup hup hup, lekker leren!
goedemorgen btw
-
C
en meteen door naar BF P4FKevin-Raw wrote:Goedenmorgen
Vitamine Water Balans Limoen / Lychee 
goedemorgen, zo weer reddingszwemmen + conditiezwemmen. 
Nah, was meer stress (omdat ik moest leren, maar het lukte niet), koppijn, andere fysieke ongesteldheden, maar vooral vermoeidheid. Heb me echt haast nog nooit zó moe gevoeld. Maar in slaap komen lukte ook niet (waarschijnlijk door de stressRAW-vizion wrote:je krijgt tog geen Rico neigingen heh?Chukkels wrote:Zo, ben een stuk fitter nu dan 6 uurtjes geleden. Had het toen echt zwaar en zag het leven eventjes niet meer zitten. Nu ff m'n vitaminen innemen (ritalin) en dan hup hup hup, lekker leren!![]()
goedemorgen btw
-
A
Môgèh, verslapen