Ben Ook weg nog maar even theorie leren voor morgen.Chukkels wrote:Weltrusten!
Related topics
- View the latest post: Het grote: "hoe heet deze track?" Topic
- View the latest post: Het grote " leuke, rare, kewle dingen die je doet terwijl je vdk bent " topic
- View the latest post: De grote Hardtraxx Trivia Quiz
- View the latest post: *Trommelgeroffel* De grote Raad De Track Quiz 2014
- View the latest post: De Grote Hardstyle Hollywood Mix
Active topics in Off-Topic
Moderators
slaap lekker jochieChukkels wrote:Weltrusten!
-
RHardtraxx Veteran
- 6778 posts member since 2010
trustenChukkels wrote:Weltrusten!
-
G
truste chrissie!mikeee wrote:Ben Ook weg nog maar even theorie leren voor morgen.Chukkels wrote:Weltrusten!
moet ook nog maar ff leren voor tentames morgen
-
E
Jolle wrote:Waarom stopt dj-rico01 met Hardtraxx dan?
roberttt wrote:Hij kon er niet meer tegen, zag het leven niet meer zitten. Als hij langer door ging, zou ie zichzelf van kant maken. Dus hij heeft advies gevraagd bij GGZ. Die adviseerde hem om hier mee te stoppen.Jolle wrote:Waarom stopt dj-rico01 met Hardtraxx dan?
wij spelen dus met de helft van de klas train station op facebook 
Lol ik ben hier net 2 weken en ik behoor al tot de ekte spammerts?mikeee wrote:roberttt wrote:Of iniedergeval een naam die met een R begintRAW-vizion wrote: oh rly?![]()
![]()
Robkuhh
Raw-Vizion
Roberttt
Rjpatt
Ridde
Rcukkels
(rico)
Ligt gewoon aan de R![]()
![]()
Nah maar das ook wel logisch met zo een topic. Tis ook gewoon een spam topic eigenlijk dus moet je niet gaan zeuren als er lekker op los gespamt wordt toch? Als je in de serieuze topics maar niet onzin uitslaat is 't toch prima of niet dan.
Edit:
Het zou niet Rcukkels moeten zijn maar Rhukkels, klinkt gelijk ook een stuk beter.
-
THardtraxx Veteran
- 5491 posts member since 2010
- last seen Apr 2014
Roofdcoach :')
Net VI gemist vanwege training.
Dan morgen maar ff kijken haha. Nu de gekste dag kijken. Best grappig. 
-
RHardtraxx Veteran
na hidde z'n gemiddelde posts per dag te hebben gezien, benoem ik hem tot een officiële spammer 
Wat was Johan geniaal bezigParvuz wrote:Net VI gemist vanwege training.Dan morgen maar ff kijken haha. Nu de gekste dag kijken. Best grappig.
Welnee joh, ik ben gewoon een actieve deelnemer aan het forum.RAW-vizion wrote:na hidde z'n gemiddelde posts per dag te hebben gezien, benoem ik hem tot een officiële spammer
Alleen zit er in zijn posts nog wel wat niveau, en das bij sommige ver te zoeken somsRAW-vizion wrote:na hidde z'n gemiddelde posts per dag te hebben gezien, benoem ik hem tot een officiële spammer
-
E
zal wel. ben ik geen nachtspemmer dan>
Hoorde het al van onze verzorgster.wootum wrote:Wat was Johan geniaal bezigParvuz wrote:Net VI gemist vanwege training.Dan morgen maar ff kijken haha. Nu de gekste dag kijken. Best grappig.
@ Hidde: jij bent 3 weken lid en je zit al bijna op de helft van mijn posts 
-
RHardtraxx Veteran
dat was bij mij in het begin ook zo, tot ik de voordelen van off topic ontdektenp-stylez wrote:Alleen zit er in zijn posts nog wel wat niveau, en das bij sommige ver te zoeken somsRAW-vizion wrote:na hidde z'n gemiddelde posts per dag te hebben gezien, benoem ik hem tot een officiële spammer![]()
ZO mag ik 't horen.p-stylez wrote:Alleen zit er in zijn posts nog wel wat niveau, en das bij sommige ver te zoeken somsRAW-vizion wrote:na hidde z'n gemiddelde posts per dag te hebben gezien, benoem ik hem tot een officiële spammer![]()
(Oké deze is wel echt laag niveau
@nielstil: yeah belachelijk
Ja sommige, pff dat gaat ergens overp-stylez wrote:Alleen zit er in zijn posts nog wel wat niveau, en das bij sommige ver te zoeken somsRAW-vizion wrote:na hidde z'n gemiddelde posts per dag te hebben gezien, benoem ik hem tot een officiële spammer![]()
Hidde heeft heel erg meegedaan in de discussie over GHF en mengt zich wel vaker in discussies, vooral als het over early hardstyle gaat.
Wel vaag, hijs 15 en vind early vetter
Nja het kan 
Wel vaag, hijs 15 en vind early vetter
-
RHardtraxx Veteran
zo das een opluchting, voel me is een keer niet aangesprokenroberttt wrote:Ja sommige, pff dat gaat ergens overp-stylez wrote:Alleen zit er in zijn posts nog wel wat niveau, en das bij sommige ver te zoeken somsRAW-vizion wrote:na hidde z'n gemiddelde posts per dag te hebben gezien, benoem ik hem tot een officiële spammer![]()
Nee ik ook niet.. Wij posten nog zinnige dingen. Waar de samenleving iets aan heeft of iets mee kan doen.
leg uithidde wrote: @nielstil: yeah belachelijk
-
RHardtraxx Veteran
mooi gezegdroberttt wrote:Nee ik ook niet.. Wij posten nog zinnige dingen. Waar de samenleving iets aan heeft of iets mee kan doen.