maarja je slaat dan wel de plank mis, want eigenlijk is chuckels de enige die je hoort piepen. mij boiet het geen reet.roberttt wrote:Ik gaf alleen een reactie op die "zie alle apple fanboys gelijk piepen."oostzaner wrote:zie je mij piepen? nee hoor ik geef alleen een reactie op die "ownage"
Related topics
- View the latest post: Het grote: "hoe heet deze track?" Topic
- View the latest post: Het grote " leuke, rare, kewle dingen die je doet terwijl je vdk bent " topic
- View the latest post: De grote Hardtraxx Trivia Quiz
- View the latest post: *Trommelgeroffel* De grote Raad De Track Quiz 2014
- View the latest post: De Grote Hardstyle Hollywood Mix
Active topics in Off-Topic
Moderators
-
THardtraxx Veteran
- 5491 posts member since 2010
- last seen Apr 2014
oostzaner wrote:zie je mij piepen? nee hoor ik geef alleen een reactie op die "ownage" en ik citeer:
/care
Dat lijkt mij niet echt op huilie huilie of wel?
oke
-
RHardtraxx Veteran
- 6778 posts member since 2010
en nu weer OT:
bier
zever
bier
Maar jij zei dat en daar moest ik gewoon op reageren. En ja die avatar, is net zo flauw als die van jou.oostzaner wrote:maarja je slaat dan wel de plank mis, want eigenlijk is chuckels de enige die je hoort piepen. mij boiet het geen reet.roberttt wrote:Ik gaf alleen een reactie op die "zie alle apple fanboys gelijk piepen."oostzaner wrote:zie je mij piepen? nee hoor ik geef alleen een reactie op die "ownage"
-
C
Dames... dames....
geen ruzie maken onder het vechten hé
geen ruzie maken onder het vechten hé
Doen we niet, zou niet durven. Bam blaas me box op FUCK !
-
RHardtraxx Veteran
alles goed daarzo?roberttt wrote:Doen we niet, zou niet durven. Bam blaas me box op FUCK !
-
RHardtraxx Veteran
vertel? (hou in gedachten, het komt wel goed schatjeroberttt wrote:Nee niet echt, alles gaat fout hier
Nou ik faalde eerst op de trap, dacht dat er nog een trede was. Maar bleek niet zo dus ging op me vreetRAW-vizion wrote:vertel? (hou in gedachten, het komt wel goed schatjeroberttt wrote:Nee niet echt, alles gaat fout hier)
En nog meer van dat soort fails
Ik piep nietoostzaner wrote:maarja je slaat dan wel de plank mis, want eigenlijk is chuckels de enige die je hoort piepen. mij boiet het geen reet.roberttt wrote:Ik gaf alleen een reactie op die "zie alle apple fanboys gelijk piepen."oostzaner wrote:zie je mij piepen? nee hoor ik geef alleen een reactie op die "ownage"
En Android > Apple en daarmee is de discussie ook afgelopen.
we zijn vergeten om op de 200e pagina eervolle vermeldingen te doen 
Waarom stopt dj-rico01 met Hardtraxx dan?
-
RHardtraxx Veteran
ik stuur je wel PBJolle wrote:Waarom stopt dj-rico01 met Hardtraxx dan?
Hij kon er niet meer tegen, zag het leven niet meer zitten. Als hij langer door ging, zou ie zichzelf van kant maken. Dus hij heeft advies gevraagd bij GGZ. Die adviseerde hem om hier mee te stoppen.Jolle wrote:Waarom stopt dj-rico01 met Hardtraxx dan?
-
THardtraxx Veteran
- 5491 posts member since 2010
- last seen Apr 2014
Heb ik geopendMartin wrote:we zijn vergeten om op de 200e pagina eervolle vermeldingen te doen
Ik heb nog meldig bij wist je dat egedaan op 199Hoofdcoach wrote:Heb ik geopendMartin wrote:we zijn vergeten om op de 200e pagina eervolle vermeldingen te doen
Wat is Johan toch weer lekker bezig 
maar ik kijk laatste tijd niet zoveel meer
vond het best wel heel erg rustig hierzo..
-
RHardtraxx Veteran
rustig kan je het niet noemenMartin wrote:maar ik kijk laatste tijd niet zoveel meer![]()
nou laatste tijd vond ik dat het er heel erg weinig gepost werd 
nou ja, er waren momenten dat het rustig was.Martin wrote:nou laatste tijd vond ik dat het er heel erg weinig gepost werd
-
RHardtraxx Veteran
tot ik weer (oa) weer online wasroberttt wrote:nou ja, er waren momenten dat het rustig was.Martin wrote:nou laatste tijd vond ik dat het er heel erg weinig gepost werd
-
G
allesoostzaner wrote:wat vind u er niet leuk aan?KSwoosh wrote:Californicationoostzaner wrote:Nieuwe avatar + onderschrift.