Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 1919, 1920, 1921, 1922, 1923, 1924, 1925 ... 2577  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 aug 2012 22:05 
 

Banaanslak schreef:
Ik prefereer Bloemen


That's what he said... :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 aug 2012 22:08 
 

Chris Two schreef:
Banaanslak schreef:
Ik prefereer Bloemen


That's what he said... :D

Beste Robbedoes,

Ik vind het een beetje raar dat je de laatste tijd steeds over bloemen begint, aangezien jij ongeveer 4 maanden geleden heel hard boehoe hebt lopen doen bij de modjes toen bepaalde mensen grapjes over bloemen maakten.

Groetjes,
Banaanzlaq
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 aug 2012 22:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Soms moet je gewoon even de bloemetjes buiten zetten
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 aug 2012 22:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

moest gelijk hieraan denken :x

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 aug 2012 22:15 
 

Banaanslak schreef:
Chris Two schreef:
Banaanslak schreef:
Ik prefereer Bloemen


That's what he said... :D

Beste Robbedoes,

Ik vind het een beetje raar dat je de laatste tijd steeds over bloemen begint, aangezien jij ongeveer 4 maanden geleden heel hard boehoe hebt lopen doen bij de modjes toen bepaalde mensen grapjes over bloemen maakten.

Groetjes,
Banaanzlaq


Ga je nou klagen.. Dikke weh..

Ben je boos, pluk een roos, zet hem op je hoed en morgen is alles weer goed.. :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 aug 2012 22:22 
 

Chris Two schreef:
Banaanslak schreef:
Chris Two schreef:

That's what he said... :D

Beste Robbedoes,

Ik vind het een beetje raar dat je de laatste tijd steeds over bloemen begint, aangezien jij ongeveer 4 maanden geleden heel hard boehoe hebt lopen doen bij de modjes toen bepaalde mensen grapjes over bloemen maakten.

Groetjes,
Banaanzlaq


Ga je nou klagen.. Dikke weh..

Ben je boos, pluk een roos, zet hem op je hoed en morgen is alles weer goed.. :yay:

Nee, als ik boos ben dan ga ik heel hard werken om al mijn frustraties eruit te rammen!
Ik werk in een keuken en tis gewoon mooi hoe je van ingredienten een mooi gerecht kant maken en hoe je smaken kan combineren tot iets lekkers.
Okee, afwas werk ik dan wat minder graag in, maar het levert me geld op voor feestjes.
Daarom ben ik blij dat ik de keuken in mag, ik houd van met me handen werken en eten, kan ik mijn vrije loop gaan mbt. opmaak bord en gerecht

Er zijn er een aantal bij ons die een passie voor koken hebben en een aantal die heel erg thuis zijn in de gastheerschappij..
Zowel mijn chef als mijn baas (hoofd gastheer) zijn Portugeeus, nu zijn we een jaar open en we zitten eigenlijk altijd vol (muv. sommige avonden)
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 aug 2012 22:22 
 

nielstil schreef:
moest gelijk hieraan denken :x

Afbeelding

die heeft wel ineens godse grote en lekkere tieten gekregen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 aug 2012 22:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

HAHAHAHAHA Banaanslak!!! :lol: :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 aug 2012 22:26 
 

tommetjeuh schreef:
HAHAHAHAHA Banaanslak!!! :lol: :lol: :lol:


Gepromoveerd tot Keukenhulp... nu heb ik zowel meer loon en mag ik meer uren maken...
Dus uiteindelijk wel meer plingpling binnen!

Maar oh oh oh, begin nu alweer te lekkerbekken als ik de kaart voor me zie.. desserts zijn dan mijn afdeling, komen mooie dingen op
meringues met rood fruit,
cappuchino-parfait met spekkoek,
trio van chocolade (witte chocomousse, purechocolade brownie en chocoladeijs)
mediteraanse kaasplank met port
Crême brule met een pannacotta van bosbessen
Dulce de leche (dat werter original snoepje smaak spul) icm huisgemaakte tiramisupunt en vers fruit
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 aug 2012 22:32 
 

Banaanslak schreef:
Nee, als ik boos ben dan ga ik heel hard werken om al mijn frustraties eruit te rammen!
Ik werk in een keuken en tis gewoon mooi hoe je van ingredienten een mooi gerecht kant maken en hoe je smaken kan combineren tot iets lekkers.
Okee, afwas werk ik dan wat minder graag in, maar het levert me geld op voor feestjes.
Daarom ben ik blij dat ik de keuken in mag, ik houd van met me handen werken en eten, kan ik mijn vrije loop gaan mbt. opmaak bord en gerecht

Er zijn er een aantal bij ons die een passie voor koken hebben en een aantal die heel erg thuis zijn in de gastheerschappij..
Zowel mijn chef als mijn baas (hoofd gastheer) zijn Portugeeus, nu zijn we een jaar open en we zitten eigenlijk altijd vol (muv. sommige avonden)


Je hebt je wel goed ingelezen, echter je begaat her en der een paar foutjes.
Benieuwd hoelang je dit al in een wordt documentje hebt staan, maar goed

Fout 1:
Ik werk naast in de afwas ook in een magazijn die alles levert mbt. busonderdelen. Hier komt het meeste geld vandaag voor de feestjes

Fout 2:
Je noemt me eerst afwasser en dan borden opmaker? I don't see the link... voorbereiding dan weer wel maar echt koken als het druk is.. nah

Fout 3:
we zijn 1,5 jaar open, niet 1 jaar

Fout 4:
De chef (portugeeus) en hoofdgastheer zijn beide eigenaar van het bedrijf.


Leer me beter stalken -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 aug 2012 22:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Het zijn letterlijk je eigen teksten paap
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 aug 2012 22:35 
 

Chris Two schreef:
Banaanslak schreef:
Nee, als ik boos ben dan ga ik heel hard werken om al mijn frustraties eruit te rammen!
Ik werk in een keuken en tis gewoon mooi hoe je van ingredienten een mooi gerecht kant maken en hoe je smaken kan combineren tot iets lekkers.
Okee, afwas werk ik dan wat minder graag in, maar het levert me geld op voor feestjes.
Daarom ben ik blij dat ik de keuken in mag, ik houd van met me handen werken en eten, kan ik mijn vrije loop gaan mbt. opmaak bord en gerecht

Er zijn er een aantal bij ons die een passie voor koken hebben en een aantal die heel erg thuis zijn in de gastheerschappij..
Zowel mijn chef als mijn baas (hoofd gastheer) zijn Portugeeus, nu zijn we een jaar open en we zitten eigenlijk altijd vol (muv. sommige avonden)


Je hebt je wel goed ingelezen, echter je begaat her en der een paar foutjes.
Benieuwd hoelang je dit al in een wordt documentje hebt staan, maar goed

Fout 1:
Ik werk naast in de afwas ook in een magazijn die alles levert mbt. busonderdelen. Hier komt het meeste geld vandaag voor de feestjes

Fout 2:
Je noemt me eerst afwasser en dan borden opmaker? I don't see the link... voorbereiding dan weer wel maar echt koken als het druk is.. nah

Fout 3:
we zijn 1,5 jaar open, niet 1 jaar

Fout 4:
De chef (portugeeus) en hoofdgastheer zijn beide eigenaar van het bedrijf.


Leer me beter stalken -.-


Afbeelding
Ja. Een wordt document ja.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 aug 2012 22:37 
 

Van hoelang geleden? Half jaar ruim.... dus dan mag hij die ook weer aanpassen.
En daarbij, nieuw keukenpersoneel is dus weer degraderen tot afwasser, maar wel dat loontje krijgen van keukenhulp.. prima
EN de kaart is alweer 2x veranderd.. dus menne toetjes zijn er alweer vanaf..

Maar goed, blijft super werk.. beter als vakkenvullen of barpersoneel zijn
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 aug 2012 22:38 
 

Het feit dat je die dingen bewaard is al een teken dat je zoveel om mij en mijn hobbys geeft.. prima..
En ja, ik ben totaal niet goed in spelling... en dat word(t) foutje sloop er even doorheen..

Maarre, ik ga slapen.. morgen weer vroeg eruit voor een rit naar Assen..
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 aug 2012 22:39 
 

Chris Two schreef:
Het feit dat je die dingen bewaard is al een teken dat je zoveel om mij en mijn hobbys geeft.. prima..

:yes:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 aug 2012 22:40 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

:worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 aug 2012 22:53 
 
Hardtraxx Veteran

Genieten dit :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 aug 2012 22:55 
 

Topgezelligheid hier



-.-
Als we nou eens niet zo triest doen...
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 aug 2012 23:14 
 

KSwoosh schreef:
Topgezelligheid hier



-.-
Als we nou eens niet zo triest doen...


ach man, elkeweek de standaard opwarmer voor dip dinsdag!
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 aug 2012 23:36 
 

Dus, vannacht zijn onze kanaries gejat. Maar wat het helemaal afmaakt is dat mijn ouders langs de kanariekooi in een paar stoelen langs ons tuinhuisje lagen te pitten na een goede avond zuipen omdat ze de sleutel kwijt waren geraakt en niet binnen konden komen. Mijn moeder werd wakker van die vent maar ladderzat dat ze was dacht ze dat ik het was en gaat ze die vent achterna om te vragen om de sleutels om binnen te komen. Het volgende wat mijn moeder meekreeg was een scooter die met gierende banden wegreed :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 aug 2012 00:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Doen je ouders ook drugs?
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 aug 2012 01:39 
 

Muaaahahaha
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 aug 2012 08:20 
 

Welke randdebiel steelt er nou kanaries xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 aug 2012 11:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

iemand die honger heeft

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 aug 2012 12:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hihi
Vorige  1 ... 1919, 1920, 1921, 1922, 1923, 1924, 1925 ... 2577  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic