Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 1918, 1919, 1920, 1921, 1922, 1923, 1924 ... 2577  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 aug 2012 18:22 
 

pizza (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 aug 2012 23:42 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Wat is het hier ongelofelijk rustig!
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 aug 2012 07:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

dennis schreef:
Wat is het hier ongelofelijk rustig!


"Is toch heerlijk man?!"
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 aug 2012 11:12 
 

sjobie schreef:
dennis schreef:
Wat is het hier ongelofelijk rustig!


"Is toch heerlijk man?!"

:yes:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 aug 2012 17:28 
 
Hardtraxx Veteran

urbandesigner schreef:
Kater
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 aug 2012 18:12 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Vanavond beerpongen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 aug 2012 18:13 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

haha, da tweekaz waren net 2 sec op het journaal xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 aug 2012 18:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

kakbout schreef:
haha, da tweekaz waren net 2 sec op het journaal xd


Waarvoor dan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 aug 2012 18:28 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

omdat er nu veel festivals zijn lieten ze een filmpje van Dance Valley zien waarin da tweekaz stonde te rammen. :p
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 aug 2012 18:51 
 



:bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 aug 2012 20:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

dennis schreef:
Wat is het hier ongelofelijk rustig!


Hier in real life ook, niemand die op stap gaat, of ze zijn op vakantie -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 aug 2012 08:24 
 

Goeismorgens!
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 aug 2012 08:31 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Morrie!
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 aug 2012 20:20 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Project 141 schreef:
Roestig hier. Ik zit lekker op een camping in italië met 33 graden ^^ en gratis wifi aan de bar :p


the perfect life :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 aug 2012 20:43 
 

Project 141 schreef:
Roestig hier. Ik zit lekker op een camping in italië met 33 graden ^^ en gratis wifi aan de bar :p

en dan gaat ie op HT kijken :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 aug 2012 21:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

KSwoosh schreef:
Project 141 schreef:
Roestig hier. Ik zit lekker op een camping in italië met 33 graden ^^ en gratis wifi aan de bar :p

en dan gaat ie op HT kijken :lol:

HT boven allesz jewaittoch
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 aug 2012 21:43 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

KSwoosh schreef:
Project 141 schreef:
Roestig hier. Ik zit lekker op een camping in italië met 33 graden ^^ en gratis wifi aan de bar :p

en dan gaat ie op HT kijken :lol:

Zonnesteek
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 aug 2012 22:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

lol, ik zie hier dat de originele Sonic voor de Sega $300,- waard is tegenwoordig, en die heb ik gewoon :D

Maar ik ga 'm niet verkopen, is jeugdsentiment.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 aug 2012 10:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Morgen :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 aug 2012 11:22 
 
Hardtraxx Veteran

Goedemorgen :)

Spoontech Vs Theracords set staat online:

hardstyle/anithing-ft-forbidden-phobia-spoontech-vs-theracords-t28476.html#p1021474
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 aug 2012 16:06 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Staat weer een nieuw house setje online andere-muziek/mr-solis-mixxed-up-1-t23292.html#p844718 :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 aug 2012 20:20 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Zo, lang geleden dat ik op hardtraxx zat..
Iedereen beetje chille vakantie zo ver?
Voor mij nog 1 weekje werken en dan lekker 2 weken vrij :) . Volgende week woensdag voor 12 dagen naar Mallorca met mijn vriendin, dus iets om naar uit te kijken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 aug 2012 20:29 
 
Hardtraxx Veteran




When you see it: 00.48 xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 aug 2012 20:58 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

2-1! 2-1! Ho hooooow

Die gast dacht er toch anders over :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 aug 2012 21:49 
 

Ik prefereer andijviestamppot
Vorige  1 ... 1918, 1919, 1920, 1921, 1922, 1923, 1924 ... 2577  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic