Ik patatjes bij mn vriendin en die zijn fuckingggggg lekker!
maak dan zuurkoolschotel met gehakt zuurkool aardappelen en kaas erover heendj-rico01 wrote:zo dondersen zuurkool
maak dan zuurkoolschotel met gehakt zuurkool aardappelen en kaas erover heendj-rico01 wrote:zo dondersen zuurkool
vertel dat maar aan ons mamProtoss wrote:maak dan zuurkoolschotel met gehakt zuurkool aardappelen en kaas erover heendj-rico01 wrote:zo dondersen zuurkool
vnv beginnenKSwoosh wrote:wie gaan hier eigenlijk allemaal carnaval vieren?
Ikke... voor het eerst van me leven...KSwoosh wrote:wie gaan hier eigenlijk allemaal carnaval vieren?
je bedoeld die dipsaus ??KSwoosh wrote:wie gaan hier eigenlijk allemaal carnaval vieren?
meot ik mn moeder sturen ?dj-rico01 wrote:vertel dat maar aan ons mamProtoss wrote:maak dan zuurkoolschotel met gehakt zuurkool aardappelen en kaas erover heendj-rico01 wrote:zo dondersen zuurkool
Ik alleen morgen waarschijnlijk;had helaas moeite met het zoeken van een slaapplaats. Achja volgend jaar beterKSwoosh wrote:wie gaan hier eigenlijk allemaal carnaval vieren?
Nee doe je zus maarmeot ik mn moeder sturen ?
HcslorG, haha, wat een vaag woord.bRt_ wrote:NekenieH wordt gereleased! Nog even wachten op RelipuJ
Jammer van die 'g' en die 't'Pommer wrote:naJ-togreH![]()
HAHA!katamaran wrote:Jammer van die 'g' en die 't'Pommer wrote:naJ-togreH![]()
Echt niet!Pommer wrote:nu doe jij et ookbaravia