das het probleem ik ben maar een bezoekerJor-D wrote:Zeg maar tegen de beheerder van die website dandjpatt wrote:lol @ jor-D ik ben geen ict-er
Ik krijg trouwens geen melding.
Related topics
- View the latest post: Het grote: "hoe heet deze track?" Topic
- View the latest post: Het grote " leuke, rare, kewle dingen die je doet terwijl je vdk bent " topic
- View the latest post: De grote Hardtraxx Trivia Quiz
- View the latest post: *Trommelgeroffel* De grote Raad De Track Quiz 2014
- View the latest post: De Grote Hardstyle Hollywood Mix
Active topics in Off-Topic
Moderators
Shirtje van Gijpie is binnen.
Maatje te groot.
Kijken of ik terug kan sturen en maatje kleiner kan krijgen.
Maatje te groot.
-
G
goedemiddag mensen 
Het aantal pagina's, en de titel. That's it.Project 141 wrote:wat is eigenlijk het verschil tussen 'het grote almachtige zever topic' en 'het grote almachtige zever topic #2' ?
1 was een no rules zone en 2 heeft wel regels.Project 141 wrote:wat is eigenlijk het verschil tussen 'het grote almachtige zever topic' en 'het grote almachtige zever topic #2' ?
-
G
een hoop gespam, regels en een boze Jor-DProject 141 wrote:wat is eigenlijk het verschil tussen 'het grote almachtige zever topic' en 'het grote almachtige zever topic #2' ?
-
DHardtraxx Veteran
- 3722 posts member since 2009
- last seen Mar 2011
ik ben kapodt
-
G
dj-rico01 wrote:ik ben kapodt
Morgen werken in Drenthe, maar ik zit dan wel heen en terug 2 uur lang met 3 wijven in de auto. 
dit kan positief zijn, MAAR vrouwen + auto's = .....
dit kan positief zijn, MAAR vrouwen + auto's = .....
Vandaag bij een klasgenoot thuis gedraaid. Hij heeft zo'n virtualdj-ding. Net zo simpel.
Moest hem uitleggen hoe het werkte haha.
Moest hem uitleggen hoe het werkte haha.
-
FHardtraxx Veteran
- 6758 posts member since 2008
- last seen Nov 2020
Vanavond grandioos van de kaart! Heeu Bier Carnaval!
jij hebt daar de meeste posts hoorKSwoosh wrote:een hoop gespam, regels en een boze Jor-DProject 141 wrote:wat is eigenlijk het verschil tussen 'het grote almachtige zever topic' en 'het grote almachtige zever topic #2' ?
-
G
ja dat komt omdat ik er ook een jaar langer in zat als jij.roberttt wrote:jij hebt daar de meeste posts hoorKSwoosh wrote:een hoop gespam, regels en een boze Jor-DProject 141 wrote:wat is eigenlijk het verschil tussen 'het grote almachtige zever topic' en 'het grote almachtige zever topic #2' ?
terwijl jij in een week de helft van mijn hoeveelheid posts daar neerknalde
ah nee jo dat valt wel mee.. en ik had vakantie 
-
G
roberttt wrote:ah nee jo dat valt wel mee.. en ik had vakantie
en dan ga je niet werken?roberttt wrote:ah nee jo dat valt wel mee.. en ik had vakantie
deed ik, elke ochtend van 3 tot 10/11
weekje met weinig slaap dus
Maar wel overdag vrij om kansloos op de computer te zitten en ondertussen Fifa te spelen op de X-Slet
Maar wel overdag vrij om kansloos op de computer te zitten en ondertussen Fifa te spelen op de X-Slet
-
G
Wil je een loudness shirt? zet jezelf dan bij de lijst!
Loudness (23-04-2011, Maassilo, Rotterdam) (page 25)
Loudness (23-04-2011, Maassilo, Rotterdam) (page 25)
-
DHardtraxx Veteran
- last seen Mar 2011
kaaswous 
Echt?katamaran wrote:zo dondersen pizza
-
DHardtraxx Veteran
- last seen Mar 2011
zo dondersen zuurkool 
zeukers!Parvuz wrote:Echt?katamaran wrote:zo dondersen pizza