Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 1896, 1897, 1898, 1899, 1900, 1901, 1902 ... 2577  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2012 01:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

on-topic zeveren :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2012 08:17 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Dafuq heb ik gister gemist? xd

Nog meer bans en warns gevallen, behalve onze grote vriend banjo?
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2012 10:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Haha, volgens mij was het gister weer gezellig of niet? :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2012 11:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Over een week de eerste ochtend in Sunny Beach :corn: :corn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2012 12:00 
 
Hardtraxx Veteran

Jor-D schreef:
Persoon in kwestie is ook niet meer welkom. Kom jij er nog goed vanaf met een waarschuwing :)

Jammer. Dacht ik er eindelijk een maatje bij te hebben. :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2012 12:01 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

urbandesigner schreef:
Over een week de eerste ochtend in Sunny Beach :corn: :corn:

Je kunt toch veel beter in Someren zitten man!! :love: :drool: :loving: :clap: :yay: (L) :thumbsup: :worship: :beer:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2012 12:06 
 
Hardtraxx Elite

Parvuz schreef:
Haha, volgens mij was het gister weer gezellig of niet? :lol:


Je moest is weten vent!
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2012 12:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
urbandesigner schreef:
Over een week de eerste ochtend in Sunny Beach :corn: :corn:

Je kunt toch veel beter in Someren zitten man!! :love: :drool: :loving: :clap: :yay: (L) :thumbsup: :worship: :beer:

Kennedymars :worship: :worship: :worship: :yay: :yay: :yay: :bomb: :bomb: :bomb: :beer: :beer: :beer: :beer:

Ja ooit moet ik even Someren uit, maat van me weet nog een tent waar het 50 cent voor een halve liter is, dus komt wel goed :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2012 12:10 
 
Hardtraxx Veteran

Ah de smileys zijn terug! :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2012 12:24 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Zucht...
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2012 12:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dinsdagliefde op Hardtraxx! :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2012 12:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

roberttt schreef:
Jor-D schreef:
roberttt schreef:
Waarom niet? Is leuk toch! Heb ik tenminste wat te doen op maandag avond om 5 voor 12 :)


Ik vind het ook heel leuk om waarschuwingen te geven. Alsjeblieft. Is leuk toch!?


Dankjewel dan maar.... Wel goed hoor! Omdat wij haten op een persoon die elk topic loopt te verneuken, krijgen wij een warn :yay:

Woei, heb je er al meer dan mij? :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2012 13:54 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Chukkels schreef:
Woei, heb je er al meer dan mij? :yay:

Nee maar wel dan ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2012 15:25 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Chukkels schreef:
Dinsdagliefde op Hardtraxx! :loving:

Lievvvvde :loving: :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2012 15:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Was vannacht met een groep bij een vriend pitten wiens ouders weg waren. Mocht eigenlijk niet van die ouders.
Had iemand met zijn stomme kop een brandend waterpijpkooltje op het aanrecht gelegd en laten liggen. Zit nu een gat ingebrand, zullen de ouders niet fijn vinden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2012 15:59 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Socializerz schreef:
Wat heb ik nou weer gemist? :p

Mij?? :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2012 16:32 
 
Hardtraxx Elite

Socializerz schreef:
Black Sunrise schreef:
Socializerz schreef:
Wat heb ik nou weer gemist? :p

Mij?? :loving:

Ja (L)


DIT http://www.youtube.com/watch?v=dBaLFXN_3Jk
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2012 16:36 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Dat was mijn grote vriend <3
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2012 16:38 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Onthafloorx schreef:

Hahahahaha wat een baas xd
In die filmpjes is die veel leuker dan gister hier op HT :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2012 16:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dat was dan ook niet de echte :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2012 16:47 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Het was gewoon 1 dikke troll.
Letterlijk en figuurlijk
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2012 17:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zo iemand gaat toch niet echt een account aanmaken op HT en dan zichzelf overdreven nadoen?
Welke hardtraxxer zat erachter dan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2012 17:18 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Parvuz schreef:
Welke hardtraxxer zat erachter dan?

Roberttt, dat leek me overduidelijk?? :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2012 17:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heb wat dingen terug gelezen maar daar was geen touw aan vast te knopen haha.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2012 17:26 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Parvuz schreef:
Heb wat dingen terug gelezen maar daar was geen touw aan vast te knopen haha.

Dat is Friesch, dat verstaan wij normale mensen niet :lol:
okee nu hou ik op hahaha
Vorige  1 ... 1896, 1897, 1898, 1899, 1900, 1901, 1902 ... 2577  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic