Schrijf het maar van je af, wij blijven altijd van je houdenwrote: Majah, dan krijg ik lekker gehaat van de 'harde' hardstyle lovers...
Ziet er nou niet echt bepaald smakelijk uit 
Spring er in Robert! Je kan het! Spring! Spring! Spring!
Nee, dan is mijn beeldscherm kapot! Zit niemand op te wachten, ik tenminste niet..
Flauw.. En als ik nou een dipje meeneem naar een volgend festival. Spring je er dan wel in?wrote:Nee, dan is mijn beeldscherm kapot! Zit niemand op te wachten, ik tenminste niet..
Hoi.. Wil je eens uitleggen wat "waddap" betekend? Snap er namelijk niet zo heel veel van..wrote:Yo waddap gasten!
Nee ook niet, want ik ga niet meer naar feesten toewrote:Flauw.. En als ik nou een dipje meeneem naar een volgend festival. Spring je er dan wel in?wrote:Nee, dan is mijn beeldscherm kapot! Zit niemand op te wachten, ik tenminste niet..
W
Hardtraxx Veteran
4162 posts member since 2012
last seen Aug 2013
Mijn geboorte jaar 
W
Hardtraxx Veteran
4162 posts member since 2012
last seen Aug 2013
wtfwrote:Yo waddap gasten!
Nee ook niet, want ik ga niet meer naar feesten toe[/quote]wrote:Flauw.. En als ik nou een dipje meeneem naar een volgend festival. Spring je er dan wel in?wrote:Nee, dan is mijn beeldscherm kapot! Zit niemand op te wachten, ik tenminste niet..
Flauw hoor
You're pulling a Robert on me
E
is dat wat er gebeurt is thuis iicm zaterdag? dan is t mij zonder uitleg duidelijkk.....wrote:Hoi.. Wil je eens uitleggen wat "waddap" betekend? Snap er namelijk niet zo heel veel van..wrote:Yo waddap gasten!
Nee ook niet, want ik ga niet meer naar feesten toewrote:Flauw.. En als ik nou een dipje meeneem naar een volgend festival. Spring je er dan wel in?wrote:Nee, dan is mijn beeldscherm kapot! Zit niemand op te wachten, ik tenminste niet..
O
Hardtraxx Elite
2111 posts member since 2012
last seen Jul 2026
Snap niet waarom iedereen er ook vol op in gaat. :')
Waarom niet? Is leuk toch! Heb ik tenminste wat te doen op maandag avond om 5 voor 12wrote:Snap niet waarom iedereen er ook vol op in gaat. :')
000
Last edited by roberttt on , edited 1 time in total.
U
Hardtraxx Veteran
4743 posts member since 2012
last seen 24 days ago
WADDDAAAPPP MATTIE?wrote:Yo waddap gasten?
Eens.wrote:En krijg jij nou maar eens een dodelijke ziekte dat je binnen 5 min van de aardbol verdwenen bent, vies misselijk hoeren jong
wrote:En krijg jij nou maar eens een dodelijke ziekte dat je binnen 5 min van de aardbol verdwenen bent, vies misselijk hoeren jong
Nieuwe set online met het nieuwe hardcore DJ talent Syspect aka Dawasiknie
Link
Ik vind het ook heel leuk om waarschuwingen te geven. Alsjeblieft. Is leuk toch!?wrote:Waarom niet? Is leuk toch! Heb ik tenminste wat te doen op maandag avond om 5 voor 12wrote:Snap niet waarom iedereen er ook vol op in gaat. :')
Dankjewel dan maar.... Wel goed hoor! Omdat wij haten op een persoon die elk topic loopt te verneuken, krijgen wij een warnwrote:Ik vind het ook heel leuk om waarschuwingen te geven. Alsjeblieft. Is leuk toch!?wrote:Waarom niet? Is leuk toch! Heb ik tenminste wat te doen op maandag avond om 5 voor 12wrote:Snap niet waarom iedereen er ook vol op in gaat. :')
Persoon in kwestie is ook niet meer welkom. Kom jij er nog goed vanaf met een waarschuwingwrote: Dankjewel dan maar.... Wel goed hoor! Omdat wij haten op een persoon die elk topic loopt te verneuken, krijgen wij een warn
Anyway, laten we maar weer eens ontopic gaan. Volgens mij kan dat nu wel weer.
Ik ben in ieder geval pitten. Adios!
E
Truste Jor-D!