Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 1895, 1896, 1897, 1898, 1899, 1900, 1901 ... 2577  Volgende
Bericht Geplaatst op 09 jul 2012 21:21 
 
Donateur
Avatar gebruiker

roberttt schreef:
Majah, dan krijg ik lekker gehaat van de 'harde' hardstyle lovers... :woot:

Schrijf het maar van je af, wij blijven altijd van je houden :love: :love: :loving: :loving:
Bericht Geplaatst op 09 jul 2012 21:25 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ah das lief :love:
Bericht Geplaatst op 09 jul 2012 21:28 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Hi, i am RubberenRobert.. And this, is dipping!

Afbeelding
Bericht Geplaatst op 09 jul 2012 21:34 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ziet er nou niet echt bepaald smakelijk uit :yay:
Bericht Geplaatst op 09 jul 2012 21:38 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Spring er in Robert! Je kan het! Spring! Spring! Spring!
Bericht Geplaatst op 09 jul 2012 21:40 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Nee, dan is mijn beeldscherm kapot! Zit niemand op te wachten, ik tenminste niet..
Bericht Geplaatst op 09 jul 2012 21:46 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

roberttt schreef:
Nee, dan is mijn beeldscherm kapot! Zit niemand op te wachten, ik tenminste niet..


Flauw.. En als ik nou een dipje meeneem naar een volgend festival. Spring je er dan wel in? :$
Bericht Geplaatst op 09 jul 2012 21:47 
 
Donateur
Avatar gebruiker

BanjoMovies schreef:
Yo waddap gasten!


Hoi.. Wil je eens uitleggen wat "waddap" betekend? Snap er namelijk niet zo heel veel van..

Jeff3rd schreef:
roberttt schreef:
Nee, dan is mijn beeldscherm kapot! Zit niemand op te wachten, ik tenminste niet..


Flauw.. En als ik nou een dipje meeneem naar een volgend festival. Spring je er dan wel in? :$


Nee ook niet, want ik ga niet meer naar feesten toe
Bericht Geplaatst op 09 jul 2012 21:47 
 
Hardtraxx Veteran

Mijn geboorte jaar :)
Bericht Geplaatst op 09 jul 2012 21:48 
 
Hardtraxx Veteran

BanjoMovies schreef:
Yo waddap gasten!

wtf :lol: :lol: hij is toch van die kut filmpjes van youtube
Bericht Geplaatst op 09 jul 2012 21:50 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Jeff3rd schreef:
roberttt schreef:
Nee, dan is mijn beeldscherm kapot! Zit niemand op te wachten, ik tenminste niet..


Flauw.. En als ik nou een dipje meeneem naar een volgend festival. Spring je er dan wel in? :$


Nee ook niet, want ik ga niet meer naar feesten toe[/quote]


Flauw hoor :(

You're pulling a Robert on me :(
Bericht Geplaatst op 09 jul 2012 21:53 
 

roberttt schreef:
BanjoMovies schreef:
Yo waddap gasten!


Hoi.. Wil je eens uitleggen wat "waddap" betekend? Snap er namelijk niet zo heel veel van..

Jeff3rd schreef:
roberttt schreef:
Nee, dan is mijn beeldscherm kapot! Zit niemand op te wachten, ik tenminste niet..


Flauw.. En als ik nou een dipje meeneem naar een volgend festival. Spring je er dan wel in? :$


Nee ook niet, want ik ga niet meer naar feesten toe


is dat wat er gebeurt is thuis iicm zaterdag? dan is t mij zonder uitleg duidelijkk.....
Bericht Geplaatst op 09 jul 2012 22:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jongens, weer een nieuw setje van me :D

hardstyle/urbandesigner-presents-hertstyle-3-t27838.html
Bericht Geplaatst op 09 jul 2012 23:35 
 
Hardtraxx Elite

http://www.youtube.com/watch?v=dBaLFXN_3Jk

Oke nvm zielig mannetje van een youtube account hij bestaat echt is een DIKKE Troll
Bericht Geplaatst op 09 jul 2012 23:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Snap niet waarom iedereen er ook vol op in gaat. :')
Bericht Geplaatst op 09 jul 2012 23:53 
 
Donateur
Avatar gebruiker

sjobie schreef:
Snap niet waarom iedereen er ook vol op in gaat. :')


Waarom niet? Is leuk toch! Heb ik tenminste wat te doen op maandag avond om 5 voor 12 :)
Bericht Geplaatst op 09 jul 2012 23:56 
 
Donateur
Avatar gebruiker

000
Bericht Geplaatst op 09 jul 2012 23:57 
 
Hardtraxx Veteran

BanjoMovies schreef:
Yo waddap gasten?

WADDDAAAPPP MATTIE? (L)
Bericht Geplaatst op 09 jul 2012 23:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

roberttt schreef:
En krijg jij nou maar eens een dodelijke ziekte dat je binnen 5 min van de aardbol verdwenen bent, vies misselijk hoeren jong


Eens.
Bericht Geplaatst op 10 jul 2012 00:45 
 
Donateur
Avatar gebruiker

roberttt schreef:
En krijg jij nou maar eens een dodelijke ziekte dat je binnen 5 min van de aardbol verdwenen bent, vies misselijk hoeren jong

:corn: :corn:

Nieuwe set online met het nieuwe hardcore DJ talent Syspect aka Dawasiknie :cool: :cool:
Link
Bericht Geplaatst op 10 jul 2012 01:16 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

roberttt schreef:
sjobie schreef:
Snap niet waarom iedereen er ook vol op in gaat. :')


Waarom niet? Is leuk toch! Heb ik tenminste wat te doen op maandag avond om 5 voor 12 :)


Ik vind het ook heel leuk om waarschuwingen te geven. Alsjeblieft. Is leuk toch!?
Bericht Geplaatst op 10 jul 2012 01:18 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Jor-D schreef:
roberttt schreef:
sjobie schreef:
Snap niet waarom iedereen er ook vol op in gaat. :')


Waarom niet? Is leuk toch! Heb ik tenminste wat te doen op maandag avond om 5 voor 12 :)


Ik vind het ook heel leuk om waarschuwingen te geven. Alsjeblieft. Is leuk toch!?


Dankjewel dan maar.... Wel goed hoor! Omdat wij haten op een persoon die elk topic loopt te verneuken, krijgen wij een warn :yay:
Bericht Geplaatst op 10 jul 2012 01:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Robbieee :aww: :lol:
Bericht Geplaatst op 10 jul 2012 01:40 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

roberttt schreef:
Dankjewel dan maar.... Wel goed hoor! Omdat wij haten op een persoon die elk topic loopt te verneuken, krijgen wij een warn :yay:


Persoon in kwestie is ook niet meer welkom. Kom jij er nog goed vanaf met een waarschuwing :)

Anyway, laten we maar weer eens ontopic gaan. Volgens mij kan dat nu wel weer.

Ik ben in ieder geval pitten. Adios! :yawn:
Bericht Geplaatst op 10 jul 2012 01:45 
 

Truste Jor-D! :)
Vorige  1 ... 1895, 1896, 1897, 1898, 1899, 1900, 1901 ... 2577  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic