Moggewrote:Goedemorgen
wrote:Goedemorgen, vandaag is de grote dag dat ik jullie voor anderhalve week ga verlaten
Over 1,5 week ga ik juist weg, dus wij moeten elkaar bijna een maand missen
C
Hardtraxx Veteran
4930 posts member since 2012
last seen Jan 2026
Ik ga over twee weken weg. 
View on YouTubewrote:Stan vertrekt ook op de dag dat ik terug kom, en de dag dat hij terugkomt vertrek ik weer eens 10 dagen met mijn ouders, dus die moet ik ook al ruim een maand missen![]()
Tsssiiieeeennnsswrote: Vanaf vandaag ben ik 5 weken weg
Daaaaaaaaag
J
Hardtraxx Veteran
5794 posts member since 2011
last seen 16 days ago
Verdomme, ben vergeten iets op die van mij te zettenwrote:BAM! Mijn geboortejaar
E
ben jij communist?
Ben jij volwassen? Ow.. Domme vraag.wrote:ben jij communist?
C
Hardtraxx Veteran
4930 posts member since 2012
last seen Jan 2026
wrote:Er moet een verbod komen op overmatig smileygebruik.
Sorry, kon het weer niet laten.
K
wrote:De kater komt later
met je rage posts, alcohol is niet voor jou
Ja het moest er even uit gisteren
. Die meid die ik de deur heb gewezen, was me gisteren ook aan het stalken, achter me aan lopen en me vastpakken, moest me echt inhouden want het werd echt gigantisch irritant
.
K
Heb je haar gehad?wrote:Ja het moest er even uit gisteren. Die meid die ik de deur heb gewezen, was me gisteren ook aan het stalken, achter me aan lopen en me vastpakken, moest me echt inhouden want het werd echt gigantisch irritant
.
E
geef maar hier...wrote:Heb je haar gehad?wrote:Ja het moest er even uit gisteren. Die meid die ik de deur heb gewezen, was me gisteren ook aan het stalken, achter me aan lopen en me vastpakken, moest me echt inhouden want het werd echt gigantisch irritant
.
de oplossing: zoutzuur.
...en de ellende begonwrote:3 januari 1995: Mark werd geboren![]()
Waar blijven die sets van de Defqon Blue op zaterdag nou?
Duurt lang.
Valt toch wel mee?wrote:...en de ellende begonwrote:3 januari 1995: Mark werd geboren![]()
![]()
E
nee.
Ik maakte maar een grapjewrote: Valt toch wel mee?
J
Hardtraxx Veteran
5794 posts member since 2011
last seen 16 days ago
Bijna veteran
dat is bij 3000 toch of niet? 
Inderdaad, ik wil Titan terugluisterenwrote:Waar blijven die sets van de Defqon Blue op zaterdag nou?Duurt lang.