Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 1892, 1893, 1894, 1895, 1896, 1897, 1898 ... 2577  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2012 20:34 
 

omdat jij ook kans kon hebben om te reageren. om je voor te zijn controlol ik HT.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2012 20:37 
 

because she`s trolling Hardtraxx....
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2012 20:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kennedymars :worship: :worship: :worship: :worship: :worship: :worship: :worship: :worship:

Someren :beer: :beer: :beer: :beer: :beer: :beer: :beer: :beer: :beer: :bomb: :bomb: :bomb: :bomb: :beer: :beer: :beer: :beer: :beer:

Hier met Baartjuh , we gaan naar de kloteng :cool: :cool: :cool: :cool: :cool:

M'n ma kan de pest krijgen met haar eeuwige tyfusgezeik, opgedonderd a.u.b.

En die tyfus hoer heb ik de deur gewezen, opgedonderd met dat jaloerse teringwijf. En de vrouw van Baartjuh kan er ook wat van, maar dat komt wel goed. Goedschiks of kwaadschiks ;)

Dagdag Hardetrekkerzzzzzz


Groeten uit Someren :beer: :beer: :beer: :beer: :beer: :beer: :beer: :beer:

Brabanttt :beer: :beer: :beer: :beer: :beer: :beer: :drool: :drool: :drool: :love: :love: :love: :bomb: :bomb: :bomb: :bomb: :bomb: :worship: :worship: :worship: :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2012 21:01 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

urbandesigner schreef:
Heel verhaal met iets teveel smileys


Volgensmij is het wel gezellig daar. Wellicht iets tevee; :beer: gehad? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2012 21:01 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Volgens mij heeft er hier iemand al 2 fristi op.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2012 21:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat een ge-dildo hier allemaal zeg.. Ben ik een keer een weekendje weg.. Ontspeurd het weer is compleet..

Ik wil bier! :beer: :beer: :beer: :beer: :beer:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2012 21:02 
 

fack, dys is er niet en dan gaat alles compleeet mis hier.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2012 21:04 
 

Urban houdt van emoticons... en bier.. en jaloerse vrouwen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2012 21:12 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

urbandesigner schreef:
Kennedymars :worship: :worship: :worship: :worship: :worship: :worship:

Heeft me opa pas gelopen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2012 21:13 
 
Donateur
Avatar gebruiker

wootum schreef:
Volgens mij heeft er hier iemand al 2 fristi op.

:corn: :corn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2012 21:17 
 

Doe is even allemaal rustig mensen! Er is niks aan de hand.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2012 21:17 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

BAM! Mijn geboortejaar :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2012 21:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ok!

@ Dyssie :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2012 21:19 
 

Dysphoria schreef:
Doe is even allemaal rustig mensen! Er is niks aan de hand.

:love: :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2012 21:54 
 
Hardtraxx Elite

urbandesigner schreef:
Kennedymars :worship: :worship: :worship: :worship: :worship: :worship: :worship: :worship:

Someren :beer: :beer: :beer: :beer: :beer: :beer: :beer: :beer: :beer: :bomb: :bomb: :bomb: :bomb: :beer: :beer: :beer: :beer: :beer:

Hier met Baartjuh , we gaan naar de kloteng :cool: :cool: :cool: :cool: :cool:

M'n ma kan de pest krijgen met haar eeuwige tyfusgezeik, opgedonderd a.u.b.

En die tyfus hoer heb ik de deur gewezen, opgedonderd met dat jaloerse teringwijf. En de vrouw van Baartjuh kan er ook wat van, maar dat komt wel goed. Goedschiks of kwaadschiks ;)

Dagdag Hardetrekkerzzzzzz


Groeten uit Someren :beer: :beer: :beer: :beer: :beer: :beer: :beer: :beer:

Brabanttt :beer: :beer: :beer: :beer: :beer: :beer: :drool: :drool: :drool: :love: :love: :love: :bomb: :bomb: :bomb: :bomb: :bomb: :worship: :worship: :worship: :worship:


Ben je weer zat gern alles draait? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2012 22:00 
 
Donateur
Avatar gebruiker

urbandesigner schreef:
En die tyfus hoer heb ik de deur gewezen, opgedonderd met dat jaloerse teringwijf.

Goedzo, ik ben trots op je :thumbsup: :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2012 22:02 
 

Urban kan niet tegen alcohol

loel
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2012 22:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zenda schreef:
BAM! Mijn geboortejaar :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2012 22:42 
 

biscuit schreef:
Dysphoria schreef:
Doe is even allemaal rustig mensen! Er is niks aan de hand.

:love: :loving:

:loving: :woot: :love: (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2012 23:41 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Project 141 schreef:
Tabbladen topic is weg :(

Goh wat vreemd :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2012 23:44 
 

Hoi zwarte! :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jul 2012 00:33 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Dysphoria schreef:
Hoi zwarte! :love:

Hoi blanke :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jul 2012 00:56 
 
Hardtraxx Veteran

Iemand die vergelijkbare zangers/zangeressen kent? Met net zo'n krachtige stem zeg maar.

Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jul 2012 03:25 
 

STAN- schreef:
Zenda schreef:
BAM! Mijn geboortejaar :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jul 2012 08:13 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Goedemorgen
Vorige  1 ... 1892, 1893, 1894, 1895, 1896, 1897, 1898 ... 2577  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic