Gespeeld? Ze huppelden op het veld, dat was het....wrote:Als herinnering aan het beste EK wat het Nederlands elftal ooit gespeeld heeft?
G
VAKANTIE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Hahaha ik kan der wel om lachenwrote:Haha, al die wanhopige mensen die als eerst een topic willen aanmaken met het gevolg dat er overal dubbele topics verschijnen.
D
Ik ook wel, maar ik snap niet dat mensen die drang hebben.wrote:Hahaha ik kan der wel om lachenwrote:Haha, al die wanhopige mensen die als eerst een topic willen aanmaken met het gevolg dat er overal dubbele topics verschijnen.![]()
D
Goedemorgen! 
C
Hardtraxx Veteran
4930 posts member since 2012
last seen Jan 2026
wrote:Goedemorgen!
Respect voor Wehkamp.
Gisteravond berg kleding daar besteld, kon ik een bezorgtijd kiezen, dus ik kies vandaag tussen 9:00 en 13:00. Wordt het om 8:55 al geleverd haha. Die internetwinkels zijn steeds sneller haha.
Gisteravond berg kleding daar besteld, kon ik een bezorgtijd kiezen, dus ik kies vandaag tussen 9:00 en 13:00. Wordt het om 8:55 al geleverd haha. Die internetwinkels zijn steeds sneller haha.
D
Wat heb je voor kleding heb je besteld? 
Aantal shirtjes, korte broeken, schoenen, lange broek, zwembroek.wrote:Wat heb je voor kleding heb je besteld?
D
Helemaal klaar voor de zomer dus! 
Zat net ook even te kijken, zie je wat leuks maar vervolgens hebben ze je maat niet.
Zat net ook even te kijken, zie je wat leuks maar vervolgens hebben ze je maat niet.
T
Hardtraxx Veteran
5491 posts member since 2010
last seen Apr 2014
Lijkt me niks via internet bestellen
in de winkel zie je meteen of t past en of t staat
D
Bij Zalando heb je gratis verzending + 100 dagen retourrecht. 
Weet niet hoe het bij Wehkamp zit.
T
Hardtraxx Veteran
5491 posts member since 2010
last seen Apr 2014
Tja heb je al dat gekloot met terugsturen enzowrote:Bij Zalando heb je gratis verzending + 100 dagen retourrecht.
W
Hardtraxx Veteran
4162 posts member since 2012
last seen Aug 2013
Ik ga ook gewoon na de winkel veel makkelijker passen enzo.wrote:Tja heb je al dat gekloot met terugsturen enzowrote:Bij Zalando heb je gratis verzending + 100 dagen retourrecht.
Bij een internet winkel is het wel vaak wat goedkoper.
Dit wordt weer een gezellig dagje op Hardtraxx, met iedereen op Wish Outdoor haha 
Haha, ja ik had bij veel dingen wel geluk qua maat. Maar is idd veel uitverkocht al. Ik was 400 euro kwijt. Dus ik hoef echt niet nog meer te kopen de komende tijd haha.wrote:Helemaal klaar voor de zomer dus!
Normaal koop ik ook niet zo graag via internet maar dacht kan ik best keer doen haha en alles paste.
Sinds Defqon afgelopen is, prikkende pijn in beide schenen, net boven m'n enkels. Zouden dit springschenen kunnen zijn ? Of overbelasting ofzo?
C
Hardtraxx Veteran
4930 posts member since 2012
last seen Jan 2026
Het is idd lekker door hier nu.wrote:Dit wordt weer een gezellig dagje op Hardtraxx, met iedereen op Wish Outdoor haha
D