Ik heb geen monitor wat nu
Beeldbuis is ook goedwrote:Ik heb geen monitor wat nu
Beeldbuis is ook goedwrote:Ik heb geen monitor wat nu
in welke treins hebben ze douches dan?wrote:Oh was jij dat laatst in de trein die aan het douchen was?
Ken je die niet, naast wifi hebben sommige treinen nu ook een neem je eigen douch mee functie.wrote:in welke treins hebben ze douches dan?wrote:Oh was jij dat laatst in de trein die aan het douchen was?
die treins tegenwoordig ook. sommige treins schijnen nu ook op rails te rijden, want op tijd rijden kunnen ze nietwrote:Ken je die niet, naast wifi hebben sommige treinen nu ook een neem je eigen douch mee functie.wrote:in welke treins hebben ze douches dan?wrote:Oh was jij dat laatst in de trein die aan het douchen was?
Haha true true.wrote:die treins tegenwoordig ook. sommige treins schijnen nu ook op rails te rijden, want op tijd rijden kunnen ze nietwrote:Ken je die niet, naast wifi hebben sommige treinen nu ook een neem je eigen douch mee functie.wrote:in welke treins hebben ze douches dan?
Je bedoelt zeker meervoud.wrote:Je bedoeld zeker Meerfout!
Treinen
Nee, hij bedoeld meervaut.wrote:Je bedoelt zeker meervoud.wrote:Je bedoeld zeker Meerfout!
Treinen
Vriend: meer foutwrote:Je bedoelt zeker meervoud.wrote:Je bedoeld zeker Meerfout!
Treinen
Waar gaat dit heen we hadden het over douchen in de trein, niet de Hardtraxx spellingswedstrijd 2012wrote:Vriend: meer foutwrote:Je bedoelt zeker meervoud.wrote:Je bedoeld zeker Meerfout!
Treinen
Als in jij doet meer fout! Het was ironie
Bijna is dus eigenlijk gewoon helemaal NIETwrote:bijna weekend... bijna