Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 1798, 1799, 1800, 1801, 1802, 1803, 1804 ... 2577  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mei 2012 23:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hoezo ben ik nog zo energiek rond dit tijdstip. xd Toch maar poging doen tot slapen nu. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mei 2012 23:44 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Zo iemand ga je toch niet volgen...
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2012 08:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Zo iemand ga je toch niet volgen...


I will follow hiiiiiiimmmm, follow him where ever he may gooooooo!

Goedemorgen :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2012 08:58 
 

patrickjeb schreef:
Pommer schreef:
Zo iemand ga je toch niet volgen...


I will follow hiiiiiiimmmm, follow him where ever he may gooooooo!

Goedemorgen :)

I I Follow, I Follow you.. May-Ey-aybe
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2012 09:00 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Goedemorgen :yawn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2012 09:01 
 

Lykke Li - I follow Rivers (Hardtraxx Remuxx)
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2012 09:02 
 

Trouwens wat een pauper verkeer in Eindhoven!
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2012 09:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chris Two schreef:
Trouwens wat een pauper verkeer in Eindhoven DE GEAKSTEEEE!
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2012 10:15 
 

BRABANT EN BIER :beer: :beer: :beer: :beer: :beer: :beer: :beer: :beer: :beer:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2012 10:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Limburg en soa's :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2012 10:49 
 
Hardtraxx Elite

Net gesoliciteerd voor een baantje van 40 uur per week in de zomervakantie hopen dat ik langs mag komen! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2012 10:52 
 

urbandesigner schreef:
Limburg en soa's :lol:

-.-

nu ga je echt te ver....
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2012 11:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Onthafloorx schreef:
Net gesoliciteerd voor een baantje van 40 uur per week in de zomervakantie hopen dat ik langs mag komen! :)


Ik zou toch hopen dat je binnen mag komen..
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2012 11:19 
 

Chris Two schreef:
patrickjeb schreef:
Pommer schreef:
Zo iemand ga je toch niet volgen...


I will follow hiiiiiiimmmm, follow him where ever he may gooooooo!

Goedemorgen :)

I I Follow, I Follow you.. May-Ey-aybe


Jonge die van patrickje is van sister act.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2012 12:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jezus wat een saaiheid vandaag :sleep:

Enige leuke was dat er een hele leuke en knappe meid die even een praatje kwam houden over http://www.vooruitindefile.nl en dat je beter met het OV of met de fiets kan gaan om filevorming te voorkomen

Samengevat: 'What a beauty!' :loving:

@project Volgens mij I Follow Rivers :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2012 12:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

patrickjeb schreef:
Jezus wat een saaiheid vandaag :sleep:

Enige leuke was dat er een hele leuke en knappe meid die even een praatje kwam houden over http://www.vooruitindefile.nl en dat je beter met het OV of met de fiets kan gaan om filevorming te voorkomen

Samengevat: 'What a beauty!' :loving:

@project Volgens mij I Follow Rivers :P

Als ze echt zo lekker was, had je de site niet onthouden
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2012 13:02 
 

Project 141 schreef:
Welk nummer heb je het nu trouwens over rob? :P




Onder het genot van euforische hardstyle (lekker zomerse gedachte) mijn auto gewassen.
Gewassen, ingesopt, gewassen en drooggemaakt en toen nog helemaal opgeboent..
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2012 13:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Steffnov schreef:
Als ze echt zo lekker was, had je de site niet onthouden


Kregen er een flyer bij :P
Staat ook een telefoonnummer opgeschreven met pen, vanavond is even bellen
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2012 14:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

patrickjeb schreef:
Steffnov schreef:
Als ze echt zo lekker was, had je de site niet onthouden


Kregen er een flyer bij :P
Staat ook een telefoonnummer opgeschreven met pen, vanavond is even bellen

Nummer van de organisatie zodat jij opeens erin gepraat word je auto (of die van je ouders) aan hun te verkopen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2012 14:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Steffnov schreef:
Nummer van de organisatie zodat jij opeens erin gepraat word je auto (of die van je ouders) aan hun te verkopen.

Ik heb (nog) geen auto en m'n ouders ook niet, dus dat komt wel goed ^^
Ik ben wel een beetje bang, straks is het haar nummer en krijg ik haar in 1 keer aan de lijn. Straks durf ik niks te zeggen en hoort ze alleen maar gehijg aan de telefoon :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2012 14:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

patrickjeb schreef:
Steffnov schreef:
Nummer van de organisatie zodat jij opeens erin gepraat word je auto (of die van je ouders) aan hun te verkopen.

Ik heb (nog) geen auto en m'n ouders ook niet, dus dat komt wel goed ^^
Ik ben wel een beetje bang, straks is het haar nummer en krijg ik haar in 1 keer aan de lijn. Straks durf ik niks te zeggen en hoort ze alleen maar gehijg aan de telefoon :cry:

stond het nummer ook bij anderen op de flyer dan? of heb je dat niet gecontroleerd? xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2012 14:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Niet gecontroleerd, het was er met pen opgeschreven, dus denk alleen de mijnes :yay:
Tuurlijk niet :p
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2012 14:24 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Heerlijk de livestream bekijken in het zonnetje buiten. Lach me kapot :lol: :lol:

http://www.youtube.com/user/fusionofsoundnl
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2012 14:29 
 

Black Sunrise schreef:
Heerlijk de livestream bekijken in het zonnetje buiten. Lach me kapot :lol: :lol:

http://www.youtube.com/user/fusionofsoundnl


D-block & S-Te-Fan - Music Made Addict (donkey rollers remix) :lol: :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2012 14:31 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

ZAGEZAGEEZAGEE!! wiedewiedewage xd wa gebeurt er nou? :lol:
Vorige  1 ... 1798, 1799, 1800, 1801, 1802, 1803, 1804 ... 2577  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic